Hop til indhold
Louie De Palma

Kulturberigelse fra Pakistan

Recommended Posts

https://www.business.dk/oekonomi/hovedmistaenkt-i-stor-svindelsag-fik-slettet-gaeld-for-1145-millioner

Bilag var forsvundet i en brand, og et varelager på 40 luksusbiler var væk. Samtidig var der ifølge kurator Boris Frederiksen foregået snyd med bilafgifter.

- Det var begrænset, hvor dybt vi kunne komme ned i hans transaktioner. Han havde blandt andet været ejer af et selskab, der leasede luksusbiler ud. Det selskab havde i henhold til seneste årsrapport rådet over omkring 40 luksusbiler. Men på konkurstidspunktet var de her luksusbiler forsvundet, siger Boris Frederiksen, der er advokat og partner i Poul Schmith Advokatfirma.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Denne svindler ser jeg er dansk parkistaner en dansker med parkistanske rødder.

en misvissende overskrift, og en fejlagtigt overskrift. Det har intet med Pakistan at gøre. 

Hvad vil du sige med det indlæg?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, 1 time siden:

en misvissende overskrift, og en fejlagtigt overskrift. Det har intet med Pakistan at gøre. 

Ah hvaffor en fisk? en dansk pakistaner har INTET med pakistan at gøre?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Romantikeren skrev, for 3 timer siden:

Endnu et debilt indlæg fra Kongen af debilitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
Louie De Palma skrev, for 5 timer siden:

https://www.business.dk/oekonomi/hovedmistaenkt-i-stor-svindelsag-fik-slettet-gaeld-for-1145-millioner

Bilag var forsvundet i en brand, og et varelager på 40 luksusbiler var væk. Samtidig var der ifølge kurator Boris Frederiksen foregået snyd med bilafgifter.

- Det var begrænset, hvor dybt vi kunne komme ned i hans transaktioner. Han havde blandt andet været ejer af et selskab, der leasede luksusbiler ud. Det selskab havde i henhold til seneste årsrapport rådet over omkring 40 luksusbiler. Men på konkurstidspunktet var de her luksusbiler forsvundet, siger Boris Frederiksen, der er advokat og partner i Poul Schmith Advokatfirma.

Husk nu på, at vi igen er ude i enkeltstående tilfælde, noget som venstrefløjen end ikke værdiger et blik. 

Når du kan fremvise en statistik, der dokumenterer, at folk fra Islamiske lande tenderer imod i langt højere grad, at stå for fuskeri, fup og svindel via deres butikker, så afskriver venstrefløjen blot statistikken med argumentet, at det er fordi danskerne har givet muslimerne en hård, diskriminerende og uretfærdig behandling i Danmark, så derfor komme de stakkels muslimer ud i snavs hele tiden, det være sig snyderi med skat, sort arbejde, bande kriminalitet, tyveri og meget meget mere. 

Kort sagt: DET ER DANSKERNES/DE HVIDES SKYLD ;)

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 10 timer siden:

Du glemmer at man udelukkende tilhører sine forfædres nationalitet i flere led tilbage, især hvis de skulle komme fra et muslimsk land og man selv har gjort et eller andet forkert. Så rækker arvesynden langt tilbage. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
SalteFanden skrev, for 10 timer siden:

Ah hvaffor en fisk? en dansk pakistaner har INTET med pakistan at gøre?

Det er ikke det jeg skriver. Jeg skriver at overskriften intet har med landet Pakistan at gøre. At han svindler livet løs og tilfældigvis er dansker med pakistans rødder har intet med den pakistansk kultur at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord skrev, for 8 timer siden:

Endnu et debilt indlæg fra Kongen af debilitet. 

endnu et usympatisk indlæg der kun går efter manden og ikke bolden, ufatteligt du har så lidt i din værktøjskasse

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord skrev, for 8 timer siden:

Husk nu på, at vi igen er ude i enkeltstående tilfælde, noget som venstrefløjen end ikke værdiger et blik. 

Når du kan fremvise en statistik, der dokumenterer, at folk fra Islamiske lande tenderer imod i langt højere grad, at stå for fuskeri, fup og svindel via deres butikker, så afskriver venstrefløjen blot statistikken med argumentet, at det er fordi danskerne har givet muslimerne en hård, diskriminerende og uretfærdig behandling i Danmark, så derfor komme de stakkels muslimer ud i snavs hele tiden, det være sig snyderi med skat, sort arbejde, bande kriminalitet, tyveri og meget meget mere. 

Kort sagt: DET ER DANSKERNES/DE HVIDES SKYLD ;)

Hold nu op. Det er en svindler, han har svindlede for mange penge. og tilfældigvis dansk pakistaner. Hvorfor skulle det være vestens skyld at han har samvittighed eller nærmere mangel på samme til at gøre som han gør, det er da sgu da hans egen skyld.

Ja det er et enkeltstående tilfælde, du skal ikke prøve at bilde mig ind at det er typisk adfærd fra disse lande. Der er svindlere alle vejen og var en dansker havde vi ikke diskutere det her på det forum.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 49 minutter siden:

Hold nu op. Det er en svindler, han har svindlede for mange penge. og tilfældigvis dansk pakistaner. Hvorfor skulle det være vestens skyld at han har samvittighed eller nærmere mangel på samme til at gøre som han gør, det er da sgu da hans egen skyld.

Ja det er et enkeltstående tilfælde, du skal ikke prøve at bilde mig ind at det er typisk adfærd fra disse lande. Der er svindlere alle vejen og var en dansker havde vi ikke diskutere det her på det forum.

Det er jo så blot ikke en enlig svale, en simpel googlesøgning på momssvindel og momskarussel der finder man flere sager hvor bagmanden har pakistansk baggrund. At vi har os selv at takke med et så retarderet refusionssystem er en anden sag... Men at det blot er et enkeltstående tilfælde er en plade der er blevet spillet så ofte at det er blevet sin egen joke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SalteFanden skrev, for 11 minutter siden:

Det er jo så blot ikke en enlig svale, en simpel googlesøgning på momssvindel og momskarussel der finder man flere sager hvor bagmanden har pakistansk baggrund. At vi har os selv at takke med et så retarderet refusionssystem er en anden sag... Men at det blot er et enkeltstående tilfælde er en plade der er blevet spillet så ofte at det er blevet sin egen joke.

Er dette da ikke en enkeltstående tilfælde, det tror jeg nu nok det er. Jeg tror simpelthen ikke på at det er typisk mellemøstlig kultur. det er ikke normalt, man skal være af en særlig støbning og blottet for samvittighed for at kunne svindle som han gør. Jeg kunne svindle jeg har et moralsk kompas, jeg ved end ikke overveje det, det er nogen mennesker der ikke har, det er ikke normalitet i nogen som helst kulturer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 9 minutter siden:

jeg har et moralsk kompas

Det er muligt, men lur mig om nålen på det ikke drejer efter for godt befindende....

Del dette indlæg

Link til indlæg
SalteFanden skrev, Lige nu:

Det er muligt, men lur mig om nålen på det ikke drejer efter for godt befindende....

Jeg ved ikke hvad du mener her...

Hvis man skal svindle i det niveau skal man have et moralsk kompas der er rigtigt meget i stykker, måske kan det ikke laves.

Det er ikke normalt med et så ødelagt moralsk kompas.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SalteFanden skrev, for 1 time siden:

Jeg har nu hørt der også er en del danske håndværkere der arbejder sort....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 16 minutter siden:

De er nok af mellemøstlig oprindelse på et eller andet plan. (Det er vi vel allesammen hvis man går langt nok tilbage).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

De er nok af mellemøstlig oprindelse på et eller andet plan. (Det er vi vel allesammen hvis man går langt nok tilbage).

Forbandede kulturberigere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 2 timer siden:

Er dette da ikke en enkeltstående tilfælde, det tror jeg nu nok det er. Jeg tror simpelthen ikke på at det er typisk mellemøstlig kultur.

Et lille kuriosum du kan tænke over

https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/11097302

Næsten hver femte mand i Danmark med navnet Alaa er kriminel, ifølge Danmarks Statistik. Og indvandrernavnene tager faktisk samtlige pladser på top 10 for både kvinder og mænd.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luskeren skrev, for 58 minutter siden:

Næsten hver femte mand i Danmark med navnet Alaa er kriminel, ifølge Danmarks Statistik. Og indvandrernavnene tager faktisk samtlige pladser på top 10 for både kvinder og mænd.

Det vil sige en femte del af 271 personer i følge og mange af disse er kun børn. hmm der er vist ikke mange tilbage. 

139 mænd/drenge 132 piger/kvinder mænd er som regel mere kriminelle end kvinder.

89 af dem er børn de er formentlig under 18 år når man siger børn. Og kriminalitet blandt børn, er meget lav. så der er 182 over 18 år og du siger at den femtedel er kriminel eller 20 procent?

Dvs. 37 personer, og det er højt sat, idet jeg ikke har kvinderne med i betragtningen med alaa er kriminelle, og hvor mange har lige i stand til at svindle for over en million kroner? vi snakker om cykeltyveri og kører man for stærk, kører man for stærk, er man jo kriminel.

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Luskeren skrev, for 55 minutter siden:

Og? Michael er vist også mere kriminel end Valdemar....... Johnny mere end Nikolaj og Thomas mere end Ulf. Og hvad så?

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

Virkelig?! hvor mange at de håndværkere driver så også en momskarrusel og hiver 3cifrede millionbeløb ud af skat?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
SalteFanden skrev, for 4 timer siden:

Virkelig?! hvor mange at de håndværkere driver så også en momskarrusel og hiver 3cifrede millionbeløb ud af skat?

Det kan jeg ikke svare på. Ikke mange tror jeg. Heller ikke mange pakistanere tror jeg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
tvr skrev, for 13 timer siden:

Og? Michael er vist også mere kriminel end Valdemar....... Johnny mere end Nikolaj og Thomas mere end Ulf. Og hvad så?

Du har høj uddannelse, du er begavet, du er CEO, du har en Maserati, egen virksomhed, du rejser over hele verden og du kan ikke se problemet i, at samtlige de mest kriminelle navne på både kvinde og mande siden i høj grad er yderst islamisk klingende navne ?

Lad mig se dig lave en Bear rygcrawl her - jeg afventer i spænding..........

5a221e428829b_Kriminellenavnetop10.thumb.jpg.dc0b7160c002fefb3edcab7ffe5059e9.jpg

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ralph Nord skrev, for 3 timer siden:

Du har høj uddannelse, du er begavet, du er CEO, du har en Maserati, egen virksomhed, du rejser over hele verden og du kan ikke se problemet i, at samtlige de mest kriminelle navne på både kvinde og mande siden i høj grad er yderst islamisk klingende navne ?

Det har den ret simple årsag, som står i artiklen, at hyppigheden og variationen i navneanvendelsen er forskellig. For at skære det ud i pap for dig: hvis alle ikke-vestlige hedder Ali, så er der nok stor sandsynlighed for, at Ali kommer på listen. 

Kan da godt se, at det må være svært at gennemskue for en som dig, der har læst polit. på KU.

Men skal da skynde mig at nævne, at der desværre er en overrepræsentation af visse elementer i statistikkerne. For man skal helst være nuanceret og ikke biased i sine indlæg, modsat visse andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord
News skrev, for 30 minutter siden:

Det har den ret simple årsag, som står i artiklen, at hyppigheden og variationen i navneanvendelsen er forskellig. For at skære det ud i pap for dig: hvis alle ikke-vestlige hedder Ali, så er der nok stor sandsynlighed for, at Ali kommer på listen. 

Kan da godt se, at det må være svært at gennemskue for en som dig, der har læst polit. på KU.

Men skal da skynde mig at nævne, at der desværre er en overrepræsentation af visse elementer i statistikkerne. For man skal helst være nuanceret og ikke biased i sine indlæg, modsat visse andre.

Du formår ganske fint at svømme rygcrawl som reserve. 

At prøve, at bortforklare en så klar og entydig navne statistik, der helt afklæder de islamiske navne i Danmark, indikerer fint, hvor meget op ad bakke det går.

Uanset dit pauvre forsøg på, at bortforklare kendsgerningen bag denne statistik, så er det da bare grotesk, at man igen igen skal bekræftes i sin overbevisning om, at islamisk indvandring, uanset sted i verden, er en rigtig rigtig dårlig ide, hvis man kærer om bevarelsen af Danmark som et demokrati og et fredeligt velfungerende samfund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja man siger procentdel ikke antal, antallet ville være minimalt. ved alle navnene 

Det er ikke andet end propaganda. endda meget gennemskuelig af slagsen. 

skulle man prøve med danske navne så vil man sandsynligvis finde mange flere kriminelle. ikke procentvis, men i antal.

Det er ikke alle der lige gennemskuer procentregningens logik... 

det gjorde jeg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu