Hop til indhold
Poordick

Beer- Nyt sted i Vejle

Recommended Posts

Jeg var et smut forbi Yen's igår i håbet om at få en hyggestund med Beer.

Som det allerede er blevet oplyst i en anden tråd, er Beer dog ikke længere hos Yen.

Jeg har forhørt mig hos bekendte i miljøet, og efter, hvad jeg fik oplyst, så åbner Beer et andet sted i Vejle i løbet af denne uge.

Jeg krydser alt jeg har for, at oplysningerne holder vand, for vi gider sgu ikke både miste Ten og Beer.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
hansisexy skrev, for 6 minutter siden:

Lytter lige med 

Hej.

Ja - gør du bare det, men hvorfor skal alle vi andre belemres med et så ligegyldig indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i går fuck hun er god hun red så det drev af hende, men hun havde ikke behøvet at sige hvor mange kunder hun havde haft det er lidt skræmmende sidst på dagen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tiktak skrev, for 2 minutter siden:

Var forbi i går fuck hun er god hun red så det drev af hende, men hun havde ikke behøvet at sige hvor mange kunder hun havde haft det er lidt skræmmende sidst på dagen.

 

Ja hun er godt nok populær den pige. Og enig lidt skræmmende hvis man er sidst i rækken. :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Ja - det er skræmmende at man måske er nr 10 i rækken på en dag og hvor mange det så bliver i løbet af de 3 - 4 måneder hun er i DK...

Men jeg fatter ikke hvordan hun ved hver kunde har den energi og indlevelse til sex -

Når vi andre har fået god sex er man da okay mættet resten af dagen både fysisk og mentalt

Del dette indlæg


Link til indlæg
tiktak skrev, for 18 timer siden:

Var forbi i går fuck hun er god hun red så det drev af hende, men hun havde ikke behøvet at sige hvor mange kunder hun havde haft det er lidt skræmmende sidst på dagen.

 

Tiktak er faktisk et pige navn i Thailand. 

Tror nu ikke hun vil fortælle hvor mange kunder hun har om dagen til en anden kunde da det vil være mega “turn off”  og hun er bestemt ikke dum.:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Abo skrev, den 2/12/2017 at 23:18:

Ja hun er godt nok populær den pige. Og enig lidt skræmmende hvis man er sidst i rækken. :wacko:

rolig nu drenge....thai´er er de mest renlig kvinder jeg til dato har mødt.....så bare gi den gas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...