Hop til indhold
Jo-kurtsen

Camilla Creamy

Recommended Posts

Hej, jeg har set at  Camilla Creamy snart har tænkt sig at dukke op, i et område der ligger inden for mine transport muligheder.

Derfor har jeg selvfølgelig, kigget efter hvad hun har fået af ord med på vejen herinde, men det lader til at folk enten ikke besøger hende, eller at folk bare helst vil have hende for sig selv ;) 

Det eneste skriv jeg umiddelbart kan finde om hende, er et hvor det antydes, at hun har fået lavet en kønsskifte operation, så vil gerne vide om det skulle være tilfældet, eller om det er noget vrøvl? 

Hun ser jo skøn ud på billederne, men ærligt så har jeg ikke lyst til at besøge hende, hvis det med operationen skulle være sandt,, man kan altså retouchere for meget :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 7 minutter siden:

Hun dyrker vist sport på konkurrence niveau, det ville vel ikke kunne lade sig gøre, hvis hun egentligt var en mand? 

Mænd dyrker vel også sport? :D

Ej forstår hvad du mener, nej det burde ikke kunne lade sig gøre, men på den anden side, så har de vel næppe lavet så grundige undersøgelser eller haft fingrene i kagedåsen for at kontrollere :wacko::D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jo-kurtsen skrev, for 15 minutter siden:

Mænd dyrker vel også sport? :D

Ej forstår hvad du mener, nej det burde ikke kunne lade sig gøre, men på den anden side, så har de vel næppe lavet så grundige undersøgelser eller haft fingrene i kagedåsen for at kontrollere :wacko::D

 

Hvis du ser hendes billeder, så er det næppe linedans, som hun dyrker :) men altså jeg ved ikke lige hvordan og hvorledes, om der kontrolleres.

Eller hvad hun er eller ikke er :) 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 9 minutter siden:

 

Hvis du ser hendes billeder, så er det næppe linedans, som hun dyrker :) men altså jeg ved ikke lige hvordan og hvorledes, om der kontrolleres.

Eller hvad hun er eller ikke er :) 

Nej linedans er det næppe men måske stangspring,, okay jeg bliver mere og mere plat :D

Jeg kan heller ikke få det til at passe med at hun skulle ha været igennem sådan en operation, men da jeg læste den tråd, så blev jeg selvfølgelig lige lidt betænkelig, men det er jo nok en af de sædvanlige jeg skriver hvad der passer mig typer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv hende og i vil ikke fortryde det ... 

hun er super dejlig og medlevende lækker krop..

kønskifte så er det sku godt lavet hun er 100 % kvinde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der kan sige lidt mere om der er tale om en tidligere mand eller om hun er 100 procent kvinde? 

Det er ikke meget man kan finde på hende. 

Ellers dejlige billeder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, 1 time siden:

Nogen der kan sige lidt mere om der er tale om en tidligere mand eller om hun er 100 procent kvinde? 

Det er ikke meget man kan finde på hende. 

Ellers dejlige billeder

 

Ud fra hvad hun fortalte at hun lavede i fritiden, så anser jeg det for umuligt at hun har været en mand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...