Hop til indhold

Recommended Posts

Den er svær! Det er faktisk de eneste to, som jeg personligt er vendt tilbage til igen.  De er begge fantastiske på hver deres måde og de leverer begge fantastisk GFE. Min klare favorit er dog Emilly, da jeg her føler en grad mere kemi.

Så jeg kan klart anbefale begge og så må det være din kemi der afgører det - hvilket nok betyder at du må påtage dig den tunge byrde at besøge dem begge - he he. 

Go fornøjelse :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brasil lover skrev, for 10 timer siden:

Den er svær! Det er faktisk de eneste to, som jeg personligt er vendt tilbage til igen.  De er begge fantastiske på hver deres måde og de leverer begge fantastisk GFE. Min klare favorit er dog Emilly, da jeg her føler en grad mere kemi.

Så jeg kan klart anbefale begge og så må det være din kemi der afgører det - hvilket nok betyder at du må påtage dig den tunge byrde at besøge dem begge - he he. 

Udover valget er jeg er 100% enig i ovenstående, men du må jo besøge begge dejlighederne for at kunne finde ud af hvor kemien klikker bedst, så min anbefaling er også at besøge begge, men jeg skal dog ikke lægge skjul på at mit valg ville være Brunella, også på grund af kemien, men begge er dejlige piger. Og så vil jeg komplimentere både Chefen1 og Brasil lover for jeres gode smag:D

Også et "go' fornøjelse fra mig

Balshoi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Balshoi skrev, for 5 timer siden:

Udover valget er jeg er 100% enig i ovenstående, men du må jo besøge begge dejlighederne for at kunne finde ud af hvor kemien klikker bedst, så min anbefaling er også at besøge begge, men jeg skal dog ikke lægge skjul på at mit valg ville være Brunella, også på grund af kemien, men begge er dejlige piger. Og så vil jeg komplimentere både Chefen1 og Brasil lover for jeres gode smag:D

Også et "go' fornøjelse fra mig

Balshoi

Tak og i lige måde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

D” herrer,

tak for jeres feedback og meninger, selvom det ser ud til at være 2 skønne piger, så faldt valget på Emilly.

Jeg fortryde IKKE, hold nu fast en dejlig pige. Keg er ærlig talt blæst omkuld, imødekommende, sød, lækker og ikke mindst hot. Følelsen af at være “ the one and only” var mere end man turde håbe på. 

Hun er absolut en genbesøg værd.

Blot en hurtig feed back til jer der ville dele jeres mening og råd, der kommer selvfølgelig en anmeldelse af den skønne pige. Men tror liiiiige jeg skal lande.

chefen1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Balshoi skrev, for 9 timer siden:

Udover valget er jeg er 100% enig i ovenstående, men du må jo besøge begge dejlighederne for at kunne finde ud af hvor kemien klikker bedst, så min anbefaling er også at besøge begge, men jeg skal dog ikke lægge skjul på at mit valg ville være Brunella, også på grund af kemien, men begge er dejlige piger. Og så vil jeg komplimentere både Chefen1 og Brasil lover for jeres gode smag:D

Også et "go' fornøjelse fra mig

Balshoi

Brunella har ingen priser på hendes profil ?

Hvad er de !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Chefen1 skrev, for 3 timer siden:

D” herrer,

tak for jeres feedback og meninger, selvom det ser ud til at være 2 skønne piger, så faldt valget på Emilly.

Jeg fortryde IKKE, hold nu fast en dejlig pige. Keg er ærlig talt blæst omkuld, imødekommende, sød, lækker og ikke mindst hot. Følelsen af at være “ the one and only” var mere end man turde håbe på. 

Hun er absolut en genbesøg værd.

Blot en hurtig feed back til jer der ville dele jeres mening og råd, der kommer selvfølgelig en anmeldelse af den skønne pige. Men tror liiiiige jeg skal lande.

chefen1

Besøg den begge og lav en fælles anmeldelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, 1 time siden:

Brunella har ingen priser på hendes profil ?

Hvad er de !

Min grundindstilling er at jeg ikke oplyser priser om piger der ikke annoncerer med dem, og lige for tiden holder jeg fast i den politik:)

Jeg oplyser dog gerne at Brunellas priser ikke ligger i det nedre pris segment. Jeg er ret sikker på at det kun koster dig en sms at få oplyst priserne

Mvh
B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Balshoi skrev, for 7 minutter siden:

Min grundindstilling er at jeg ikke oplyser priser om piger der ikke annoncerer med dem, og lige for tiden holder jeg fast i den politik:)

Jeg oplyser dog gerne at Brunellas priser ikke ligger i det nedre pris segment. Jeg er ret sikker på at det kun koster dig en sms at få oplyst priserne

Mvh
B

Tja det er så ikke mig giver ikke mit nummer ud til hver og en !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige at jeg ikke har oplevet misbrug af telefonnummer fra Brunellas eller for den sags skyld andre piger endnu og jeg er også ret påpasselig med dette. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Balshoi skrev, den 28/11/2017 at 20:36:

Hvordan kommer du så i kontakt med pigerne?

haha. ja...det gad jeg også godt at vide ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...