Hop til indhold

Recommended Posts

Gammelnisse skrev, den 1/12/2017 at 22:57:

Vesterbrogade 3a, er flyttet ind i dag, har besøgt hende i aften !

Hun fortalte at hun selv har overtaget stedet (hvor der tidligere har været Mim, og senest Apo)

Hvordan var oplevelse m hende?

er hun alene?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beklager sent svar :-(

Oplevelsen var fantastisk, det er første gang jeg har været ved Ten, men hun er uden tvivl min bedste oplevelse til dato (og der har været nogle stykker :-)) Vi aftalte faktisk ikke hvad der skulle ske, ud over at jeg bare ønskede noget forkælelse. Perfekt massage på bagsiden, hvor hun efter noget tid fik fat i lille Nisse der var ved at være klar. Derefter gik der ikke lang tid til jeg havde hendes dejlige understel i ansigtet. Blev selv suttet godt inden hun rullede kondom på og lod lille Nisse komme ind i varmen. Efter en indlevende sex trak hun kondomet af, og jeg fik endnu en suttetur. Men selv om jeg syntes det var fantastisk, sagde hun alligevel at næste gang ville blive bedre :-).

Hun var alene om opstarten, men jeg synes egentlig at hendes senere annonce bærer præg af at hun har fået assistance.

https://annoncelight.dk/showad/240446

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...