Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have besøgt forskellige thaipiger kunne jeg godt tænke mig, at forsøge med nogle alternativer. 

Jeg søger derfor efter, at I kan berige mig med andre (gerne med links), der tilbyder massage og afslutning. Umiddelbart har alle interesse, men danske piger ville være at foretrække - eller sydamerikanske. 

 

Gerne i Kbh,  Vestegnen eller nordpå. 

 

Og til sidst en stor tak for alle de fremragende anmeldelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donen skrev, for 12 minutter siden:

Efter at have besøgt forskellige thaipiger kunne jeg godt tænke mig, at forsøge med nogle alternativer. 

Jeg søger derfor efter, at I kan berige mig med andre (gerne med links), der tilbyder massage og afslutning. Umiddelbart har alle interesse, men danske piger ville være at foretrække - eller sydamerikanske. 

 

Gerne i Kbh,  Vestegnen eller nordpå. 

 

Og til sidst en stor tak for alle de fremragende anmeldelser. 

Kunne du ikke til at starte med, lægge nogle anmeldelser op af de thaisteder du allerede har besøgt.

Jeg er overbevist om at der er større chancer mht din forespørgsel, hvis du selv byder ind med nogle oplevelser, fremfor bare at efterlyse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Arne Diller skrev, for 47 minutter siden:

Kunne du ikke til at starte med, lægge nogle anmeldelser op af de thaisteder du allerede har besøgt.

Jeg er overbevist om at der er større chancer mht din forespørgsel, hvis du selv byder ind med nogle oplevelser, fremfor bare at efterlyse.

Spot on! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donen skrev, 1 time siden:

Efter at have besøgt forskellige thaipiger kunne jeg godt tænke mig, at forsøge med nogle alternativer. 

Jeg søger derfor efter, at I kan berige mig med andre (gerne med links), der tilbyder massage og afslutning. Umiddelbart har alle interesse, men danske piger ville være at foretrække - eller sydamerikanske. 

 

Gerne i Kbh,  Vestegnen eller nordpå. 

 

Og til sidst en stor tak for alle de fremragende anmeldelser. 

Hvis du søger noget andet end "Thai" er "Thai"-forum, vel ikke det rigtige sted at efterlyse i!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, 1 time siden:

Hvis du søger noget andet end "Thai" er "Thai"-forum, vel ikke det rigtige sted at efterlyse i!!!

Beklager fejltagelsen. Hvis jeg kan flytte indlægget gør jeg det med glæde, hvis admin har mulighed for det, ville jeg sætte pris på dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Diller skrev, for 2 timer siden:

Kunne du ikke til at starte med, lægge nogle anmeldelser op af de thaisteder du allerede har besøgt.

Jeg er overbevist om at der er større chancer mht din forespørgsel, hvis du selv byder ind med nogle oplevelser, fremfor bare at efterlyse.

Mit arsenal af ord er ikke noget at råbe hurra for, hvorfor jeg som regel ikke kaster mig ud i længere udredninger. 

 

På din forespørgsel kan jeg komme med en kort anmeldelse om Pim hos Rainbow i Valby. Pim har jeg besøgt en del gange første gang i Hvidovre, siden på Frederiksberg og nu i i Valby. 

Ingen tvivl om at stedet er super, og med mulighed for diskret indgang (hvilket jeg ligger vægt på) af bagindgangen og mulighed for parkering tæt på. 

Pim selv er en flot petit pige med tatoveringer - dog ikke overtatoveret som det nogle gang ses. 

Jeg synes dog, at hendes nærvær og “gode tid” til kunden har ændret sig på det seneste. Hun virkede lidt fraværende ved mine seneste besøg og øjenkontakt er der blevet mindre af. Hun er dog stadig en rigtig flot pige med små nusseglade bryster. Ligeså er hendes hj og pirring en fornøjelse. Men det er nok grundet den “faldende” gæstfrihed, at jeg også søger noget nyt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donen skrev, for 16 timer siden:

Efter at have besøgt forskellige thaipiger kunne jeg godt tænke mig, at forsøge med nogle alternativer. 

Jeg søger derfor efter, at I kan berige mig med andre (gerne med links), der tilbyder massage og afslutning. Umiddelbart har alle interesse, men danske piger ville være at foretrække - eller sydamerikanske. 

 

Gerne i Kbh,  Vestegnen eller nordpå. 

 

Og til sidst en stor tak for alle de fremragende anmeldelser. 

Hvis Rødovre i din geografi hører med til Vestegnen, så kig på disse to vel-etablerede steder:

http://www.seductiongirls.dk/vagtplan/

http://www.mon-cherie.dk/vagtplan.php

Det med "afslutning" er i hvert fald nærmest pigernes "varemærke" - at du får lov til at sprøjte sæd ud - enten ud i rummet ud over pigen - eller ind i pigen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, for 6 timer siden:

Hvis Rødovre i din geografi hører med til Vestegnen, så kig på disse to vel-etablerede steder:

http://www.seductiongirls.dk/vagtplan/

http://www.mon-cherie.dk/vagtplan.php

Det med "afslutning" er i hvert fald nærmest pigernes "varemærke" - at du får lov til at sprøjte sæd ud - enten ud i rummet ud over pigen - eller ind i pigen.

 

Tak for beskeden. 

Umiddelbart søger jeg steder, hvor der også er fokus på “rigtig” massage. Afslutningen behøver ikke nødvendigvis være sex - hånd og blow er mere end i orden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...