Hop til indhold
Guest Wanker

Hanna professionel massør

Recommended Posts

Guest Poul73

de plejer nu ellers ikke at bruge falske billeder på adressen... men lættere photoshoppet. 

så den var ny.. men selvfølgelig også nemmere end at side og bruge tid på at photoshoppe 

jo vel næppe en miss bum bum der har taget hele vejen til danmark 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jeg har besøgt stedet fem til seks gange og er som regel ikke bliver skuffet.  De gange jeg har været der er jeg ikke blevet skuffet billederne plejer at passe. :wub:

Redigeret af Bølle-1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit første indlæg. Men bliver jeg nød til efter at være blivet lidt skuffet over dette besøg hos Hanna. Jeg har besøgt dette sted mange gange. Og altid været yderst tilfreds. Har besøgt på den gamle kending. Bruna. (som desværre ikke kommer mere ) så efter nogle års pause blev det til et besøg hos Juliana som jeg endte med at have et forhold til hende når hun var i dk. Viste hende mange steder i dk mm. Det var nu hyggeligt. Og bestemt god service. Hun var her flere gange sidste år. Men brændte nallerne på hende til sidst. Men vidste jeg godt ville ske. Har så besøgt Bianca som også var ganske godt. 

Men denne gang blev jeg så fælt skuffet. Det er Hanna der er på billederne.  Dog er tatoveringerne fjernet mm. Men hun er nu en pæn pige alligevel. Men massagen var bestemt overfladisk og overstået på 5 min selv om det var en time hot. Så på med plastik hatten og et hurtigt blow. Dog til 7 på en 10 skala. Men også hurtigt overstået. Godt med olie på hatten og op i noget der minder lidt som at kaste den ind i KB hallen.  Undskyldt min sprog. Men kunne ikke mærke noget som helst selv og der blev prøvet flere stillinger. Så fakede til sidst for at komme af. har jeg s..aldrig prøvet før. Ud i bad og på gaden efter 35 min.  Så ingen anbefaling herfra. 

Hvis i har et varmt indskud til et andet godt sted høre jeg gerne nærmere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Poul73
Miksi77 skrev, for 2 timer siden:

Mit første indlæg. Men bliver jeg nød til efter at være blivet lidt skuffet over dette besøg hos Hanna. Jeg har besøgt dette sted mange gange. Og altid været yderst tilfreds. Har besøgt på den gamle kending. Bruna. (som desværre ikke kommer mere ) så efter nogle års pause blev det til et besøg hos Juliana som jeg endte med at have et forhold til hende når hun var i dk. Viste hende mange steder i dk mm. Det var nu hyggeligt. Og bestemt god service. Hun var her flere gange sidste år. Men brændte nallerne på hende til sidst. Men vidste jeg godt ville ske. Har så besøgt Bianca som også var ganske godt. 

Men denne gang blev jeg så fælt skuffet. Det er Hanna der er på billederne.  Dog er tatoveringerne fjernet mm. Men hun er nu en pæn pige alligevel. Men massagen var bestemt overfladisk og overstået på 5 min selv om det var en time hot. Så på med plastik hatten og et hurtigt blow. Dog til 7 på en 10 skala. Men også hurtigt overstået. Godt med olie på hatten og op i noget der minder lidt som at kaste den ind i KB hallen.  Undskyldt min sprog. Men kunne ikke mærke noget som helst selv og der blev prøvet flere stillinger. Så fakede til sidst for at komme af. har jeg s..aldrig prøvet før. Ud i bad og på gaden efter 35 min.  Så ingen anbefaling herfra. 

Hvis i har et varmt indskud til et andet godt sted høre jeg gerne nærmere. 

var også forbi , og er enig en skuffelse. og med mindre vi har mødt 2 forskellige så er det ihvertfald ikke samme person som på billederne . men kan tage fejl men hun var korthåret . havde tatoveringer op ad ryggen skulder.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil stadigvæk mene det er en og samme person. :) Der er bare fotoshoppet godt. Ansigts træk samt kropsbygning passer fint mener jeg. Hun er her frem til januar. Hun taler meget lidt engelsk. Så google translate er en god ven at have med. Men som sagt. Ikke pengene vær.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Poul73
Miksi77 skrev, for 1 time siden:

Vil stadigvæk mene det er en og samme person. :) Der er bare fotoshoppet godt. Ansigts træk samt kropsbygning passer fint mener jeg. Hun er her frem til januar. Hun taler meget lidt engelsk. Så google translate er en god ven at have med. Men som sagt. Ikke pengene vær.

 

precis ikke pengene vær desvære... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...