Hop til indhold
Guest Lubovnik

Nuru i Jylland - evt. Sandra i Ålborg ?

Recommended Posts

Jeg har besøgt stedet. Pigen på billedet er Valerie ... Jeg prøvede ikke Nuru men ved hun tilbyder det.

Når jeg alligevel respondere på artiklen er det fordi det var en totalt lækker oplevelse at besøge hende.. Jeg fik bodymassage med sex og det må jeg sige tog pusten fra mig.

Hun er helt igennem naturlig og snakkesaglig og jeg bestilte body og sex. Efter et hurtigt bad lagde jeg mig på maven på sengen og til den dæmpede musik begyndte hun at massere mine lår og balder ... derefter opad ryggen. Efter hun havde løsnet overalt gik hun henover lår igen - denne gang langsommere og strejfede mine boller nænsomt men nok til det gibbede i mig.

Så gled hendes bryster hen over min olierede ryg og hun kyssede min nakke bed mig let i øret .. hun spredte sine ben helt ud og trykkede sin barberede mis op over mine balder og op over min lænd, mens hun begyndte at stønne i mit øre .. sådan gled hun over mig og i min ophidselse rakte jeg bagud sådan min flad hånd kom imellem hendes fisse og min ryg ... hun gispede lidt og gled lidt hårdere mod min hånd - mens jeg lukkede hånden over fissen, og klemte lidt - min finger gled indenfor og det fik små hende til at stønne højere .... fuck det var frækt ... Hun bad mig vende mig om og satte gummi på - jeg var jo totalt klar af den omgang. hendes blow over gummiet hjalp osse - på trods af gummiet var det vildt godt og jeg måtte stoppe hende - 

Jeg bad hende lægge sig på ryggen og hun strakte armene op over sit hoved. Min tunge gled ned over hende og jeg klemte hende brystvorte let, mens jeg slikkede hende... Det kunne hun rigtig godt lide og hun skød underlivet opad i stød mens jeg slikkede. Da jeg intensiverede min tunge over hendes klit stønnede hun højlydt og tog i mit hoved. Jeg blev der længere tid og da et par fingre gled op i hende bad hun mig gøre det hurtigere og stønnede mens hun intenst kiggede på mig ... Pludselig skød hun hårdt fissen opad og klemte lårene sammen og holdt inde .... Hvis ikke hun kom var det vildt godt skuespil .... I hvert fald fik det mig til at ville have hende NU... og samme tid trak hun i mit hoved for at få mig op tuil hende. Vi kyssede med tunge og jeg gled op i hende hårdt .. og kneppede hurtigere ... jeg plejer ikke holde længe men lige nu gik det vist...  så vi kneppede missionær og hun trykkede sin fisse og venusbjerg hårdt mod mig imens.. Hun stønnede højlydt og sagde noget jeg ikke forstod... Det virkede som om hun kom ... for hun holdt inde og ubevægeligt lå vi lidt ....  Badede i sved ... jeg lagde mig ved siden af hende og hun lå lidt på ryggen ... så lagde hun sig på siden og kyssede ... Hun tog gummiet af og faldt ud af at jeg stadig var "klar" .. Så tog hun lidt olie og begyndt at give mig HJ .... blidt og lange seje tag ... med en massørs kyndighed ... jeg var lige ved at se stjerner og hun varierede tempo helt til min nydelse ... holdt inde ind imellem så da jeg endelig kom sprøjtede jeg op over mit eget hoved. Det var totalt fedt og den lækreste oplevelse ... Vi grinede lidt af dette og og småsludrede ... Hun havde masser af tid - jeg betalte 1000 for denne fantastiske oplevelse. Så det er ikke sidste gang jeg besøger Valerie  ;) . Og også lækre lokaler ... lækker stemning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik

Det lyder ret lækkert. Tak for anmeldelsen. Var det 30 minutter du betalte for? Hvor gammel vil du anslå Valerie til at være?

Redigeret af Lubovnik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betalte for 30 minutter ,, ja - Hendes alder vil jeg skyde på er som hun skriver, sidst i tyverne - Billederne er også hende, dog er hendes hår lidt kortere og hun har tabt sig lidt.

Men billederne gør hende mere kunstig end hun er i virkeligheden ... mums

Del dette indlæg


Link til indlæg

Grunden til at der står Sandra er afhængig af hvor gammel annoncen er, og om de får rettet navnene i tide. Efter nogle uger kommer der nemlig en ny pige af og til - Om der er flere piger på stedet ved jeg ikke men det er ikke noget man bemærker. Jeg har været der flere gange og med andre piger.

Selve værelset er lækkert og stort med en stor dobbeltseng ;) ... Og man kan ikke skrive dertil, du skal ringe op og så er der en pigestemme der på klingende dansk siger "Aalborg Babes Goddag" ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...