Hop til indhold
Erofyrnordjyllland

Tantramagi Nordjylland

Recommended Posts

Hej

I forbindelse med jeg tit har læst anmeldelser her på Eroguide har jeg besluttet jeg selv vil skrive en.

 

Jeg havde længe søgt efter en oplevelse med tantramassage og faldt over dette link https://annoncelight.dk/showad/237874. I den forbindelse besluttede jeg mig for at ringe og bestille en tid. Jeg kontaktede Tantramagi og bestilte tid, hvilket hele vejen igennem var en god oplevelse.

 

Jeg mødte dagen efter op på den fremsendte adresse, som jeg fik på sms. Ved ankomst til stedet blev jeg mødt af en meget imødekommende kvindelig smuk massør med dejlige kvindelige former. Hun bød mig velkommen og jeg blev inviteret inden for i behandlingsrummet, hvor der var en meget hyggelig stemning og dejligt lunt. Hun bad mig sætte mig ned, hvorefter hun på en behagelig og venlig måde gennemgik behandlings forløbet. Hun forklarede grundigt, hvordan massagen forløbet vil foregå, hvilket fik mig til at slappe helt af, hvilket gjorde jeg bedre kunne nå helt ind i mig selv og nyde massagen. 

 

Selve massage foregik ved man blev placeret på en stor madras på gulvet, hvorefter hun begyndte med langsomme strøg på en ryg. Massagen forsatte med at hun fik gjort ens krop mere opmærksom, hvorefter hun påførte mig dejlig varm olie. Hun begyndte derefter med pirrende massage, hvor hun blandt andet gled henover mig. Hun var på hele ens krop og man fik virkelig opbygget en masse dejlig pirrende energi i kroppen. Selve massagen foregik på begge sider af kroppen. Massøren sørgede for hun var over hele kroppen, og hun var meget opmærksom på mine signaler.

 

Efter endt massage fik man et dejlig bad, hvor man kunne vaske olie af sig. Der var selvfølgelig sørget for lugtfri sæbe.

 

Sluttelige vil jeg sige I ikke må snyde Jer for denne oplevelse. Det var en super oplevelse og man følte sig med stor og fornyet energi, da man gik derfra. Der er heller ingen tvivl om hun er uddannet tantramassør, hvilket i hvert fald var mit indtryk. Jeg har besøgt stedet et par gange nu, og det er helt fantastisk hver eneste gang.

 

MVH

Erofyrnordjylland

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa har valgte at prøve dette område og tog mig selv i hånden og kom afsted. Meget let at får en tid og meget let og god kontakt. Men bliver rigtigt godt modtaget og man får rigtigt god info før det hele sker. Og oplevsele kan ikke beskrives og vis man kan give den karakter ville jeg give den fuld hus helt sikket noget jeg kan Anbefale og jeg skal helt sikker prøve igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...