Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte denne lille appetitlige sag midt på formiddagen https://annoncelight.dk/showad/239092

Det er pigen på billedet, der lukker op. En sød, smilende og kyssende kvinde med god popo, brede hofter, lille topmave og naturlige bryster med ungpige-præg. Hun er lidt et nips (lav) og det tændte mig meget i dag.

God følelse med hende allerede på sms. Valgte 20 min for 700. Kunne også have fået 15 min for  500 eller en time for 1000 :-)

Dejlig sex med en skøn kvinde, der ikke var bare for at blive rørt eller kysset. Jeg var tændt og holdt kun kort tid inde i varmen efter først et godt blow.

Klart fare for gentagelse og for mig endnu en af de mange lækre latina-kvinder i år og årenes løb :-)

Stedet er absolut ikke diskret, hverken parkeringen eller indgangen. Men i dag var jeg ligeglad. Næppe et sted man skal holde med firma-bilen, hvis ikke også chefen "lægger rør ind" :-D.

D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...