Hop til indhold

Recommended Posts

Gennem de sidste 4år har jeg besøgt omkring 20 klinikker,

hvoraf de fleste har været engangsbesøg. Det skyldes ,i min optik,

alvorlige brister i deres service. En af de få der er gentagelse værdig er

Canpennwellness-thaimassage.dk  Klinikken er ikke en topklinik som Siri i

Birkerød eller Nina Wellness( i privaten) i Farum, men den får mange plusser i min karakterbog.

Første gang jeg vil bestille tid tager de ikke telefonen. Et godt tegn at de ikke render fra deres kunder.

Klinikken ligger i et lille butikscenter, men diskret i en blind sidegang. Første besøg lukker en ca.50 årig kvinde op.

Jeg havde håbet på den sprøde kvinde der er på deres hjemmeside. Nå men så bestiller jeg en times thai massage uden olie.

Når der kun skal være fokus på massage og ikke det sjove er det en god løsning. Kvinden er en sand mester til den kontante massage som jeg godt kan lide,

Hun går lige til stregen og lidt over, men er utrolig opmærksom,. Hun arbejder stenhårdt i en time, men har fuldstændig styr på hvad der foregår.

Næste besøg håber jeg at blive masseret af den sprøde, der ligner en der godt kan give ekstra. Nu lukker imidlertid en ny kvinde op, ikke en modeltype, men en pæn kvinde i 30erne.

Jeg bestiller en time thai med olie. Hun masserer rigtig fint men er ret forsigtig, men da numsen får massage hjælper jeg hende på vej og fortæller hende " You are so good".

Nu bliver hun straks mere dristig, og lidt efter kan jeg vende mig om og spørge om hun også giver Body to body. Yes lyder svaret og det aftaler vi til næste gang. Jeg får en trold

og går rigtig glad hjem. Ved næste opringning spørger jeg efter den yngre medhjælper, men nu er det kun mamasanen, hende den sprøde på hjemmesiden, der er på job. Nå men fint, jeg tager en tur med hende,  Hun foreslår en times tantra. Jeg spørger om en Body to body, men det vil hun ikke. Vi bliver i stedet enige om en trold og hende uden tøj på. Det blev en ret grænseoverskridende time, hvor hun masserede min røv og længere inde som jeg aldrig har prøvet før. Det var vildt pirrende, men i længden lidt ensformigt, Kun tantra er ikke helt mig. Jeg måtte røre overalt. Hvor meget der er muligt på en klinik er ofte et spørgsmål om at pleje tingene. Kom i pænt tøj, kom renvasket, især i bagsmækken og helt ind, ros kvinden undervejs, vær tålmodig, ja så kan tingene udvikle sig positivt. Sidst men ikke mindst er der en god atmosfære i klinikken her. Priserne er rene standardpriser i den høje ende. Det ligner prisaftaler, der som bekendt ikke er tilladt i Danmark. Jeg prutter aldrig om priserne, men får indimellem lidt rabat når de kan se på mig at jeg er ved at stå af, når de nævner prisen på en ydelse. Od så stor tak for de mange indlæg. Jeg vil selv være på banen fremadrettet, når der sker noget nyt.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, den 1/12/2017 at 23:39:

Jamen det er jo den gode Mint. Flot pige og ganske god massage som jeg husker det

ER DET Mint?!?! Nå da da, så har jeg fået prøvet hende uden at vide det... Hun har nogle flotte silikonebryster, men hendes attitude er lidt so-so. Ville ellers gerne have prøvet den anden, lille thai - men de gange jeg har været der, har hun ikke været det, kun "Mint", som åbenbart kun er der for tiden. Udmærket massage. Udmærket HJ. Det er mest pga. brysterne jeg fik HJ'et.

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 2 timer siden:

ER DET Mint?!?! Nå da da, så har jeg fået prøvet hende uden at vide det... Hun har nogle flotte silikonebryster, men hendes attitude er lidt so-so. Ville ellers gerne have prøvet den anden, lille thai - men de gange jeg har været der, har hun ikke været det, kun "Mint", som åbenbart kun er der for tiden. Udmærket massage. Udmærket HJ. Det er mest pga. brysterne jeg fik HJ'et.

/DFyr_36

Som jeg ser det, ja, så er det den Mint, jeg før er blevet betjent af 2-3 gange før, for år tilbage.

Ja, hun kan have lidt attitude, men med den rigtige respekt for en thai pige, tøer hun op efter et man har været hos hende et par gange. Hun skal nok selv indleve sig på en kunde efterhånden, men igen....... det kræver et par "gentleman´s" besøg;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig @Kanariefuglen positive oplevelser.

Besøgte Chanpen i dag og blev behandlet af en dejlig kvinde ved navn Kim (for en gang skyld et navn der er nemt at huske).

En times meget kompetent massage til den hårde side som jeg forrtrækker, små men meget diskrete stræf som endte i en dejlig håndtrold hvor der måtte røres :-)

Således afstresst og tømt er der udsigt til en dejlig weekend :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...