Hop til indhold
Guest Klyngen

Nemtøs i lufthavnen

Recommended Posts

Guest Klyngen

Jeg skulle på en kort tur til Tyskland og skulle flyve fra Tirstrup lufthavn. Havde tidligere læst om Nemtøs' og hendes frække oplevelser i IKEA og synes det lød smadderfrækt og skrev lidt sammen med nemtøs og vi blev enige om at hygge os på toilettet i lufthavnen i Tirstrup. Jeg har aldrig prøvet det før og tanken om præstationsangst nagede mig frygteligt da jeg kørte sydpå. Skrækkeligt  ikke at ku få den op at stå når nu man stod overfor så dejlig en kvinde som nemtøs;)  

jeg havde taget et tæppe med og følte at ALLE i afgangshallen kiggede på mig da jeg stod og ventede med tæppet under armen:wacko: Så kom nemtøsen og vi gik nedenunder. Da døren var låst til toilettet  må jeg nok sige at nemtøs' skønne duft, hendes udstråling og lækre krop fik lillemand til at glemme alt om præstationsangst. Tøjet kom af og jeg trængte op i hende uden et forudgående blow job. Var mega liderlig efter nemtøs' dejlige frække krop. Superlækkert at kneppe hende i missionær og se den store barm gynge i takt med de dybe stød:D

Herefter op at stå og kneppe hende bagfra mens jeg i spejlet kunne nyde synet af en meget liderlig nemtøs.... og ikke mindst de store gyngende bryster :D desværre var tiden knap så hun kom ned at sidde på hug og jeg afsluttede med en dejlig facial<3 lidt kys og kram. Tøj på og så kørte vi hver til sit. 

Kære nemtøs <3 tak for endnu en forrygende fræk og lækker omgang sex. Dit liderlige sultne blik du har i øjnene når du bliver kneppet glemmer jeg aldrig og hold nu op hvor har du dog en lækker, fræk og dejlig krop<3Ærgerligt vi havde så kort tid men det må vi råde bod på næste gang<3  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak for en lækker oplevelse - jeg oplevede ikke nogen former for præstationsangst hos dig, men en fræk mand der tog det han havde lyst til. Jeg nød dig i fuldt omfang <3 

40 minutter i dit selskab går hurtigt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder vanvittig dejligt hende vil jeg gerne mødes med og se et billed af Lyder sindsyg fræk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot anmeldelse af en fræk oplevelse In Public... Hende der Nemtøs virker frisk på mange forskellige måder... :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes

lyder sku frækt, mon Nemtøs kommer til kbh indimellem ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Brugte strømper købes skrev, den 29/11/2017 at 06:30:

lyder sku frækt, mon Nemtøs kommer til kbh indimellem ???

Det var  frækt og  lækkert.  Kommer ikke til  Sjælland 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
kasperaalborg skrev, for 4 timer siden:

hej nemtøs har du en annonce eller billeder man kan se og hvad er priserne ?

Jeg  har  en  selfie tråd under hyggesnak  som  det  eneste

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
Nemtøs skrev, for 22 minutter siden:

Jeg  har  en  selfie tråd under hyggesnak  som  det  eneste

 

Nemtøs skrev, for 22 minutter siden:

Jeg  har  en  selfie tråd under hyggesnak  som  det  eneste

<3og den elsker vi i den grad søde nemtøs <3 den er fuld af superdejlige og frække billeder:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Klyngen skrev, for 2 timer siden:

 

<3og den elsker vi i den grad søde nemtøs <3 den er fuld af superdejlige og frække billeder:D

Forstår godt hun kalder sig nemtøs :wub:  hende kan man da nemt få lyst til <3 

hendes billeder taler ligesom for sig selv :) Normalt for os på Lufthavnen,

kommer vi aldrig i kælderen :huh: men hold da op et rend der blev på trappen :P 

godt gået nemtøs, :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Julieman skrev, 1 time siden:

Forstår godt hun kalder sig nemtøs :wub:  hende kan man da nemt få lyst til <3 

hendes billeder taler ligesom for sig selv :) Normalt for os på Lufthavnen,

kommer vi aldrig i kælderen :huh: men hold da op et rend der blev på trappen :P 

godt gået nemtøs, :)

Motion  på  trapperne er  sundt  - tak for  lån  af  jeres  kælder :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 11/12/2017 at 20:32:

Motion  på  trapperne er  sundt  - tak for  lån  af  jeres  kælder :-) :-)

Nemtøs du er fræk og tør en masse ting. Masser af ros fra mig til dig og ønsket om en dejlig aften. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
StudineMILF skrev, for 7 minutter siden:

Nemtøs du er fræk og tør en masse ting. Masser af ros fra mig til dig og ønsket om en dejlig aften. <3

Tak  smukke  kvinde  - det  er  fortsat  leg  med  mænd  som  jeg  har  fuld  tillid til  og som  respektere  mig.

Du  må  også  have  en  dejlig  aften <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, Lige nu:

Tak  smukke  kvinde  - det  er  fortsat  leg  med  mænd  som  jeg  har  fuld  tillid til  og som  respektere  mig.

Du  må  også  have  en  dejlig  aften <3

Tillid og ærlighed betyder ALT. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen
StudineMILF skrev, 1 time siden:

Tillid og ærlighed betyder ALT. <3

lige præcis @StudineMILF 

og Nemtøs er virkelig en fantastisk dejlig kvinde<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Klyngen skrev, 1 time siden:

Tillid og ærlighed betyder ALT. <3

Lige præcis og den er tit at finde hos dejlige modne danske kvinder <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tonny

Og hvordan kommer man så i kontakt med den dejlige pige? eller er det noget man ikke bare sådan kan??? tror en del er lidt forvirrede omkring dette :-)

Redigeret af Tonny

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Tonny skrev, for 6 minutter siden:

Og hvordan kommer man så i kontakt med den dejlige pige? eller er det noget man ikke bare sådan kan??? tror en del er lidt forvirrede omkring dette :-)

Start med offentlig ros.

sørg for at din profil er blankpoleret.

Enzo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Enzo L'uri skrev, for 3 timer siden:

Start med offentlig ros.

sørg for at din profil er blankpoleret.

Enzo

Jeg  var  ikke  klar  over  jeg  har  fået  mig  en  sekretær  som  ved  bedre :-) :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Nu bliver jeg nok revset af Fans.....

Meeeen annoncerings forummet lukket. Men man må så åbenbart godt reklamere under hyggesnak - endda uden at bruge 4 øre på reklame andre steder.... pisse smart ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 28 minutter siden:

Nu bliver jeg nok revset af Fans.....

Meeeen annoncerings forummet lukket. Men man må så åbenbart godt reklamere under hyggesnak - endda uden at bruge 4 øre på reklame andre steder.... pisse smart ;-) 

Hvem er det der reklamere under hyggesnak?

Og er sådan en kommentar relevant under en anmeldelse af en oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Hvem er det der reklamere under hyggesnak?

Og er sådan en kommentar relevant under en anmeldelse af en oplevelse.

Hvor skal jeg ellers skrive den ? Jeg kommentere på at der bliver stillet et spørgsmål om hvor du kan findes.... 

Og det er da dig som reklamere under hyggesnak...du er GP, men har ingen reklame nogen steder....andet end dine billeder under hyggesnak....ifølge dig selv.... Jeg mener jo så bare at det er en måde at ‘omgå’ at at annoncerings delen af EG blev lukket/lavet om. 

Det er ikke kritik af dine selfies....men jeg syntes at det er lidt sært at du skriver at du ikke har nogen annonce...for det har du jo....under hyggesnak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Trinetease skrev, for 8 minutter siden:

Hvor skal jeg ellers skrive den ? Jeg kommentere på at der bliver stillet et spørgsmål om hvor du kan findes.... 

Og det er da dig som reklamere under hyggesnak...du er GP, men har ingen reklame nogen steder....andet end dine billeder under hyggesnak....ifølge dig selv.... Jeg mener jo så bare at det er en måde at ‘omgå’ at at annoncerings delen af EG blev lukket/lavet om. 

Det er ikke kritik af dine selfies....men jeg syntes at det er lidt sært at du skriver at du ikke har nogen annonce...for det har du jo....under hyggesnak.

Jeg  har  ingen  annonce  under  hyggesnak  - tror du  forveksler  mig med en anden. 

Jeg har  en  selfie tråd under hyggesnak... det  er  alt... 

 

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...