Hop til indhold
Bear

Nu igen.....

Recommended Posts

Så er den muligvis gal igen, forældre er mistænkt for groft at have seksuelt misbrugt deres egne børn.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-11-23-foraeldre-sigtet-i-grum-sag-om-voldtaegt-og-misbrug-af-boern

Man kan ikke komme udenom at Jylland er voldsomt overrepræsenteret i de store pædofilisager de sidste mange år, er det mon kulturelt betinget?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/overblik-sager-om-seksuelt-misbrug-af-boern

PS. Jeg ved godt at jyder ikke generelt er pædofile, men for at stille det på spidsen, når nu "enkeltsager" så flittigt bliver brugt til at stemple indvandrere og muslimer, hvorfor gælder det samme ikke for jyder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tja, mon ikke nærmere det er fordi, at den slags mennesker ofte er socialt dårligt stillede. Det er nemmere at købe et hus i Karup (generelt kendt som midtjyllands sorte hul) end at få en lejlighed i København. Så derfor trækker man til udkanten, hvor det er nemmere at være i fred, hvor det er billigere og hvor kommunen ikke har tid til at undersøge alle nomade familierne... og så begår man sine usle ugerninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 17 minutter siden:

hvor kommunen ikke har tid til at undersøge alle nomade familierne...

Måske nomade familierne starter deres kommune crawl i KBH ? :D

Spøg til side: Det er nok som @HG Wells skriver. Nogen mindre samfund i jylland er nok lidt redneck agtige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, 1 time siden:

Så er den muligvis gal igen, forældre er mistænkt for groft at have seksuelt misbrugt deres egne børn.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-11-23-foraeldre-sigtet-i-grum-sag-om-voldtaegt-og-misbrug-af-boern

Man kan ikke komme udenom at Jylland er voldsomt overrepræsenteret i de store pædofilisager de sidste mange år, er det mon kulturelt betinget?

https://www.dr.dk/nyheder/indland/overblik-sager-om-seksuelt-misbrug-af-boern

PS. Jeg ved godt at jyder ikke generelt er pædofile, men for at stille det på spidsen, når nu "enkeltsager" så flittigt bliver brugt til at stemple indvandrere og muslimer, hvorfor gælder det samme ikke for jyder?

Tjah, kan du høre lyden af en boomerang?

Du skriver, at Jylland er voldsomt overrepræsenteret i pædofilisager. 

Med din egen ageren herinde in mente, så synes jeg faktisk, at det ville være god stil, at du fremlagde dokumentation for din påstand. 

Og måske har du ret. Men dokumenter det. 

Redigeret af Lars Boca
Stav
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 55 minutter siden:

Tjah, kan du høre lyden af en boomerang?

Du skriver, at Jylland er voldsomt overrepræsenteret i pædofilisager. 

Med din egen ageren herinde in mente, så synes jeg faktisk, at det ville være god stil, at du fremlagde dokumentation for din påstand. 

Og måske har du ret. Men dokumenter det. 

Vi afventer dokumentationen.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Aros skrev, for 2 timer siden:

Vi afventer dokumentationen.

De meget grove sager der ud som om de foregår i landkommuner

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mønsteret for nogle grupper af indvandere som bare klarer sig dårligt gennem generationer i Danmark, og desuden pumper Statskassen for penge, er bare hverdagskost, hvad enten vi vil det eller ej...

At jyder (måske)er overrepræsenteret i disse grumme, perverse og ækle sager er vel fordi der er meget "mørkt" i Jylland, så folk lettere kan gemme sig..Det er måske familier der er indre missionske eller på anden måde afviger fra samfundet år 2017-2018.

Vil også gerne se dokumentation på påstanden for at se om man skal udpege jyder som mere pædofile.

Brønderslev sagen kom familien vist fra Lolland, som jo ikke er Jylland og hvad med Amagermanden?

En fra Zentropafilm var fra Hvidovre..

https://ekstrabladet.dk/112/article4254635.ece

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis vi skal se dokumentation for alle påstande, så vil jeg også gerne se dokumentation for at man skulle være radikal og komme fra et "cafe latte-segment", hvis man bor i København og går på cafe.

Og iøvrigt på vil jeg også gerne se dokumentation på sammenhængen mellem radikale og latte.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, 1 time siden:

Brønderslev sagen kom familien vist fra Lolland, som jo ikke er Jylland og hvad med Amagermanden?

Jo. Men det var jo i Jylland det kunne lade sig gøre... Det var også i Jylland det blev opdaget 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 7 minutter siden:

Jo. Men det var jo i Jylland det kunne lade sig gøre... Det var også i Jylland det blev opdaget 

Ja, politiet i det jyske er lidt mere årvågent end citronmånegnaskerne på Mågeøen. :P 

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 minutter siden:

Ja, politiet i det jyske er lidt mere årvågent end citronmånegnaskerne på Mågeøen. :P 

Siger heller ikke ret meget, vil jeg så sige.... De drikker iøvrigt latte....

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 14 minutter siden:

Hvis vi skal se dokumentation for alle påstande, så vil jeg også gerne se dokumentation for at man skulle være radikal og komme fra et "cafe latte-segment", hvis man bor i København og går på cafe.

Og iøvrigt på vil jeg også gerne se dokumentation på sammenhængen mellem radikale og latte.....

Så du lykkedes lige med at neglicere en påstand om at Jylland er voldsomt overrepræsenteret i pædofilisager ved at sammenligne det med, at københavnere, der går på cafe er radikale??

flot TVR, haha

ps. 73,7% af københavnerne stemte på røde Cafe Latte partier i sidste uge. :-) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om det er Jylland Sjælland eller i min baghave tingene sker det er fløjtende ligegyldig. Hvorfor ikke have fokus på det egentlig problem. At nogen forældre heldigvis meget få ikke er i stand til at være gode forældre, for de syge og tænder på børn...

Og hvem går det mest udover, det er der vist ingen tvivl om...  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 1 minut siden:

Om det er Jylland Sjælland eller i min baghave tingene sker det er fløjtende ligegyldig. Hvorfor ikke have fokus på det egentlig problem. At nogen forældre heldigvis meget få ikke er i stand til at være gode forældre, for de syge og tænder på børn...

Og hvem går det mest udover, det er der vist ingen tvivl om...  

Nu må du ikke lade dig gå på af de godmodige drillerier, der foregår landsdelene imellem, alle er vist enige om, at overgreb på og vanrøgt af børn skal stoppes.

Men for at sætte trumf på mit forhold til Kjøffenhawnere, så vil jeg citere Dolph.:

"Død ved kølle" :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu startede jeg denne tråd for at markere en pointe om at man ikke kan bruge enkelte individers handlinger til at karakterisere hele grupper, i dette tilfælde pædofile jyder, i andre tilfælde kriminelle muslimer. 

Foranlediget af efterlysningen af dokumentation gik jeg på statistikbanken og der er faktisk skræmmende nok noget der tyder på at provinsboere er markant mere pædofile end Københavnere. Her er tallene for dømte for seksualforbrydelser mod børn fra 2013 til 2016, fordelt på regioner. Det sidste tal er frekvensen i promille ifht befolkningstallet. Der er absolut ingen tvivl om at ikke-københavnere er MARKANT mere pædofile end Københavnere.

Region Hovedstaden 55 0,030194
Region Sjælland 95 0,113808
Region Syddanmark 98 0,080308
Region Midtjylland 80 0,06093
Region Nordjylland 68 0,115457

Betyder det så at vi skal til at bebrejde ikke-københavnere for deres pædofile tilbøjeligheder? Nej selvfølgelig ikke, der er nemlig tale om enkeltsager, handlinger begået af enkelt individer der ikke på nogen måde repræsenterer ikke-københavnere generelt. Og jeg mener heller ikke at "ikke-københavnsk" kultur skal forbydes, eller at ikke-københavnere skal interneres, smides ud af landet, forbydes omgang med børn osv.. faktisk vil jeg ikke engang begive mig ud i at kloge mig på hvorfor tallene fordeler sig som de gør. 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Nu må du ikke lade dig gå på af de godmodige drillerier, der foregår landsdelene imellem, alle er vist enige om, at overgreb på og vanrøgt af børn skal stoppes.

Men for at sætte trumf på mit forhold til Kjøffenhawnere, så vil jeg citere Dolph.:

"Død ved kølle" :D 

Nej 

Jeg er selv fra provinsen;)

Jeg synes diskussion er temmelig absurd, Vi sidder og diskutere hvilken landsdel der er værst til mishandling af børn. det er da i bedste fald fuldstændig ligegyldige oplysninger.

Det kan ikke være mere ligegyldig. Hvorfor sker det? dette er der vist ikke nogen der kan svare på

Redigeret af Romantikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 4 minutter siden:

Nej 

Jeg synes diskussion er temmelig absurd, Vi sidder og diskutere hvilken landsdel der er værst til mishandling af børn. det er da i bedste fald fuldstændig ligegyldige oplysninger.

Det kan ikke være mere ligegyldig. Hvorfor sker det? dette er der vist ikke nogen der kan svare på

Du tager fejl, det sidder VI ikke alle og diskuterer, men et bestemt handle startede tråden og skyndte sig at blande muslimer ind i det.

Nogle af OS sparkede så lidt humor ind i det, men du skal se, det skal nok komme tilbage til muslimerne igen. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 12 minutter siden:

Så du lykkedes lige med at neglicere en påstand om at Jylland er voldsomt overrepræsenteret i pædofilisager ved at sammenligne det med, at københavnere, der går på cafe er radikale??

Ja, det kan du bande på jeg gjorde. For det er jo en latterlig påstand..... Selvfølgelig er jyder ikke mere pædofile end andre - at hævde det er lige så latterligt som at sammenligne med cafe latte...... 

Men lidt sjovt at @Bear lykkedes med at forarge. Alt hvad han gjorde var at tage et par enkelt-sager og drage konklusioner omkring grupper ud fra enkelt-tilfælde......

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 12 minutter siden:

Nej 

Nej, det tror jeg faktisk ikke der er nogen der seriøst diskuterer. Trådstarter prøvede bare - lidt humoristisk  at vise hvordan man ikke skal dømme hele grupper af mennesker omkring enkelte idioters gerninger. 

Der er vist ingen her der forsvarer mishandling af børn, endsige seriøst mener at jyder er mere tilbøjelige til den slags end andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 6 minutter siden:

Ja, det kan du bande på jeg gjorde. For det er jo en latterlig påstand..... Selvfølgelig er jyder ikke mere pædofile end andre - at hævde det er lige så latterligt som at sammenligne med cafe latte...... 

Men lidt sjovt at @Bear lykkedes med at forarge. Alt hvad han gjorde var at tage et par enkelt-sager og drage konklusioner omkring grupper ud fra enkelt-tilfælde......

Flot. Tillykke. Cafe Latte påstande er på niveau med pædofili. Eller omvendt. Så ved vi det. 

Næh trådstarter lykkedes ikke at forarge. 

Det lykkedes ham heller ikke at tilvejebringe dokumentation. 

Dokumentationen viser jo at Midtjylland og Syddanmark har væsentligt lavere tal end Sjælland (som alle jo ved hører med til København ) :D;)

Redigeret af Lars Boca
End
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 2 minutter siden:

Flot. Tillykke. Cafe Latte påstande er på niveau med pædofili. Eller omvendt. Så ved vi det. 

Nej. Det er sgu for dumt Lars. Det er jo ikke det jeg siger. Læs det lige igen. Jeg siger at påstå at jyder er mere pædofile end københavnere er på latte-sammenlignings-niveau..... Eller du vil måske seriøst påstå at jyder er mere pædofile end andre?? 

Og nej, selvfølgelig lykkedes det ham ikke, det var jo heller aldrig meningen..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 19 minutter siden:

Nej. Det er sgu for dumt Lars. Det er jo ikke det jeg siger. Læs det lige igen. Jeg siger at påstå at jyder er mere pædofile end københavnere er på latte-sammenlignings-niveau..... Eller du vil måske seriøst påstå at jyder er mere pædofile end andre?? 

Og nej, selvfølgelig lykkedes det ham ikke, det var jo heller aldrig meningen..... 

Du har ret. Det var for dumt af dig :-) 

ps. Jeg har ikke påstået, at nogle er mere pædofile end andre. Hvad skal jeg blandes ind i det for?

Det må du tage med TS-trollen. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 29 minutter siden:

Du har ret. Det var for dumt af dig :-) 

ps. Jeg har ikke påstået, at nogle er mere pædofile end andre. Hvad skal jeg blandes ind i det for?

Det må du tage med TS-trollen. 

Hahahaha. Nej, det har du ikke. Og det har jeg heller ikke. Det er netop det jeg siger er dumt.... Men du har stadig ikke forstået humoren i alvoren. Det er tydeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, for 1 minut siden:

Hahahaha. Nej, det har du ikke. Og det har jeg heller ikke. Det er netop det jeg siger er dumt.... Men du har stadig ikke forstået humoren i alvoren. Det er tydeligt

Jeg tror faktisk, at det er dig, der ikke har fattet, at for de fleste af os, så er det ren humor herinde. 

Måske er det derfor, at du engang i mellem tager ting for nært og bliver mopset. :-)  Det skal du ikke :-) 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu