Hop til indhold
Tutankhamon

Fantastiske Anastasia på visit i Aarhus

Recommended Posts

Jeg har længe haft kig på Anastasia (https://annoncelight.dk/showad/237541) men enten har hun været lidt for langt væk til at jeg kunne finde tid til et besøg eller også har kalenderen været fuld af andre gøremål når hun var tæt på (tæt på = i Aarhus).


Men i går fik jeg det endeligt til at passe sammen således at jeg kunne besøge Anastasia mens hun var i Aarhus (hun rejser videre d. 4/12).


Aftalen kom på plads via SMS og jeg fik den rigtige adresse oplyst med det samme med besked om at ringe 15 minutter før jeg ankom for at bekræfte aftalen og så igen når jeg stod ved døren, så hun kunne lukke mig ind.

Da jeg kom indenfor stod denne dejlige pige. Høj (dog ikke i nærheden af mine ca. 195 cm.), med langt blond hår, en dejlig krop med en fræk røv og så hendes fantastiske, naturlige bryster. Damn – dem kunne man bruge oseaner af tid på at ”fordybe” sig i. Og kun iført BH og små trusser :-) 

Vi aftalte en time med diverse ydelser (kys, super, mega og anal – hun vurderede at min størrelse var OK) hvorefter jeg betalte og hoppede hurtigt i bad.

Derefter var det ind på sengen for at starte med at kæle lidt med Anastasia før det blev alvor.

Først fik jeg et dejligt blow – det var fantastisk at kunne ligge der og kæle med hendes bryster samtidig med at hun gjorde et godt job med munden – så godt at jeg måtte stoppe hende inden jeg fyrede det hele af. Jeg er en typisk one shot guy – i hvert fald hvis der kun er 1 time, så det ville være synd at slutte så tidligt.

Derefter var det min tur til at smage på hende og det endte så i en 69’er til fælles nydelse.

Da det havde stået på nogen tid var det på med gummiet, hvorefter hun red mig. Igen måtte jeg stoppe hende efter nogen tid, for synet af hende, og især hendes dejlige bryster, der hoppede op og ned på mig var igen ved at få mig over kanten.

Dernæst giv vi over til missionær – det gav mig også mulighed for at smage skiftevis på hendes uovertrufne bryster og dejlige mund mens jeg gled ind og ud af hende.

Efter missionæren blev det tur til en omgang doggy – hun er pænt stram så også her måtte jeg holde igen for ikke at afslutte for hurtigt.

Da vi havde leget hunde i nogle minutter kom turen til anal. Jeg spurgte hende til hvordan hun helst ville ligge hvorefter hun svarede at hun foretrak at ligge på maven – dvs. i prone bone stil. Jeg tog min tid og arbejdede stille og roligt mig ind i bagerste hul, men kunne alligevel godt mærke på hende at det gav et jag i hende da den poppede indenfor, så jeg stoppede og spurgte om hun var OK. Hertil svarede hun at jeg nok alligevel var lidt for stor – alternativt at det ikke var en af de dage, hvor hun kunne klare det. Så jeg trak mig ud (jeg har ingen intentioner om at påføre de kvinder, som jeg er sammen med, smerter som de ikke bryder sig om) og vi gik tilbage til missionærstilling.

Derefter kom turen til en fantastisk omgang superfransk igen – der var godt med spyt, ball licking mv. og jeg endte med at fyre den af i hendes mund.

Til sidst lå vi og snakkede lidt om vind og vejr og hvad hun lavede i Polen samt hvornår hun ville returnere til Aarhus (først til marts næste år jf. hendes nuværende planer) hvorefter jeg smuttede i bad igen.

Da jeg kom ud og klædte mig på kom hun over til mig med 500,- - jeg skulle jo ikke betale for anal når jeg ikke havde fået det, sagde hun. Meget fair af hende og helt uopfordret (må indrømme at jeg på det tidspunkt faktisk havde glemt det, så hun kunne være sluppet afsted med at beholde pengene) så absolut et plus i bogen der.

Da jeg gik ud af døren og kiggede på uret kunne jeg konstatere at jeg havde været der ca. 70 minutter så man kan heller ikke beskylde hende for at være en det kigge på uret hele tiden.

Så alt i alt en fantastisk oplevelse med en høj, køn, slank, blond pige. Og fik jeg nævnt de fantastiske bryster?

Så når hun kommer tilbage til næste år må jeg vist hellere se om ikke jeg kan time det rigtigt til endnu et besøg – det er hun helt bestemt værd.

/Tutankhamon
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@NicklasCD - Kbh. nævnte hun ikk enoget om da jeg besøgte hende. Men har I ikke også rigeligt med fine piger derovre? :Så kan vi jo sagtens holde Anastasia, og et par andre, jeg kan komme på, til os her i Jylland og på Fyn :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Charliesheen skrev, den 15.11.2022 at 11:17:

Nogle der ved hvad der blev af henne her? 

Hun fortalte mig hun følte sig lidt forfulgt. Bl.a pga hendes billeder.Derfor tog hun hjem til Polen, og hun kom ikke tilbage, sagde hun. Jeg havde nær kontakt til hende, men da hun rejste, slettede og lukkede hun alt...tlf...mail ..mm 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...