Hop til indhold
Germany1224

Dansk privat ung Q20 år

Recommended Posts

Guest bigbone1975
Iscenesat Virkelighed skrev, for 2 minutter siden:

Bare en, der tog kondomet af? Hvordan kan du negligerer dét, noget så voldsomt grænseoverskridende? 

Det har ikke noget med voldtægt at gøre, det ved alle men som jeg skrev er der nogen som kan bevise det modsatte om det ikke havde de aftalt eller sådan for som jeg skrev kan en pige hurtig ændre mening hvis de fortryder det og så skal det gå udover det bedste og den første som de kan finde.

men ja meget grænseoverskridende og ingen undskyldning for det, men som sagt hvem siger at det passer og self om de ikke havde aftalt at han godt måtte tage det af,

der er mange ting som spiller ind lige på det område bare fordi en eller nogle får lov så lige en får lov og pige fortryder bagefter og begynder at spille uskyldig bagefter, det er ikke fair overfor den person som det sker for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
bigbone1975 skrev, for 3 minutter siden:

Det har ikke noget med voldtægt at gøre, det ved alle men som jeg skrev er der nogen som kan bevise det modsatte om det ikke havde de aftalt eller sådan for som jeg skrev kan en pige hurtig ændre mening hvis de fortryder det og så skal det gå udover det bedste og den første som de kan finde.

men ja meget grænseoverskridende og ingen undskyldning for det, men som sagt hvem siger at det passer og self om de ikke havde aftalt at han godt måtte tage det af,

der er mange ting som spiller ind lige på det område bare fordi en eller nogle får lov så lige en får lov og pige fortryder bagefter og begynder at spille uskyldig bagefter, det er ikke fair overfor den person som det sker for.

Var du til stede? for nej det var du ikke, det var min chauffør kun, men han nåede at køre inden vi fik ham stoppet, men nåede kun at tage nr pladen, som politiet fik oplyst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Butch skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2018 at 11:52:

Skulle man være så heldig at kende en der arbejder hos et forsikringsselskab, så kan vedkommende slå ejeren op i politiets register. 

Det er næppe lovligt, at gå uberettiget ind i de registre man som ansat, f.eks. et forsikringsselskab, har adgang til - gennemses loggen, risikerer den pågældende alt fra en advarsel til en bortvisning...;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 minut siden:

Det er næppe lovligt, at gå uberettiget ind i de registre man som ansat, f.eks. et forsikringsselskab, har adgang til - gennemses loggen, risikerer den pågældende alt fra en advarsel til en bortvisning...;)

 

Det er selvfølgelig misbrug, men det betyder ikke at det ikke er muligt. Og medarbejderen kan jo altid påstå at det var i forbindelse med et forsikringstilbud eller hvad ved jeg. 

Jeg ved bare at det er muligt.......lovligheden i det stod ikke til debat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
Millepigen98 skrev, den 11/1/2018 at 17:46:

Var du til stede? for nej det var du ikke, det var min chauffør kun, men han nåede at køre inden vi fik ham stoppet, men nåede kun at tage nr pladen, som politiet fik oplyst

igen..

man kan ikke kalde det en voldtægt uanset hvad, når der er tale om frivillig samleje og mod betaling og bare fordi man fortryder bagefter så skal det bare lige gå videre til politiet på grund af det.

og oveni er det så forkert at begynde fortælle folk at man anmelder en for noget som ikke kan bevises om det er aftalt eller ej, det er dårlig stil og værre endnu du stiller dig selv i dårlig lys da der kun er dit ord, for som sagt er det muligt at der er aftalt at der ikke skulle bruges kondom det ved man jo ikke, i mine øre lyder det at du har fortrudt bagefter og ikke ville stå til ansvar for det der sket, men i stedet gå til politiet og anmelde noget som de ikke kan gøre noget ved alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975

Jeg ved bare at da jeg var med hende så jeg at han sad og skrev min nummer plade ned og det fik mig til at tænke lidt på hvad de skulle bruge den til,

da jeg blev færdig smuttede jeg igen og vil aldrig komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
bigbone1975 skrev, for 19 minutter siden:

Jeg ved bare at da jeg var med hende så jeg at han sad og skrev min nummer plade ned og det fik mig til at tænke lidt på hvad de skulle bruge den til,

da jeg blev færdig smuttede jeg igen og vil aldrig komme igen.

Nu du stadig påstår du mødtes med mig, hvor var det så henne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Millepigen98 skrev, for 15 minutter siden:

Nu du stadig påstår du mødtes med mig, hvor var det så henne? 

Hvis det er samme sted du mødes med dine kunder hver gang er det måske ikke jordens smarteste ting at udbasunere det her.
Jeg hverken kan eller vil tage stilling til hvem af jer der har (mest) ret i denne sag. Men for os andre, i det mindste for mig, virker det hele som påstand mod påstand. Omvendt er den eneste i denne sag der har noget at tabe eller vinde dig Mille. Alle andre der læser eller skriver med her kan jo bare lade som intet og lade tingene gå sin vante gang. Så, igen ud at tage stilling til noget, burde du Mille være lidt forsigtig med hvad du skriver her. Tror reelt det skader dig mere end det gavner dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigbone1975 skrev, den ‎13‎-‎01‎-‎2018 at 15:04:

Jeg ved bare at da jeg var med hende så jeg at han sad og skrev min nummer plade ned og det fik mig til at tænke lidt på hvad de skulle bruge den til,

da jeg blev færdig smuttede jeg igen og vil aldrig komme igen.

Tja, jeg synes egentligt det er en fin sikkerhed. Den information kan jo bruges hvis gæsten voldtager pigen eller andre grimme ting. Det er jo lidt svært at gå til politiet unden at have nogen info omkring kunden. 

Jeg har da hørt om andre der sikre sig på lignende måde, samt at nummeret iøvrigt ikke bruges til noget ved vellykkede besøg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes det er underligt at så mange herinde tuder over at nummerpladen noteres, når man tænker på hvor lidt relevant info man kan få ud af den, og hvor vigtigt det kan være for pigen i tilfælde af eventuel voldtægt. 
Når man ser på samfundet generelt, hvor der er kamera opsat overalt, overrasker det mig med mængden af tøsedrenge der piver herinde

Redigeret af AlBondy
fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
AlBondy skrev, for 7 timer siden:

Jeg syntes det er underligt at så mange herinde tuder over at nummerpladen noteres, når man tænker på hvor lidt relevant info man kan få ud af den, og hvor vigtigt det kan være for pigen i tilfælde af eventuel voldtægt. 
Når man ser på samfundet generelt, hvor der er kamera opsat overalt, overrasker det mig med mængden af tøsedrenge der piver herinde

Jo hvis man kigger de rigtige steder og ved hvor man skal lede så kan man få alle mulige slags oplysninger om en, det er der problemet er for de 2 ved godt hvordan finder noget frem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bryan Mills skrev, den 1/2/2018 at 20:55:

@bigbone1975 har forbrudt sig mod reglerne og optrådt med flere brugere i denne tråd. 

Derfor ser I ikke mere til ham det næste stykke tid!

Hvor er han ynkelig. Jesus altså.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
Tehtdk skrev, for 19 timer siden:

Hendes annoncelight virker ikke :-(. 

Min annonce er der ikke mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...