Hop til indhold
hagbarth

Hvordan slikke en kvinde til perfektion

Recommended Posts

kmd skrev, 1 time siden:

alle kan lide at blive slikket på spidsen, at suge sig fast, med læberne og slikke vådt på spidsen når den er trukket ud er en sikker tier,

 

man får en tyver af mig hvis man lader vær med sådan noget :D 

jeg hader når der bliver suget, jeg føler mig som en hermafrodit :mrgreen:

Redigeret af aaisha

Del dette indlæg


Link til indlæg
LabreLaura skrev, for 20 timer siden:

Jeg synes ikke, at det er et mærkeligt spørgsmål.

Nok er kvinder forskellige, men der er da nogle små guidelines som man kan læne sig op af...

Jeg er godt nok ikke GP, men jeg går ud fra, at vi snakker kvinder i det heletaget, så jeg tillader mig at bidrage :)

 

  • Husk der er andre steder dernede der er mindst lige så følsomme som bare klitten. (Indre skamlæber, Ydre skamlæber, Inderlår osv osv) 
  • Når du slikker så start med inderlårene og bevæg dig så langsomt ind mod missen.
  • Når du er der så skift imellem indre og ydre skamlæber og gå nu ikke amok med tungen. 
  • Pir hende lidt ved engang imellem at give et enkelt slik med tungespidsen på klitten og smut så hurtigt tilbage til skamlæberne. Det pirrer pigen helt vildt og får hende til at halvejs tigge om, at du kun slikker klitten, men lad være med at give hende hvad hun ønsker. Det gør hende mere vild, hvilket jo er pointen med det hele. 
  • Nå du så er nået dertil, hvor pigen skal have sin vilje, skal du ikke ræse derud af med tungen. Slik i starten med tunge spidsen lidt hurtigt, imens du bruger 2 fingre til at sprede skamlæberne med.
  • Nogle piger er totalt vilde med, at du forsigtigt (meget forsigtigt) suger klitten ind i munden og bruger spidsen af tungen til at slikke hurtigt med. skift imellem alm og dette og den første orgasme skulle meget hurtigt komme, hvis hun ellers er en der normalt får orgasme ved oralsex.
  • Stik en finger op i hende, mens du stadig slikker. I starten føre du den bare stille ind og ud men efter 2 min bøjer du den op ad så du ramme g-punktet. Bonusinfo til de der måtte have brug for det: G-punktet sidder 5 cm oppe i hende, er på størrelse med en 1 krone og føles meget rug på de fleste piger. Her skal det gå lidt tjept. Massér stedet med spidsen af fingeren eller 2 fingre, mens du fortsat slikker. Du kan trykke let på maven så kan hun bedre mærke det. Mange piger sprøjter hvis du kan dit kram. Stop ikke når det sker, men fortsæt i samme tempo.

Held og lykke ;) 

 

 

Sikke en masse flotte ord, men så er det vist heller ikke mere......der er jo ingen guide

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 18 minutter siden:

 

man får en tyver af mig hvis man lader vær med sådan noget :D 

jeg hader når der bliver suget, jeg føler mig som en hermafrodit :mrgreen:

Haha der blev hr. Kmd bedrevidende da lige sat til vægs ;-) ...

Nå endnu en bekræftelse på at alle kvinder er forskellige ;-) 

lyt , leg og lær må være måden frem ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
aaisha skrev, for 36 minutter siden:

 

man får en tyver af mig hvis man lader vær med sådan noget :D 

jeg hader når der bliver suget, jeg føler mig som en hermafrodit :mrgreen:

Ha ha fru frodigt får jeg så en tyver

Har ingen klager fået for det men en masse oh my good ! Og jeg ligner ikke Jesus )

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LabreLaura skrev, for 1 time siden:

Nu er det jo et vink til trådstarter, der spørger om hjælp.. Du behøver ikke at læse det ;)

Ingen vink kan bruges til noget, er der nogen tvivl så spørg pigen. Hvor svært kan det være? Der er altså nogen ting her i livet vi lærer ved at prøve, men ja, det er blevet så populært at spørge om alt mulig fis i stedet for at erfare selv.....hjælpeløsheden er blevet meget stor

Del dette indlæg


Link til indlæg
Docdriver skrev, for 3 minutter siden:

Ingen vink kan bruges til noget, er der nogen tvivl så spørg pigen. Hvor svært kan det være? Der er altså nogen ting her i livet vi lærer ved at prøve, men ja, det er blevet så populært at spørge om alt mulig fis i stedet for at erfare selv.....hjælpeløsheden er blevet meget stor

At du ikke synes om, at man spørger om hjælp, er vel ikke ensbetydende med at andre skal rette sig efter dig. Du kan hoppe forbi - det står dig frit for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror endnu ikke jeg har fundet ét universel tip til hvordan man giver en kvinde en fantastisk slikke-tur - og der er immervæk blevet slikket nogle stykker :D 

1: Prøv noget

2: Lyt til hendes reaktion

3: Gå til 1.

Og sørg for masser af mundvand i starten.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tip toe skrev, for 2 minutter siden:

Tror endnu ikke jeg har fundet ét universel tip til hvordan man giver en kvinde en fantastisk slikke-tur - og der er immervæk blevet slikket nogle stykker :D 

1: Prøv noget

2: Lyt til hendes reaktion

3: Gå til 1.

Og sørg for masser af mundvand i starten.

Haha, langt den bedste opskrift indtil videre :D

Jeg plejer at sige til mænd at de skal snave med missen... Det vil sige masser mundvand, bløde læber og tunge og helt tæt på. 

Det er vist den bedste 'all-round'-opskrift jeg kan komme i tanke om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som allerede nævnt, så findes der ikke et endegyldigt svar til dette spørgsmål. Der findes jo ikke en Slikke Manual hvor du lige slår op på side 4 og så bare kører derud af.

Når man er en pleaser så findes der ikke noget bedre end at bruge tungen imellem benene på en dejlig kvinde, og som også nævnt, så kan brug af en eller to fingre også hjælpe på frembringelsen af kvindens orgasme. Hvis man har fast kæreste eller kone, så lærer man hurtigt hvordan hun bedst kan lide det og hvilke knapper der skal trykkes på.

Men en god opvarmning med kælen, nusseri, intense kys og kys over hele kroppen der ender på de lodrette læber så kan du næsten med garanti fortsætte så det bringer hende op i skyerne. En god gang massage over hele kroppen kan også varme hende op.. den tid har man måske ikke lige hos en GP, men der er det måske også svært at få hende til at komme da der sikkert er flere der har forsøgt sig den dag. Men igen alle kvinder er forskellige og skal slikkes forskelligt.

Den største udfordring ved at slikke - er vejrtrækningen. Når man ligger og er godt igang, kan næsen komme ned i hårene og huden ( ikke hvis den er glat selvfølgelig ) og få kontakt så næseborrene lukkes og man næsten ikke kan trække vejret. Så lyder man nogen gange som en der har været for længe under vand, og kommer op for at hive efter luft..:D:D

Men det er jo bare lækkert at mærke en fisse blive mere og mere våd, og kvinden mere og mere urolig under tungens arbejde, og når det hele kulminerer, så er det jo det hele værd :P

Take Care

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...