Hop til indhold
Guest OdEnSe

My Fantasy

Recommended Posts

Guest OdEnSe

Jeg havde igår fornøjelse at have besøg af My Fantasy.

https://annoncelight.dk/showad/236049

Billeder, alder og data er 100 % rigtig.

My fantasi er en naturlig, sød, charmende og fræk kvinde der nyder det hun laver. 

Da tiden nærmede sig det tidspunkt vi havde aftalt, skrev hun, at hun allerede var ankommet til min adresse, så hvis jeg var klar, så var hun det også.

Hvad vi lavede sammen, forbliver mellem hende og jeg, men kan fortælle hun levede mere end op til mine forventninger. Hun er typen der for en til at glemme alt om tid og sted.

Der var en rigtig god kemi i mellem os, så skal helt sikkert mødes med denne dejlige kvinde flere gange fremover.

God dag til jer alle.



 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdEnSe skrev, for 4 minutter siden:

Jeg havde igår fornøjelse at have besøg af My Fantasy.

https://annoncelight.dk/showad/236049

Billeder, alder og data er 100 % rigtig.

My fantasi er en naturlig, sød, charmende og fræk kvinde der nyder det hun laver. 

Da tiden nærmede sig det tidspunkt vi havde aftalt, skrev hun, at hun allerede var ankommet til min adresse, så hvis jeg var klar, så var hun det også.

Hvad vi lavede sammen, forbliver mellem hende og jeg, men kan fortælle hun levede mere end op til mine forventninger. Hun er typen der for en til at glemme alt om tid og sted.

Der var en rigtig god kemi i mellem os, så skal helt sikkert mødes med denne dejlige kvinde flere gange fremover.

God dag til jer alle.



 

Tak for en god anmeldelse :)

Selvom pengene er små I december, skal jeg helt klart finde råd til et besøg af hende ;)

Lige et spørgsmål :Fyldte hun tiden ud eller var hun ude af døren før tid, når nu hun kom før? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest OdEnSe
N00b skrev, Lige nu:

Tak for en god anmeldelse :)

Selvom pengene er små I december, skal jeg helt klart finde råd til et besøg af hende ;)

Lige et spørgsmål :Fyldte hun tiden ud eller var hun ude af døren før tid, når nu hun kom før? 

Vi havde aftalt en time og hun var lidt over en time hos mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
OdEnSe skrev, Lige nu:

Vi havde aftalt en time og hun var lidt over en time hos mig :-)

Dejligt :) Hader dem der har travlt med at komme ud af døren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Jeg kan også godt anbefale denne dejlige kvinde, hun er det hele vær.

Jeg nød og ha denne kvinde under mig især når jeg smagte på hende og over mig når hun red mig.

Vi havde en rigtig god kemi, men så ødelagde jeg det hele selv, ved at misbruge hendes tillid,

jeg ved godt hun også er jeres pige, men derfor kan man vel godt savne hende og hendes skønne smil

og dejlige krop.:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
hillerslev skrev, for 6 timer siden:

Hej.

Jeg kan også godt anbefale denne dejlige kvinde, hun er det hele vær.

Jeg nød og ha denne kvinde under mig især når jeg smagte på hende og over mig når hun red mig.

Vi havde en rigtig god kemi, men så ødelagde jeg det hele selv, ved at misbruge hendes tillid,

jeg ved godt hun også er jeres pige, men derfor kan man vel godt savne hende og hendes skønne smil

og dejlige krop.:rolleyes:

Lyder dejligt :)

Hvordan misbrugte du hendes tillid @hillerslev?

Vil hun så ikke besøge dig mere? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...