Hop til indhold
Germany1224

Dansk privat ung Q20 år

Recommended Posts

Mikkel34 skrev, for 18 timer siden:

Havde en aftale med hende sidst og havde kørt 1,5 time og da jeg kom til aftalt tid/sted så var hun blevet dårlig. Hmm træls også tog hun ikke telefonen.

Så er hun godt nok blevet meget syg hvis selv telefonen er for meget.

Det er altså træls at blive brændt af - især når man er kørt langt. Ligesom det også må være rigtig surt for en kvinde hvis hun spilder sin tid på vagten ved at kunder ikke overholder aftaler. Afbud KAN være nødvendige fra begge parter men det skal helst ikke blive reglen.

Det er bestemt godt når der bliver meldt ind når det sker så kan vise hver især se om der er mønstre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
Mikkel34 skrev, for 19 timer siden:

Havde en aftale med hende sidst og havde kørt 1,5 time og da jeg kom til aftalt tid/sted så var hun blevet dårlig. Hmm træls også tog hun ikke telefonen.

Jeg vil godt lige sige, jeg var blevet så dårlig at jeg blev nød til at ryge akut ind til lægevagten, jeg har altid informeret mine aftaler hvis der har været noget, eftersom jeg selv ønsker at de gør det samme for mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
Frisk skrev, for 1 time siden:

Så er hun godt nok blevet meget syg hvis selv telefonen er for meget.

Det er altså træls at blive brændt af - især når man er kørt langt. Ligesom det også må være rigtig surt for en kvinde hvis hun spilder sin tid på vagten ved at kunder ikke overholder aftaler. Afbud KAN være nødvendige fra begge parter men det skal helst ikke blive reglen.

Det er bestemt godt når der bliver meldt ind når det sker så kan vise hver især se om der er mønstre.

Jeg vil lige sige at han ikke havde nogen aftale, da jeg har været inde og kigge og den dag, der havde han ikke en aftale, men spurgte om jeg kunne hvor jeg forklarede ham at det kunne jeg ikke da havde forstuvet min fod, hvor han synes det er øv nu når han havde kørt så langt uden at lave en aftale, jeg aflyser nemlig altid hvis der kommer noget i vejen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest p6d
Millepigen98 skrev, for 25 minutter siden:

Jeg vil lige sige at han ikke havde nogen aftale, da jeg har været inde og kigge og den dag, der havde han ikke en aftale, men spurgte om jeg kunne hvor jeg forklarede ham at det kunne jeg ikke da havde forstuvet min fod, hvor han synes det er øv nu når han havde kørt så langt uden at lave en aftale, jeg aflyser nemlig altid hvis der kommer noget i vejen:)

Ok dejligt at høre hvad der er sandt

må se om vejen ikke kan ligge forbi dig i det ny år  godtnytår her fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975

Jeg har været hos hende på et tidspunkt men jeg blev skræmt væk af hendes chauffør da jeg opdagede at han sad og tog min nummer plade.

så jeg kommer ikke igen, hvem ved hvad han/de bruger dem til, og gad vide hvad de skal bruge dem for jeg tror ikke at jeg er den eneste-

men har så fundet ud af imellem tiden at

Gentlemannclub og Millepigen98 Arbejder sammen.

 

Redigeret af bigbone1975

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigbone1975 skrev, for 4 timer siden:

Jeg har været hos hende på et tidspunkt men jeg blev skræmt væk af hendes chauffør da jeg opdagede at han sad og tog min nummer plade.

så jeg kommer ikke igen, hvem ved hvad han/de bruger dem til, og gad vide hvad de skal bruge dem for jeg tror ikke at jeg er den eneste-

men har så fundet ud af imellem tiden at

Gentlemannclub og Millepigen98 Arbejder sammen.

 

Hvorfor skulle de have interesse i din nummerplade? Man finder ingen personlige oplysninger der. 

Kan du bekræfte at Mille og klubben samarbejder? Og hvis Ja hvad så. Du kommer jo for at få en sutter, du skal jo ikke bo  med hende vel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 25 minutter siden:

Hvorfor skulle de have interesse i din nummerplade? Man finder ingen personlige oplysninger der. 

Nå det gør man ikke ;)

Er der ellers en masse andet, du heller ikke ved noget om men alligevel kloger dig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
Frodige Ida skrev, for 28 minutter siden:

Hvorfor skulle de have interesse i din nummerplade? Man finder ingen personlige oplysninger der.

 

ja det er rigtig, men alligevel er det ikke iorden at man sidder og tage andres nummerplader men jo man kan godt finde en masse oplysninger hvis man kigger de rigtige steder.

Det ved alle med bil.

Redigeret af bigbone1975

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
bigbone1975 skrev, for 6 timer siden:

Jeg har været hos hende på et tidspunkt men jeg blev skræmt væk af hendes chauffør da jeg opdagede at han sad og tog min nummer plade.

så jeg kommer ikke igen, hvem ved hvad han/de bruger dem til, og gad vide hvad de skal bruge dem for jeg tror ikke at jeg er den eneste-

men har så fundet ud af imellem tiden at

Gentlemannclub og Millepigen98 Arbejder sammen.

 

Nu du påstår du har mødt min chauffør og jeg, så må du vide hvor det diskrete sted ligger ca henne, nu ved jeg at vi kun en gang har taget nummerplade på en og det var ham som voldtog mig, jeg skal ikke lige frem bruge folks nr plade til noget som helst ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 12 timer siden:

Nå det gør man ikke ;)

Er der ellers en masse andet, du heller ikke ved noget om men alligevel kloger dig?

Jamen send mig lige et link ;)så vil jeg da lige tjekke min nummerplade ud med det samme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Jamen send mig lige et link ;)så vil jeg da lige tjekke min nummerplade ud med det samme

Jeg skal faktisk ikke kunne sige hvor meget, man kan finde om en person via en nummerplade sådan generelt... Men hvis der er gæld i bilen, så kan man let finde oplysninger på personen, som den gæld er hæftet til. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Jamen send mig lige et link ;)så vil jeg da lige tjekke min nummerplade ud med det samme

Hent app'en Bilinfo til din telefon .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

F.eks. tjekbil.dk

En søgning på nummerpladen giver en hel del oplysninger omkring bilen, men også hvor den er synet sidst. (Så har man en ide om hvor i landet den holder til, og deraf sikkert også ejeren)

Hvis der er restgæld vises også navn på den person der har gælden og de 6 første cifre i CPR nr.  Der er sågar links med mulighed derfra at lave søgninger på navnet på Facebook og Google.

Registreringsnummeret kan også anvendes hos forhandlere af auto reservedele. Her kommer dog kun bilens detaljer frem så som stelnummeret og andre tekniske specifikationer. 

Skulle man være så heldig at kende en der arbejder hos et forsikringsselskab, så kan vedkommende slå ejeren op i politiets register. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
Butch skrev, for 48 minutter siden:

F.eks. tjekbil.dk

En søgning på nummerpladen giver en hel del oplysninger omkring bilen, men også hvor den er synet sidst. (Så har man en ide om hvor i landet den holder til, og deraf sikkert også ejeren)

Hvis der er restgæld vises også navn på den person der har gælden og de 6 første cifre i CPR nr.  Der er sågar links med mulighed derfra at lave søgninger på navnet på Facebook og Google.

Registreringsnummeret kan også anvendes hos forhandlere af auto reservedele. Her kommer dog kun bilens detaljer frem så som stelnummeret og andre tekniske specifikationer. 

Skulle man være så heldig at kende en der arbejder hos et forsikringsselskab, så kan vedkommende slå ejeren op i politiets register. 

Det kan være, men min chauffør og jeg ville aldrig tage nummerplade, jeg vil skam ikke skræmme fyrene væk, som sagt jeg har kun taget nr plade på en og det var ham som desværre voldtog så politiet havde nogle oplysninger på ham :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Millepigen98 skrev, for 5 minutter siden:

Det kan være, men min chauffør og jeg ville aldrig tage nummerplade, jeg vil skam ikke skræmme fyrene væk, som sagt jeg har kun taget nr plade på en og det var ham som desværre voldtog så politiet havde nogle oplysninger på ham :)

Nu gik mit indlæg på det med mulighederne for at finde oplysninger via registreringsnummeret. 

Det var ikke rettet mod dig og hvad du gør eller ikke gør. Der var bare ytringer ude om at det ikke var muligt at finde oplysninger via registreringsnummeret. 

Ham der voldtog dig fortjener selvfølgelig ingen diskretion - tvært imod, og han skal bare trækkes igennem hele møllen for at få den straf han bliver idømt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
Butch skrev, for 3 timer siden:

Nu gik mit indlæg på det med mulighederne for at finde oplysninger via registreringsnummeret. 

Det var ikke rettet mod dig og hvad du gør eller ikke gør. Der var bare ytringer ude om at det ikke var muligt at finde oplysninger via registreringsnummeret. 

Ham der voldtog dig fortjener selvfølgelig ingen diskretion - tvært imod, og han skal bare trækkes igennem hele møllen for at få den straf han bliver idømt. 

Ja men troede dog ikke det var muligt at finde nogen personlige oplysninger på en nr plads

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975

Man kan knap påstår at du blev voldtaget for i en anden tråd skriver du at en kunde tog kondomet af, og alligevel gennemførte du et samleje med uden.

og du valgte at gå til politiet med det, og de kan ikke rigtig gøre noget ved det da det er frivilligt samleje, og det er en risiko for en glædespige at sådan noget sker, og det hjælper ikke ret meget på forretning hvis man vælger at anmelde det som voldtægt og endda lægge det op herinde,og ja det høre ikke til i denne tråd enig

men jeg har fortalt hvad jeg har været ude for og det er slet ikke iorden at man tage folks nummer plader, og endda prøve at bort forklare det hvorfor ikke bare være og fortælle som det er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975
Butch skrev, den 10/1/2018 at 12:52:

Nu gik mit indlæg på det med mulighederne for at finde oplysninger via registreringsnummeret. 

Det var ikke rettet mod dig og hvad du gør eller ikke gør. Der var bare ytringer ude om at det ikke var muligt at finde oplysninger via registreringsnummeret. 

Ham der voldtog dig fortjener selvfølgelig ingen diskretion - tvært imod, og han skal bare trækkes igennem hele møllen for at få den straf han bliver idømt. 

Hvis du kigger i en anden tråd som Mille har oprettet er der ikke tale om voldtægt men bare en der tog kondomet af ikke andet, men hvem siger ikke at det var noget de havde aftalt man kan hurtig ændre mening bagefter og bort klare alt ved at lyve om tingene.

Som jeg skrev kan man hurtig ændre mening bagefter og give andre skylden for noget som de er uskyldige i.

 

her er linket til tråden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigbone1975 skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du kigger i en anden tråd som Mille har oprettet er der ikke tale om voldtægt men bare en der tog kondomet af ikke andet, men hvem siger ikke at det var noget de havde aftalt man kan hurtig ændre mening bagefter og bort klare alt ved at lyve om tingene.

Som jeg skrev kan man hurtig ændre mening bagefter og give andre skylden for noget som de er uskyldige i.

her er linket til tråden.

 

Bare en, der tog kondomet af? Hvordan kan du negligerer dét, noget så voldsomt grænseoverskridende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
bigbone1975 skrev, for 7 minutter siden:

Hvis du kigger i en anden tråd som Mille har oprettet er der ikke tale om voldtægt men bare en der tog kondomet af ikke andet, men hvem siger ikke at det var noget de havde aftalt man kan hurtig ændre mening bagefter og bort klare alt ved at lyve om tingene.

Som jeg skrev kan man hurtig ændre mening bagefter og give andre skylden for noget som de er uskyldige i.

 

her er linket til tråden.

 

 

Jeg vil stadig mene det er voldtægt, eftersom du ikke var til stede under oplevelsen, som var så ubehagelig, så synes jeg du skal lade vær med at lege dommer, eftersom jeg ikke var klar over det, før jeg kunne mærke hvad der røg ud af mig, som var sæd, så nej det var ikke aftalt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...