Hop til indhold
sixtynine

Resa till Bryssel januari

Recommended Posts

Jag skall åka till Bryssel den 5-7 Januari och kolla upp utbudet.

Jag åker Fredag 5e på förmiddagen och återkommer sön 7e på eftermiddagen till en kostnad av 800 Dkr

Resan kommer bestå av mat, dryck, promenad och flera besök på Redlight district.

Finns det intresse att följa med så kan ni höra av er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo

God tur. Jeg glæder mig til at læse om dine erfaringer med miljøet i Brussel. Hvis du får tid, kan jeg anbefale en smuttur til Antwerp. Det tager blot en halv times tid med tog. Her er et levende udbud og favorable priser i området mellem Schippenstraat og Verversrui.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest allo-allo
sixtynine skrev, for 22 minutter siden:

Vet du om det finnns några barer dår man kan sitta och prata med damerna innan?

Der er en del barer omkring området, men jeg er ikke bekendt med, om der er steder, hvor man ksn tale med pigerne. De fleste står i vinduer a la red light i Amsterdam, men der er også klubber med strip og poledance. Jeg har dog ikke besøgt dem. Endvidere er der en del piger, der har lejligheder i det centrale Antwerp. Priserne er omkring EUR 100. Min erfaring er, at incall pigerne giver god kvalitet for pengene og ikke sparer på tid, krop, kys og lir

Del dette indlæg


Link til indlæg
allo-allo skrev, for 27 minutter siden:

Der er en del barer omkring området, men jeg er ikke bekendt med, om der er steder, hvor man ksn tale med pigerne. De fleste står i vinduer a la red light i Amsterdam, men der er også klubber med strip og poledance. Jeg har dog ikke besøgt dem. Endvidere er der en del piger, der har lejligheder i det centrale Antwerp. Priserne er omkring EUR 100. Min erfaring er, at incall pigerne giver god kvalitet for pengene og ikke sparer på tid, krop, kys og lir

Tack för tipset.

Jag får nog lägga en dag där

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...