Silver 11 Skrevet 28. November, 2017 Hot sexy Latino babe VIP NY PIGE i AARHUS SUPER FRÆKT EFTERÅRS TILBUD. 600kr Cocktail med afslapningsmassage, sensuel Tantra massage, og Prostata massage .... Flot fræk forførende fra HONDURAN BRUNETTE GIRL, tilbyder super frække luksus cocktails. Åbent 24 timer med tidsbestilling for din / min diskretion. Ring eller SMS 20/30 min til tidsbestilling på TLF 91801786 Alle mine billeder er 100% ægte • Jeg er en smilende og imødekommende Latino Babe. • Jeg er 156cm høj og vejer 55kg. Jeg har en fræk sexet krop med dejlige store ægte bryster, og en fræk fast bagdel. • Jeg har langt mørkt krøllet hår, og et smukt ansigt med frække brune øjne. • Jeg er meget feminin og altid glatbarberet, velplejet ren og velduftende. • Jeg er altid iført frække pikanterier, og har altid lange og velplejede negle. Jeg er ekspert i : - Afslapningsmassage. - Super sensuel Tantra massage. - Prostata massage. - Gensidige nydelser - Frække cocktails - Alle former for frække oplevelser (bare spørg) Her vil altid være en afslappet stemning med levende lys, samt stille og roligt musik, og du har mulighed for at tage et bad både før og efter. SEE YOU SOON Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 28. November, 2017 Silver skrev, 1 time siden: Hot sexy Latino babe VIP Husk altid at skriv pigens navn eller hendes egen overskift, som overskift i tråde herinde. Den du har brugt kan ikke bruges til noget af andre hvis de vil søge på en tråd om en pige 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 2. Juli, 2019 Jeg har søgt på det samme, og når pigen ikke skriver hendes navn, er det jo svært at søge på Er spændt på at høre om nogen har erfaringer med hende.... Nu er hun i Aalborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 2. Juli, 2019 Jeg har prøvet at søge på "hende", men det gav ikke noget entydigt resultat 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg