madert 39 Skrevet 28. November, 2017 Hej Hende her huserer på Annoncelight en gang imellem. Nogen der har erfaringer med hende? Jeg er især interesseret i brysterne som jeg ikke kan få store nok. https://annoncelight.dk/showad/233507 M Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big guy 1 Skrevet 28. November, 2017 Hej har besøgt hende for ca et år siden. bryster er ægte og mener de har et ar som vist skyldes de er opereret mindre men de er stadig store der måtte gerne tages fat, og oplevelse vil jeg beskrive som middel. Mvh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bigload 50 Skrevet 29. November, 2017 Big guy skrev, for 8 timer siden: Hej har besøgt hende for ca et år siden. bryster er ægte og mener de har et ar som vist skyldes de er opereret mindre men de er stadig store der måtte gerne tages fat, og oplevelse vil jeg beskrive som middel. Mvh Kan du huske nogenlunde HVOR i nordsjælland hun holder til ? Overvejer nemlig hende et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 29. November, 2017 Opereret MINDRE.... Damn så har de været giga. Jeg mener at have hørt Jægerspris. Nogle brystmænd der har været forbi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notch Johnson 260 Skrevet 2. December, 2017 madert skrev, den 28/11/2017 at 20:23: Nogen der har erfaringer med hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg