Hop til indhold

Perla Lux i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

har korresponderet med "hende" ... hvis det er hende. Besøgte stedet for et par måneder siden - et sted med flere piger - bl.a. polske ...

Ved ikke om stedet har relation til rockere (har hørt at det har) (Nørretrandersvej 30B) - men dengang skulle jeg besøge en "Vanessa", da døren gik op stod en helt anden kvinde end på billedet ... kunne skimte ind af døren at der var flere kabiner med forhæng ... røde lamper - en kvinde i baggrunden svare på mit spørgsmål "no thats not her - but fuck this one or go"....

Jeg valgte naturligvis at gå ... Pigen i døren så faktisk sød ud - ville måske have besøgt hende hvis det havde været et andet sted, men dette sted tiltaler mig overhovedet.

Da jeg skrev med Perla Lux sagde jeg det samme da hun skrev adressen - at hvis hun er den på billedet ville jeg gerne træffe hende ... bare et andet sted.

Spå Perla ... kom ud derfra :)

Skrevet
  • Author

Tak for svar:)  napper nok en af de andre ihuset .

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.