Hop til indhold
Birger Birgersen

Hvad er der blevet af de sorte piger på Vesterbro?

Recommended Posts

Jeg kommer en gang i mellem gennem Vesterbro i København om aftenen, og jeg har bemærket at der stort set ikke er nogen afrikanske gadepiger tilbage. For nogle år siden vrimlede det med dem hver eneste aften så man dårligt kunne gå i fred. Er der nogen her i forummet der ved om de bare har fundet et nyt tilholdssted eller om de bare ikke kommer til Danmark mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Birger Birgersen skrev, for 14 minutter siden:

Jeg kommer en gang i mellem gennem Vesterbro i København om aftenen, og jeg har bemærket at der stort set ikke er nogen afrikanske gadepiger tilbage. For nogle år siden vrimlede det med dem hver eneste aften så man dårligt kunne gå i fred. Er der nogen her i forummet der ved om de bare har fundet et nyt tilholdssted eller om de bare ikke kommer til Danmark mere?

Næ, de har bare læst om @Onslow :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bemærket samme tendens. Undrer mig også? Sidste torsdag bemærkede jeg dog at de stod samlet og ventede ved hovedbanegården. Det var morgen, så tvivler på de var på vej til eller fra job..

 

Måske er det ganske enkelt for koldt? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Legetimen skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har bemærket samme tendens. Undrer mig også? Sidste torsdag bemærkede jeg dog at de stod samlet og ventede ved hovedbanegården. Det var morgen, så tvivler på de var på vej til eller fra job..

 

Måske er det ganske enkelt for koldt? :P

Eller også ventede de måske bare på toget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne vel sagtens være en "sidegevinst" ved den strammere kontrol i specielt lufthavne.  Det kan såmænd ej heller udelukkes, at eventuelle illegale er blevet hjemsendt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Eller også ventede de måske bare på toget?

Stop med at køre tråden i hegnet. Det er et legit spørgsmål. Os, der ikke kommer i området, vil godt høre mere om det. For det har ellers været et stort problem tidligere, og kunne nemt have haft politiske konsekvenser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 minutter siden:

Det kunne vel sagtens være en "sidegevinst" ved den strammere kontrol i specielt lufthavne.  Det kan såmænd ej heller udelukkes, at eventuelle illegale er blevet hjemsendt. 

Tror du, at stramningerne virker så hurtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Tror du, at stramningerne virker så hurtigt?

Nej jeg læste indlæg som en udvikling, hvor der for år tilbage var mange, og nu mindre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg bor på Vesterbro når jeg opholder mig i Danmark,og har ladet mig fortælle at den bulgarske og rumænske mafia forsøger at true afrikanerne væk fra området med voldsomme metoder. Alfonserne og deres bodyguards kredser rundt på Vesterbro og holder det gamle forlystelskvarter under skarp opsyn.

Afrikanerne derimod er her oftes med hjælp fra hård mama,som kræver et vis beløb tilsendt dagligt over Western Union. Hun sidder mange 1000 km væk og kan ikke forsvare pigerne på gadeplan,men derimod true dem med skader på deres familier i hjemlandet hvis indbetalingerne udebliver.Desuden er mange af de sorte kvinder her ulovligt,så de vil samtidig gerne undgå Politiet.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...