Hop til indhold
Guest Trinetease

Nysgerrighed.....

Recommended Posts

Spændende tråd så tak til Trine. 

Jeg er selv hos en dansk gp som jeg synes rigtig godt om. Jeg er selvfølgelig interesseret i at vide mere om hende og har da tit tænkt på hvordan det ville være at have en ‘rigtig’ date med hende hvor man spiser, snakker og hygger uforpligtende. 

Men jeg ved jo også godt at hun har sex med mig for penge og er professionel gp, så reelt ved jeg jo ikke om hun synes så godt om mig som hun giver udtryk for. 

Jeg har heller ikke rigtig lyst til spørge om en rigtig date da det potentielt kan ødelægge den fede sex og samvær jeg har nu og føler jeg har brug for på det sted jeg er i livet. 

Hun har fortalt mig noget om hendes eget liv sådan relativt uopfordret dvs som en del af den almindelige snak vi har og det synes jeg da er dejligt. Det viser hun har tillid til mig og godt kan lide at snakke med mig. Det varmer mig og jeg er da bestemt fascineret af hende ikke alene som et dygtigt sex objekt men også som et rigtigt menneske. Hmmmm... det var måske ikke verdens bedste formulering. Håber det giver giver mening alligevel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Trinetease skrev, for 1 time siden:

Og jeg vil endnu mindre have sex med min fod dame ;-)

Der er ellers helt sikkert nogen der tænder på den fantasi. Konceptet kunne uden tvivl godt sælge billetter :D Lidt hen ad "den frække frisør" :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 48 minutter siden:

........jeg er da bestemt fascineret af hende ikke alene som et dygtigt sex objekt men også som et rigtigt menneske. Hmmmm... det var måske ikke verdens bedste formulering. Håber det giver giver mening alligevel. 

næææææ men formuleringen "Et dygtigt sex objekt" var både ny og sjov på en gang. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

næææææ men formuleringen "Et dygtigt sex objekt" var både ny og sjov på en gang. :)

Ja bestemt, for et objekt er jo normalt noget, der bliver handlet imod, men "dygtigt" angiver, at objektet selv handler aktivt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

Ja bestemt, for et objekt er jo normalt noget, der bliver handlet imod, men "dygtigt" angiver, at objektet selv handler aktivt. :)

Jeg vælger at smide "dygtigt" ud af den sætning, for så bare at være et sex objekt :D

Tænker her i retning af at smide mig på ryggen og lade tingene komme til mig......det er fredag og jeg er træt efter en laaaang uge ;)

God weekend derude!

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 30/11/2017 at 12:00:

Jeg få tit på puklen af mine veninder i branchen fordi jeg tit og ofte fortæller alt for meget omkring mig selv..

Men det har nok noget at gøre med den grundlæggende naivitet jeg ligger inde med.. Hehe.. Jeg tror vitterligt ikke på at der findes et eneste menneske her på guds grønne jord der skulle være interesseret i at skade mig eller være ond overfor mig.. Og hvorfor skulle de også ville det.? 

Jeg har gæster der ved hvilken by jeg bor i, hvad mit rigtige navn er osv osv osv.. De fleste af mine faste gæster kender endda navnet på mine børn og når folk spørger mig om jeg har børn svarer jeg altid ærligt og det samme med alder når de spørger "hvor gammel er du svarer jeg altid "hernede eller rigtigt.?".. Hahaha.. Hvis de beder om min rigtige alder så svare jeg også 27.. Jeg har intet behov for at lyve eller lignende.. 

Hele min omgangskreds ved hvad jeg laver og det samme med min familie (på nær mine børn) så jeg er ikke panisk angst for at nogen skal finde ud af det.. Jeg havde endda en gæst der kendte mine børns fødselsdage så jeg kunne møde ind på arbejde og få et "tillykke med Cecilie" eller han havde taget lagkage med til at fejre det med.. Også min egen fødselsdag.. 

Jeg har en eller anden idé om at hvis jeg møder mennesker med ærlighed og forståelse og mildhed så få de lyst til at møde mig med den samme attitude.. Og det har endnu ikke slået fejl.. Mine gæster opfører sig altid pænt hvis man ser bort fra alle de små irriterende ting som de fleste gæster kan finde på som f.eks at stikke sjoveren steder hen den ikke skal eller spørge om ting uden kondom eller lignende.. Hahaha.. Men det ser jeg egentlig mest af alt som dårlig "opdragelse" og intet andet.. Det er irritationsmomenter men intet der få mig til at tro at de gør det for at skade mig.. Og det er som regel ikke faste gæster..

Jeg er da tit selv nysgerrig på mine gæster og nyder at snakke med dem om andet og mere end bare sex.. Og jeg spørger da tit bare løs uden at tænke over om gæsten egentlig finder det okay.. Hahaha.. 

Nu var det godt nok et spørgsmål til mænderne men jeg håber det er okay jeg gav mit besyv med.. 

Kære @JenniferRomantica I min verden har du en vindersag, vi har godt nok aldrig mødts men for mig lyder det som en fejl. Netop fordi sex ikke bare er sex, så hopper jeg aldrig rundt imellem piger og holder mig så til en, det giver så bare en gang imellem den udfordring at når en pige stopper så skaber det et vacum og det kan nogle gange tage tid at finde den næste. 

Tror ikke man skal være bange for at spørge, man kan vel højest få et nej, det rager ikke dig. Jeg syntes at sex uden samtale bliver mekanisk, og med den faste pige tager jeg mig en gang i mellem huske samtalen bedre end sexen bagefter, og egentlig nogen gange nyde samtalen mere.

Knus K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende emne.

Jeg er lidt delt. Da jeg i mit daglige virke har kontakt med mange mennesker, hvor en stor del af mit arbejde er at lære dem at kende, og vide hvad de gerne vil have, så er det meget naturligt for mig at interessere mig lidt for mennesket bag.

Mit problem er, at jeg har haft en enkelt oplevelse med en dansk GP som jeg har besøgt nogle gange, om som jeg virkelig godt kan lide. Jeg fik så engang at vide at hun boede i Nordsjælland, hvilket jeg selv også gør, og det var nok til at jeg i en periode begyndt at småfantasere om at få hende som kæreste, hvilket indlysende var helt urealistisk (hvis jeg var typen der kunne få en kæreste behøvede jeg ikke GP'er). Derefter fortæller jeg nu meget gerne om mig selv, men er måske lidt tilbageholdende med at ville vide alt for mig om pigen. Ikke af manglende interesse, men for at beskytte os begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Rejsenetværk skrev, den 29/11/2017 at 21:05:

nu tror broderen næsten at det er fordi jeg er til mænd, familien undrer sig lidt,

:lol::lol:

Jeg trillede rundt af grin, da jeg læste din kommentar :D 

 

Samtidigt fik jeg også lidt ondt af dig over , at det nu har skabt undren for dine nærmeste .

Jeg sender dig gerne en julegave med tilhørende kort, hvorpå der står

" Til min elskede -  mit livs lys 

Eftersom vi ikke kan ses i julen , sender jeg dig lidt krydderi til at forsøde din juletid med.

Jeg tæller hvert minut og hvert sekund ,  til vi kan ses igen .

Din for altid, kamilla " 

Du  venter naturligvis med at læse kortet højt og åbne gaven til hele din undrende familie er samlet . 

Så de er vidne til det hele , når du pakker gaven med mine trusser op :P 

 

Det skal nok få has på din families undren om, hvilket køn du egentlig er til 

tror du ikke  ? :wub::rolleyes:

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Kamilla K

Men jeg har nu ikke en særlig nysgerrig familie, de har aldrig blandet sig i mit liv, og har kun spurgt meget lidt til min evige singlestatus, men ellers har de bare konstateret at sådan er det.

Min ældste bror har så på det sidste følt trang til at fortælle at der slet ikke er denne homofobi længere i provinsen, som tilfældet var i vores tid, der hvor vi er opvokset.

Det er der måske så en grund til :)

Men så er det altså heller ikke begavet af mig at fortælle om en ven i Jylland, som jeg har kendt i flere år, som jeg ses med, men som jeg kun kender fornavnet på,  som jeg ikke ved hvad han laver.

I den situation er det logik at jeg burde have forberedt nogle små løgne svar, for selvfølgelig får man spørgsmålet, hvad laver han så.

Det er dumt ikke at kunne svare på, og kan man ikke det, giver man næring til familiens formodninger, og det må jeg bare leve med.

Men jeg tænker og handler som den hardcore single i min 2 v ejer på tredje som jeg er, og det er mig ret uvant med alle de forberedte spørgsmål og svar, alibier og dækhistorier, som mange piger og mænd er så drevne i her på EG, og som de lever et liv med i årevis.

Alle mine venner ved hvad jeg render og laver i det her miljø, men ikke mine kolleger og familie.

Jeg har et relativt afslappet forhold til min anonymitet, for det er nok begrænset hvad det kan skade at den brydes, men helt ligeglad er jeg ikke, herunder af familiære grunde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kamilla K
Rejsenetværk skrev, for 5 minutter siden:

Tak Kamilla K

Men jeg har nu ikke en særlig nysgerrig familie, de har aldrig blandet sig i mit liv, og har kun spurgt meget lidt til min evige singlestatus, men ellers har de bare konstateret at sådan er det.

Min ældste bror har så på det sidste følt trang til at fortælle at der slet ikke er denne homofobi længere i provinsen, som tilfældet var i vores tid, der hvor vi er opvokset.

Det er der måske så en grund til :)

Men så er det altså heller ikke begavet af mig at fortælle om en ven i Jylland, som jeg har kendt i flere år, som jeg ses med, men som jeg kun kender fornavnet på,  som jeg ikke ved hvad han laver.

I den situation er det logik at jeg burde have forberedt nogle små løgne svar, for selvfølgelig får man spørgsmålet, hvad laver han så.

Det er dumt ikke at kunne svare på, og kan man ikke det, giver man næring til familiens formodninger, og det må jeg bare leve med.

Men jeg tænker og handler som den hardcore single i min 2 v ejer på tredje som jeg er, og det er mig ret uvant med alle de forberedte spørgsmål og svar, alibier og dækhistorier, som mange piger og mænd er så drevne i her på EG, og som de lever et liv med i årevis.

Alle mine venner ved hvad jeg render og laver i det her miljø, men ikke mine kolleger og familie.

Jeg har et relativt afslappet forhold til min anonymitet, for det er nok begrænset hvad det kan skade at den brydes, men helt ligeglad er jeg ikke, herunder af familiære grunde.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

jeg forstår fint din hensigt med dit skriv, og hvad du hentydede til :) 

 

 

Men jeg er glad på dine vegne , at det ikke bliver nødvendigt

at pille trusserne af mig   :rolleyes:

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...