Hop til indhold
Gungner

Tak for hjælpen!

Recommended Posts

Guest kmd

det var så lidt , det er specielt somaliske og libanesiske kan jeg læse resten falder ikke så meget igennem

Del dette indlæg

Link til indlæg
kmd skrev, for 51 minutter siden:

det var så lidt , det er specielt somaliske og libanesiske kan jeg læse resten falder ikke så meget igennem

Det er nemlig rigtigt, men lur mig om ikke det hurtigt vil blive brugt til at beskrive indvandrere, flygtninge, muslimer og efterkommere i en stor pærevælling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Bear skrev, for 25 minutter siden:

Det er nemlig rigtigt, men lur mig om ikke det hurtigt vil blive brugt til at beskrive indvandrere, flygtninge, muslimer og efterkommere i en stor pærevælling. 

Det gør artiklens overskrift allerede ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, I 2 kolbøtter,

det er overskriften, der er problemet, ikke kriminaliteten.

Nå ja, hcad kan man forvente fra en stud andet end et brøl. :wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Onslow skrev, for 1 time siden:

Ja, I 2 kolbøtter,

det er overskriften, der er problemet, ikke kriminaliteten.

Nå ja, hcad kan man forvente fra en stud andet end et brøl. :wacko:

Tak min ko

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ralph Nord

De naive røde bløde feminist væmmeligboer kan sikkert bortforklare denne statistik fra Danmarks Statistik med, at vi udsætter alle muslimer for diskrimination, så derfor føler de sig ikke velkomne i landet og fordi det er synd for dem, så begår de en masse kriminalitet. DET ER DANSKERNES SKYLD, mener de helt sikkert ;)

Hvad kendetegner Top 10 i denne tabel lige ?

Hint til de fatte svage faktaresistente røde kulturradikale: Noget en syg pædofil aggressiv patriarkalsk krigherre opfandt omkring 600 tallet - kan I gætte, hvad det er :rolleyes:

Stat.png.cb57cbd4926ffa666bbf93c583ede59d.png

Redigeret af Ralph Nord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Ralph Nord skrev, for 2 timer siden:

De naive røde bløde feminist væmmeligboer kan sikkert bortforklare denne statistik fra Danmarks Statistik med, at vi udsætter alle muslimer for diskrimination, så derfor føler de sig ikke velkomne i landet og fordi det er synd for dem, så begår de en masse kriminalitet. DET ER DANSKERNES SKYLD, mener de helt sikkert ;)

Hvad kendetegner Top 10 i denne tabel lige ?

Hint til de fatte svage faktaresistente røde kulturradikale: Noget en syg pædofil aggressiv patriarkalsk krigherre opfandt omkring 600 tallet - kan I gætte, hvad det er :rolleyes:

Stat.png.cb57cbd4926ffa666bbf93c583ede59d.png

den har sin egen tråd et andet sted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu