Hop til indhold
Rejsenetværk

Hvorfor ikke Pop up bordeller ?

Recommended Posts

Masser af piger rejser rundt i landet og gæstevisitter på bordeller, eller slår sig ned et par dage som privat / diskret i sommerhus eller på hotel. Nej, du får ikke mulighed for at hilse på fem piger på en vagt, eller for at købe sex til lavpris, men det er faktisk muligt at møde piger fra Sjælland i Jylland, og omvendt. De mænd, der virkelig ønsker at møde en bestemt pige, skal nok få ønsket opfyldt ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease du spørger ‘hvad skal der til...’. Det er lidt det samme med alle andre arbejdspladser hvis alle har det fantastisk godt så smitter det af på virksomheden og npr helt ud så det kan mærkes hos kunden ... jeg tror det er det der skal til, vi skal kunne mærke en forskel fra at komme hos de billige øst piger som af og til også kan være fantstisk søde osv men det er et lotteri med at prøve en ny. De danske navnkundige steder , seduction, mon cherie, pg, sexysecret o.m.a. Er pivflotte - men stemningen er af og til færst tilstede når (og hvis) man klikker med pigen. Du ved hvad forskellen er og dem der har været på sms eller har haft en anden arbejdsplads hvor man havde det godt oppefra , ved det sikkert også men der er mange selvstændige for hvem det først starter inde på værelset.  Vordingborgpigerne er et godt eksempel - piv dejlige piger (the usual suspects) nasty, rodet sted hvor man (før sidste ombygning) kunne vente i et beskidt køkken med opvask fra flere dage .. Det duer bare ikke mere tror jeg .. selv om pigerne er nok så søde. (Kommer mere i denne tankerække senere for vi skal ha folk tilbage i de danske steder - tænk hvis de forsvandt :-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Masser af piger rejser rundt i landet og gæstevisitter på bordeller, eller slår sig ned et par dage som privat / diskret i sommerhus eller på hotel. Nej, du får ikke mulighed for at hilse på fem piger på en vagt, eller for at købe sex til lavpris, men det er faktisk muligt at møde piger fra Sjælland i Jylland, og omvendt. De mænd, der virkelig ønsker at møde en bestemt pige, skal nok få ønsket opfyldt ;) 

Det er helt rigtigt, at mange af Jer rejser rundt, men det er/var vist ikke helt den model, Netværket med sin trådstart havde forestillet sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 timer siden:

@The Dog Den originale ejer, som lavede klinikken, var 100% den som byggede den gode stemning op fra dag 1. Hun er desværre bare ikke interesseret i at slås med at lave en part 2 :(

Men stedet mangler afgjort - og den Teledame du taler om var intet mindre end fantastisk. Hun var virkelig skidt til at ‘sælge’ i en telefon, men hun var SÅ god til at takle mændene når de var i huset :-). Absolut hver en krone i løn :)

Ak ja, jeg nåede desværre ikke at opleve stedet. Det var før min entré i branchen :(.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Liv

Faktisk har jeg ikke startet denne tråd for min egen skyld, men alene som en inspiration til at udvide begrebet fra gæste visittende piger, til gæste visittende bordeller.

Jeg er ikke selv interesseret i at besøge et gæstende bordel, for rammen om et besøg vil jo være den samme som altid.

Og da jeg ikke kan forliges med måden et besøg afvikles på traditionel bordel vis, vil jeg også fortsat have fokus på mulige alternativer til samme.

Faktisk er jeg inde i en periode, hvor det desværre ikke er aktuelt at besøge piger, det bliver det forhåbentlig på et tidspunkt igen.

Tanken var mere den, at bringe de kendte varemærker ud i landet, hvis nu det vil kunne tiltrække mænd til det ?

Cassiopeia Stars åbnede et, efter hjemmesiden at dømme superflot sted i Helsingør, hvor der imidlertid lå et hæderkronet gammelt sted i forvejen.

Hvorfor det lukkede ved jeg ikke, men grundlæggende tror jeg at det var rigtigt tænkt, det som de forsøgte.

Men måske det bare ikke skulle være Helsingør, hvis der kun kunne være plads til en førende udbyder?

I princippet kunne denne ene jo godt være endt med, at være det nye sted som Cassiopeia åbnede.

For mig at se, kunne det udgøre en mulighed at nærstudere Danmarks kortet, for at finde et sted, hvor man vil rage op i mængden, og udgøre det klasse sted, hvis lige ikke i forvejen findes i området.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har grundlæggende ret @Rejsenetværk ... hvis det var en mcdonalds eller jem og fix vi talte om så var der jo en hær af analytikker og markedsundersøgere bag dem til at finde den perfekte lokation men jeg tror at i branchen vi her taler om bruger man ikke de heeeelt stor kræfter på  prof analyser osv inden man starter et nyt sted - det handler nok mere om : hvor kan det lade sig gøre at finde et sted der kan bruges- frem for den perfekte lokation, lidt mavefornemmelse, lidt gæt, lidt fra erfaring, kan stedet få lov at blive der eller blir det hurtigt mål for naboer, kan de lokke denpiger til som trækker stor tilstrømning osv osv og så er det i virkeligheden lidt et lotteri om det rammer det der skal til for om vi får spredt ordet hurtigt nok til at det pludselig er en succes. 

Gad vide om det ville være en succes at lave en tilgang med alt analyse og markedsføring osv som hvis det var en stor kæde butik der åbnede ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dog skrev, den 30/11/2017 at 08:01:

Og det er ikke for at gøre jer til cirkusartister - det blir i fantasien (skønt jeg for real drømmer om et all in western bordel- og jeg lægger gerne en ejendom til hvis nogen vil være med til at stable på benene)

Arghmen jeg er frisk på at lege salongirl:wub:.. Jeg har for længst opdaget at det i hvertfald ikke var husmor eller vaskekone jeg havde været den gang.. Hahaha.. Og nu kommer jeg ud af en cirkusfamilie såeøhm.. 

Og tak for rosen hvis det var mig Jennifer.. Hahaha.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 26 minutter siden:

Arghmen jeg er frisk på at lege salongirl:wub:.. Jeg har for længst opdaget at det i hvertfald ikke var husmor eller vaskekone jeg havde været den gang.. Hahaha.. Og nu kommer jeg ud af en cirkusfamilie såeøhm.. 

 

Så må du altså også have prøvet at få en tur i "gyngen" :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica altid kun roser til dig ;-) 

 

dvs du er frisk på en gang sloongirl leg (selv om cherie grinede af set tidligere og syntes det var overdrevet med tema) ?

Redigeret af The Dog
Fornhurtig på aftrækkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
The Dog skrev, for 42 minutter siden:

@JenniferRomantica altid kun roser til dig ;-) 

 

dvs du er frisk på en gang sloongirl leg (selv om cherie grinede af set tidligere og syntes det var overdrevet med tema) ?

Total frisk.. Hahaha.. Du siger bare til når du har stablet stedet på benene så skal jeg nok smide popo'en i puljen.. Hehe.. Men kun hvis alle gæster få udleveret en cowboyhat og en whisky når de kommer ind af døren.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dang - jeg er på !!!!   

OPRÅB - bak mig op .. jeg ved ikke meget om at åbne/ drive sådan et sted men jeg kan støtte meget på mange måder så kom lige hvem er frisk ??

@Borende X ??

@Rejsenetværk ?

@TheVoice ?

et nyt sted ... af brugere for brugere .. ikke for at konkurrere men for at supplere ...  piger - hvem kan bakke op om dette ??? @Trinetease hvem er en god ejer/bagmand ?

Redigeret af The Dog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu ligger det vel ikke lige for at nogle af de klinikker, der kunne tænkes at blive tale om, som i det daglige er i indbyrdes konkurrence i deres, det samme nærområde, de kan forestille sig at samarbejde fremfor at konkurrere mod hinanden.

Men som jeg ser det, så består der et rationale i, at de går sammen om at etablere en række pop op bordeller udvalgte steder i landet.

På sådan vis at de rykker ind 1 bordel af gangen i en periode, hvor den forrige så også rykker ud, og hjem til basen igen.

På den måde, der vil de 1 af gangen være ene om at udgøre den tilrejsende konkurrence til det etablerede udbud lokalt.

Det kan de så skiftes til efter en rotationsplan, som man bliver enige om.

Eventuelt behøver man ikke at rykke hjem til basen, når man rykker ud, men måske blot videre til et andet område, hvor så 1 viger pladsen.

En model kunne være at leje 5 adresser i et år, som man deles om 14 dage af gangen?

Men kan man finde ud af at delfinansiere den slags, eller skal der en pose penge til først, som man så kan betale husleje til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er ked af at være en lyseslukker....meeeen...

Det ville kræve minimum 5 piger, bare for at give noget at vælge imellem. De 5 piger skal så helst ikke have nogen familie, studie eller lign. For det er immervæk svært at forklare sin familie at man lige forsvinder i op til 1 måned. 

Mit bedste bud er at nogle mænd lejer et STORT hus og laver en aftale med en klinik i Kbh, som kunne gå på et tilbud om at de formidlede kontakten til stedets piger. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er ked af at være en lyseslukker....meeeen...

Det ville kræve minimum 5 piger, bare for at give noget at vælge imellem. De 5 piger skal så helst ikke have nogen familie, studie eller lign. For det er immervæk svært at forklare sin familie at man lige forsvinder i op til 1 måned. 

Mit bedste bud er at nogle mænd lejer et STORT hus og laver en aftale med en klinik i Kbh, som kunne gå på et tilbud om at de formidlede kontakten til stedets piger. 

Må give Trine ret.

Jeg tror det er umuligt. Det nærmeste, jeg tror man kan komme det, er som jeg selv arbejder for tiden - nemlig med mit rullende pop-up bordel :D 

Det er godt nok ikke et fast sted og logistikken er af og til problematisk, men jeg får da set lidt af landet... Måske er det måden fremadrettet, nu hvor der snart ikke er flere danske bordeller tilbage. 

Jeg kan i øvrigt godt lide tanken om saloon-temaet :wub: Har været lidt ovre i den genre på et tidspunkt.

 

Sally5.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease @Sally

lille misforståelse skal lige opklares .. det er jo nok blevet en sammenblanding af denne tråd og trines ‘hvad skal der til’... til at få mændene tilbage til de danske huse ..... - derfor skal vi prøve at lave et lækkert saloon tema ( @JenniferRomantica Ja med cowboyhat til alle gents) ... det skal poppe op men aldrig pillesned (ja ok det er lidt søgt ved det godt men måtte lige prøve med ordene når nu det er startet i denne tråd)..

Nyt dansk sted med tema - og i må hjælpe så ikke nogen blir trådt over tærene ;-) 

Hvor skulle er perfekt sted ligge (og sig ikke lyngbyvej81) ??

Og WAUW sally ... du har fat i noget der ;-) - kan du swinge benene til lidt cancan også *G*.. Dammit hvorfor kan man kun give een tak pokal ;-)

Så skal det jo være et sted med bar og musik i stueetagen ...

og måske en ‘vufler’ (ja ehh nyt udtryk for mig) ... selvfølgelig klædt som bedemand når han jo af og til blir næd til at sige nej til nogen der har fået for meget ildvand ;-) 

ej ved godt det kan nemt køre af sporet meeeeen ‘hvad skal der til......’ = et nyt sted med lækkert flot gennemført saloon tema ... er sikker på der er kræfter herinde der gerne vil hjælpe med finansiere og bygge osv osv

Hvad tænker i ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 11 timer siden:

... Mit bedste bud er at nogle mænd lejer et STORT hus og laver en aftale med en klinik i Kbh, som kunne gå på et tilbud om at de formidlede kontakten til stedets piger.

Det lyder da som et af Netværkets gamle projekter. Eller i hvert fald noget, der kunne ramme hans tankegang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det beklager jeg hvis jeg stjæler andres ideer .. mange årig bruger/nyder af GP men heeeelt ny herinde ..   

Så vil jer gerne melde mig under fanerne @Rejsenetværk - jeg er klar !!! Har mange talenter (den egyptiske møntfod) ..ej det var lige en flyve tanke til asterix og obelix..

Vil rigtig gerne støtte at der kom et nyt dansk sted !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej Borende X det lyder ikke som et af mine gamle ideer, et stort hus eller sådan.

Tværtimod var tanken at de stærkeste varemærker blandt danske steder med danske piger, rykkede rundt i landet under eget kendte varemærke.

Hvis mænd og piger kunne mene, at det ville kunne trække mænd nok.

Som jeg skrev, så er det overhovedet ikke for min egen skyld, for da jeg ikke bryder mig om den måde et besøg på bordel foregår på i Danmark, vil jeg stadig fokusere helt andre steder, og ikke på pop op bordeller.

Jeg bor i øvrigt selv, hvor jeg sagtens kunne besøge dem, hvis jeg ville, men det gør jeg ikke, og det er ikke fordi pigerne ikke trækker, for det gør de.

Så alt i alt startede jeg denne tråd helt uegennyttigt, og konklusionen må gerne være "Dur ikke" punktum.

Jeg er nu også pænt træt af The Dog.

Jeg har intet imod humoristiske indlæg, men alt kan overdrives, og nu synes jeg faktisk at han afsporer mere end han er sjov.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Nej Borende X det lyder ikke som et af mine gamle ideer, et stort hus eller sådan.

Tværtimod var tanken at de stærkeste varemærker blandt danske steder med danske piger, rykkede rundt i landet under eget kendte varemærke.

Øhhh nå! :huh:.

Måske ikke lige i denne tråd, men har du da ikke flere gange i årenes løb luftet det ene forslag efter det andet i den retning? Jeg tænker på mandeklubber, tilbagevendende GB-arrangementer, FKK-fantasifostre på dansk jord og lignende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

Øhhh nå! :huh:.

Måske ikke lige i denne tråd, men har du da ikke flere gange i årenes løb luftet det ene forslag efter det andet i den retning? Jeg tænker på mandeklubber, tilbagevendende GB-arrangementer, FKK-fantasifostre på dansk jord og lignende?

Det er sandt, så fik du ret i den, og for min skyld kan tråden godt stoppe her.

Jeg har ingen personlig interesse i den, for ideens præmis er at man stadig går på bordel, helt på sædvanlig dansk maner.

Og det er ikke noget for mig personligt.

I øvrigt påpegede en i chatten at ideen var hendes, hun havde luftet tanken om at poppe personligt op et sted i landet.

Det er sandt, men det havde jeg glemt alt om, og min ide bygger ikke på pigernes individuelle turneren rundt, men på at skabe et netværk af popups, hvor skiftende bordeller kunne gæste visitte med et udvalg af egne piger.

Men drop tanken, eller grib den.

Personligt kan jeg være ligeglad, for jeg får ikke de tilbud i Danmark som jeg ønsker mig, så jeg undværer for tiden, og venter på muligheden for at kunne rejse ud igen.

Der var nogle der prøvede, deres oplevelse var, mente de, at det ikke holdt.

Jeg nåede at få fornøjelsen, det siger jeg tak for.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 3 minutter siden:

..... for min skyld kan tråden godt stoppe her.

Så koger vi ikke mere pølse på den pind

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...