Hop til indhold
cobham

Om Camille og (da navnlig) om Jessy: Jeg har ventet alt for længe...

Recommended Posts

·        

Jeg har med den funklende smukke og andetsteds besungne stjernehimmel i denne måned (Himmellegemer i november ) vitterligt haft svært ved at nå frem til nogen for alvor nye oplevelser at skrive om. Vidunderlige men velkendte stjerner har i den grad trukket. 

Jeg har dog taget mig lidt sammen her sidst på måneden:

Mødte således den af andre velanmeldte Camille for første gang. Jeg forstår bestemt de gode anmeldelser. Hun er en virkeligt sød pige, der gør sit bedste, for at det skal blive godt. For mit eget vedkommende kræver det dog nok flere besøg, for at det skal blive nogenlunde intimt og afslappet. Dertil er hun for mig som førstegangsbesøgende for genert og for svær at tale med på engelsk.   

Camille har i det værelse, man møder hende, en plakat hængende fra disneyfilmen Frozen.

Og den plaket kom jeg til at tænke på, da jeg langt om længe fik besøgt den meget omtalte Jessy for første gang:

For som det hedder i duetten fra filmen: ”Jeg har ventet alt for længe…”

Og Me, oh my hvor jeg har – altså ventet alt for længe.

For Jessy er tip-top Obi Wan Kenobi og i enhver henseende oceangående sydfransk guf.

Denne lysende stjerne er desværre atter ved at forlade himlen her højt mod nord, men hun viser sig (dog alt for kort) igen til december.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et glimrende eksempel på, hvor meget kemi har at sige, hvilket kun er godt, da det beviser, at pigerne ikke bare er mekaniske robotter, men agerer efter lyst og lidenskab. 

Camille var alt end genert ved vores første møde, og hun voldtog mig nærmest (fucking frækt!). Og vi har efterfølgende haft det mest intense sex, man overhovedet kan forestille sig, hver gang vi har set hinanden.

Og så har jeg lige læst endnu en anmeldelse af en helt tredje pige, hvor anmelder roser hende pigen til skyerne, da han blev tilfredsstillet på fuld skrue, hvor jeg fik den modsatte behandling og havde en dårlig oplevelse. 

Det er kemi, og det er fantastisk! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KindKiddo skrev, for 21 timer siden:

Et glimrende eksempel på, hvor meget kemi har at sige, hvilket kun er godt, da det beviser, at pigerne ikke bare er mekaniske robotter, men agerer efter lyst og lidenskab.

Camille var alt end genert ved vores første møde, og hun voldtog mig nærmest (fucking frækt!). Og vi har efterfølgende haft det mest intense sex, man overhovedet kan forestille sig, hver gang vi har set hinanden.

Og så har jeg lige læst endnu en anmeldelse af en helt tredje pige, hvor anmelder roser hende pigen til skyerne, da han blev tilfredsstillet på fuld skrue, hvor jeg fik den modsatte behandling og havde en dårlig oplevelse.

Det er kemi, og det er fantastisk!

Tak for et som altid reflekteret svar. Det er ingen hemmelighed, at netop din anbefaling af Camille talte med en ikke ringe vægt, selv om der var mange andre gode anmeldelser.

Og jeg har bestemt ikke fortrudt, tværtimod. Jeg har kun fået mod på mere. Hun er vitterligt fantastisk sød og imødekommende. Men som sagt kræver det blot nok bare for mit vedkommende et par gange.

Det gjorde det så til gengæld ikke med Jessy.  Der var med det samme sat sejl til det store hav: Jessy er oceangående fra første fløjt.

Mange hilsner

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Frydeligt med jubelkor, som psalmisten skriver. Foråret er endelig kommet til fædrelandet, thi Jessy er atter iblandt os.

Jeg har sagt det før, men det bliver det ikke mindre sandt af:

Jessy er Obi Wan Kanobi og i enhver henseende oceangående sydfransk guf.

Foråret er smukt og dejligt, men flygtigt. Og sådan er det også med Jessy. Vid at sætte pris på foråret, mens det er her.

Cobham

Redigeret af cobham

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...