Hop til indhold
Anker

BJ i Silkeborg - Herning

Recommended Posts

Hej loge-venner

Nu har jeg endnu engang brændt 800 af på en pige (Cinthia i Silkeborg) som ikke var hvad jeg håbede.

'Dejlige Birgitte' i en tynd udgave ville passe mig rigtig godt (120 kg er for meget for mig - men nørj hvor er hun sød).

er der ikke en af de mere erfarne herinde der kan pege mig i retning af:

• lader dig tro hun faktisk synes godt om din pik.
  • er smuk, slank og blond.
  • er max. 29 år ;-)
  • giver megafransk.
  • er til at finde mellem Silkeborg og Herning.

Jeg tænder faktisk lidt på hvis det er billigt, men efterhånden trænger jeg bare til en succesoplevelse... hjælp.

(hvorfor er der aldrig nogen der anmelder pigerne på LOVSANGSDAL 14? - http://massage.side6.dk/ikast)

mvh

Anker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lubovnik

Kati som plejede at være i Bording kunne have været et oplagt bud, men hun har flyttet sin butik til Århus.

Rikke Solskin kommer også tæt på men jeg er lidt usikker på om hendes alder helt opfylder dit krav. Det må dog være tæt på.

Der er af og til andre piger i Bording som nok også kan opfylde dine ønsker. Særligt Julie kunne være en mulighed. Hun annoncerer dog ikke så tit. 

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 31hans07

Kan absolut anbefale at følge Lubovniks forslag - specielt Rikke er helt i top, selvom hun måske overskrider "aldresgrænset" med et år eller to.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Silkeborggrisen

Prøv Emma i Hampen... er ikke sikker på det super franske, men ellers er hun lige den du beskriver... og hun er fantastisk :D

Julie i Bording havde også været et godt bud, men ved ikke om hun er aktiv i Bording længere ??? 

lovsangsdal.... jeg har været forbi nogle gange, og er som regel blevet skuffet og vendt i døren, falske billeder osv.  Er dog hoppet i et par gange selv om billederne ikke passede, og der var akten total elendig, der kommer jeg ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lubovnik skrev, den 30.11.2017 at 20:39:

Kati som plejede at være i Bording kunne have været et oplagt bud, men hun har flyttet sin butik til Århus.

Rikke Solskin kommer også tæt på men jeg er lidt usikker på om hendes alder helt opfylder dit krav. Det må dog være tæt på.

Der er af og til andre piger i Bording som nok også kan opfylde dine ønsker. Særligt Julie kunne være en mulighed. Hun annoncerer dog ikke så tit. 

I am back in Bording ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...