Mini_me 8 Skrevet 30. November, 2017 Er der nogen der ved om Stella er godt til at give body to body massage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 1. December, 2017 Har sendt dig PM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. December, 2017 @afløbsrenseren kan man også få en pb om stella. Ønsker meget gerne at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1081 Skrevet 3. December, 2017 Hvorfor kan denne information ikke skrives her? Det er vel det dette forum er til for. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 541 Skrevet 3. December, 2017 NoobGPexplorer skrev, 1 time siden: Hvorfor kan denne information ikke skrives her? Det er vel det dette forum er til for. Det skal jeg da gerne forklare, nogen ting vil jeg gerne fortælle til en enkelt eller to personer men ikke nødvendigvis til hele salen, det kan der være forskellige grunde til, eks. hvis jeg går mere i detaljer med hvad der foregik, det kommer ikke altid alle ved. Men et kort svar på det første spørgsmål " Er der nogen der ved om Stella er godt til at give body to body massage? " så afhænger svaret helt afgjort af hvad man sammenligner med , jeg har prøvet det bedre men også dårligere, og så tror jeg hun udvikler sig til det bedre, hun vil gerne gøre det godt. VH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sctknud 0 Skrevet 4. December, 2017 Er Stella tilbage efter ferie ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg