Hop til indhold
fiddleer

Stor numse

Recommended Posts

Hej med jer,

Er ny herinde og lidt i tvivl om hvordan det her virker, men tænker at prøve alligevel.

Er der nogen der har kendskab til hvor man finder en gp med en dejlig stor røv og helst på fyn 

//F

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golan123 skrev, for 1 time siden:

har set billeder...

Dem må du jo så ha' fået af snuske selv, da man ikke kan se hendes røv på hendes profilbilleder.

Men send da gerne et par stykker da jeg også er interesseret ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 15 timer siden:

Dem må du jo så ha' fået af snuske selv, da man ikke kan se hendes røv på hendes profilbilleder.

Men send da gerne et par stykker da jeg også er interesseret ;-) 

de har været på hendes profil for noget tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golan123 skrev, 1 time siden:

de har været på hendes profil for noget tid siden.

Ja det må være lang tid siden for jeg har aldrig set dem. Og det tror jeg faktisk heller ikke andre har!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg kan i hvertfald anbefale de skønne mørke kvinder på Ruggårdsvej i Odense, hvis man er på udkik efter en stor sambarøv. Der er som regel lidt at vælge imellem der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 8 timer siden:

Ja det må være lang tid siden for jeg har aldrig set dem. Og det tror jeg faktisk heller ikke andre har!

200 procent sikker..der har været på AL ..sku ikke noget jeg finder på. og har ikke fået noget billed tilsendt fra hende. Kan ikke huske hvornår..men sikker på det har været i 2017. men spørg hende om hun ikke vil lægge det ud igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...