Hop til indhold
CPHstuderende

Ratana, Norgesgade i Fredericia

Recommended Posts

Man skal også berette, når der er godt nyt :)

https://annoncelight.dk/showad/227778

Telefonen blev besvaret af en dansktalende thai, som oplyste pris og ægte billeder. Ankommet til adressen bliver jeg bekræftet i billedernes ægthed, men jeg bliver modtaget af en endnu smukkere pige!

Hun er fra Thailand og er her i nogle uger. Der er absolut fare for gentagelse. Jeg kom simpelthen så hurtigt! Hun var lækker og jeg var pisse liderlig. Farlig blanding!

Smut forbi og nyd hende. Sød pige, god sex, fine lokaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg kan ikke nikke genkendende til dette, så jeg prøver at komme med min objektive vurdering :-)

Jeg var på besøg for 14 dage siden i Fredericia på Norgesgade. Jeg havde aftalt en pris med tlf damen, men da jeg kom var det pludselig ikke den pris og ydelse  den pågældende pige  ville yde.

Lokalerne er ok, men på ingen måde prangende af nogen art.

Jeg gik igen da jeg hader at betale mere end det der er aftalt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Jeg synes hun er en pæn kvinde - men ja - synes billedene er pænere end IRL...

og som CPH skriver - var han pisse liderlig - så ved vi jo godt hvem der har taget styringen og vurderingerne :-)..

MEN lad os høre når du har besøgt hende og få din vurdering...

Men min dag blev forøvrigt redet ved at jeg istedet kørte ind til Meena og Bee efter min oplevelse med hævede priser :-)

 

Redigeret af keep it simpel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lystenstiger skrev, for 7 timer siden:

Hvad kom du af med? Måske man skulle prøve et besøg der.
Nu ved jeg, at de klinikker sjældent er diskrete, hvordan var oplevelsen her?

Priser må du ringe og spørge om :)

Hvis jeg var lokal i byen, var det nok ikke så diskret, men det var fint i det dårlige vejr i dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 6 timer siden:

Jeg kan ikke nikke genkendende til dette, så jeg prøver at komme med min objektive vurdering :-)

Jeg var på besøg for 14 dage siden i Fredericia på Norgesgade. Jeg havde aftalt en pris med tlf damen, men da jeg kom var det pludselig ikke den pris og ydelse  den pågældende pige  ville yde.

Lokalerne er ok, men på ingen måde prangende af nogen art.

Jeg gik igen da jeg hader at betale mere end det der er aftalt..

Mit indtryk er heller ikke, at de lige får afstemt inden ankomst. Pigen var i hvert fald ikke klar over, hvad jeg havde aftalt i telefonen, så da hun modvilligt gik med til den aftalte pris, gav jeg hende 100 kr. mere og så var hun glad. Det var stadig en helt fair pris :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 5 timer siden:

Pigen på billederne service hvertfald lækker ud. Så jeg håber CPH har ret i at det er hende :-)

 

 

Det var uden tvivl hende, efter min bedste overbevisning. I hvert fald yderst vellignende, men som sagt er hun kønnere i virkeligheden. Hendes hår er farvet lysere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
keep it simpel skrev, for 5 timer siden:

Jeg synes hun er en pæn kvinde - men ja - synes billedene er pænere end IRL...

og som CPH skriver - var han pisse liderlig - så ved vi jo godt hvem der har taget styringen og vurderingerne :-)..

MEN lad os høre når du har besøgt hende og få din vurdering...

Men min dag blev forøvrigt redet ved at jeg istedet kørte ind til Meena og Bee efter min oplevelse med hævede priser :-)

 

Det kan jo være smag og behag. I mine øjne var hun pænere i virkeligheden, hvilket jo sjældent er tilfældet :)

Og jo jo, jeg var liderlig. Men de gange liderligheden har taget over, har jeg haft en skidt smag i munden og et minde, som bare skal forsvinde. Det var IKKE tilfældet her. Som sagt er der fare for gentagelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...