Hop til indhold
Tip toe

Hvad ER så et perfekt blowjob?

Recommended Posts

Anilingus skrev, for 4 timer siden:

Hvis du producerer i større målestok m.h.p. salg i supermarkeder, så begynder mængden at blive så stor, at det er svært at gøre det andet end jævnt, pænt, godt - isen er ikke nu ikke længere "hjemmelavet".

Måske man overhovedet ikke kan sammenligne BJ og is ?

Jeg synes sagtens man kan sammenligne BJ og is <3 og i begge tilfælde er kvalitet vigtigere end kvantitet...

Nu producerer jeg faktisk ikke i større målestok, så for mig er det hjemmelavet uanset om det er til en date eller til en kæreste :P Det eneste, der faktisk mangler, er den lille ekstra ingrediens som kærlighed nu engang er.. men så man faktisk som gp - jeg gør det, jeg er godt klar over, at nogle andre gp´er så ikke gør det - erstatte kærlighed med omtanke ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
Anilingus skrev, den 12/12/2017 at 00:03:

Jeg tror du langt hen ad vejen har ret i dine betragtninger...

Årsagen er vel dels, at en GP netop ikke er en fast relation - med deraf følgende mangel på lyst til at gøre det ekstra der skal til - vi kan kalde det den professionelle distance...

Herudover tænker jeg tit, at mange af vi mænd ikke er gode nok til at sige hvad vi kan lide - det du kalder ømheden.

 

 

Super. Men så tænker jeg på, at massøserne ikke behøver at være en hel masse forskelligt. De skal bare tænke på deres forretning. Så bude alt det andet komme automatisk.

Du har helt sikkert ret i, at vi ikke er så gode til forklare os om vore ønsker. Jeg har 10 20 gange forsøgt at lære massøser at sidde mellem mine ben ved handjob, og så gnide begge tommelfingre på bagsiden af mit pikhoved. Det plejer at vare 20 sekunder, så er de tit tilbage i malkemetoden igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sally skrev, den 1/12/2017 at 22:34:

Fantastisk oralsex til mænd - og kvinder for den sags skyld - kræver kun een ting i min optik!

Kan du lide hvad du gør - elsker du det endda - så er du god til det! Det kan ikke siges mere enkelt ;)

helt enig , at man kan mærke det nydes, gør at begge nyder, så kan man jo altid give lidt instruktioner, om hvordan man på dagen kan lide det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...