Hop til indhold
Guest Brugte strømper købes

Glædespiger er jo ikke robotter :-(

Recommended Posts

Guest Brugte strømper købes

Hej

Jeg har kun været herinde i ganske kort tid og har allerede læst en del anmeldelser af glædespigerne og må indrømme at jeg blir en smule forarget og indebrændt over nogle af de anmeldelser som nogle mænd kommer med og taler om pigerne...

Det er ligesom at nogen bare tror at når de har betalt for en ydelse så er det bare et ta selv bord og nogle mænd agerer som vilde sex dyr og glemmer helt at pigerne ikke er en robot som bare tar imod men rent faktisk er et menneske af kød og blod og meget handler om kemi også.,,,

Jeg havde selv en kæreste for et stykke tid siden og vi prøvede at annoncere på annoncelight om at hun tilbød blowjob til ordenlige,friske og søde mænd.....da hun er vild med at sutte og jeg syntes det var frækt at hun gav blow til fremmede mænd, men allerede efter første besøg valgte vi at stoppe da den her mand gik langt over hendes grænse og stak hånd ned i hendes trusser mens han holdt hende fast og aftalen var kun et alm blow for 600 kr....

Jeg anede ik hva der foregik da jeg var inde i stuen imens og min kæreste var blot amatør og ikke i stand til at sige fra...

Måske denne hændelse stadig sidder i mig når jeg læser mænds kommentar og mine briller er lidt farvede, men behandle nu glædes pigerne med respekt..

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugte strømper købes skrev, for 1 time siden:

Hej

Jeg har kun været herinde i ganske kort tid og har allerede læst en del anmeldelser af glædespigerne og må indrømme at jeg blir en smule forarget og indebrændt over nogle af de anmeldelser som nogle mænd kommer med og taler om pigerne...

Det er ligesom at nogen bare tror at når de har betalt for en ydelse så er det bare et ta selv bord og nogle mænd agerer som vilde sex dyr og glemmer helt at pigerne ikke er en robot som bare tar imod men rent faktisk er et menneske af kød og blod og meget handler om kemi også.,,,

Jeg havde selv en kæreste for et stykke tid siden og vi prøvede at annoncere på annoncelight om at hun tilbød blowjob til ordenlige,friske og søde mænd.....da hun er vild med at sutte og jeg syntes det var frækt at hun gav blow til fremmede mænd, men allerede efter første besøg valgte vi at stoppe da den her mand gik langt over hendes grænse og stak hånd ned i hendes trusser mens han holdt hende fast og aftalen var kun et alm blow for 600 kr....

Jeg anede ik hva der foregik da jeg var inde i stuen imens og min kæreste var blot amatør og ikke i stand til at sige fra...

Måske denne hændelse stadig sidder i mig når jeg læser mænds kommentar og mine briller er lidt farvede, men behandle nu glædes pigerne med respekt..

 

 

 

 

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
StudineMILF skrev, for 23 minutter siden:

Velkommen til :)

Tak :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugte strømper købes skrev, for 4 timer siden:

Hej

Jeg har kun været herinde i ganske kort tid og har allerede læst en del anmeldelser af glædespigerne og må indrømme at jeg blir en smule forarget og indebrændt over nogle af de anmeldelser som nogle mænd kommer med og taler om pigerne...

Det er ligesom at nogen bare tror at når de har betalt for en ydelse så er det bare et ta selv bord og nogle mænd agerer som vilde sex dyr og glemmer helt at pigerne ikke er en robot som bare tar imod men rent faktisk er et menneske af kød og blod og meget handler om kemi også.,,,

Jeg havde selv en kæreste for et stykke tid siden og vi prøvede at annoncere på annoncelight om at hun tilbød blowjob til ordenlige,friske og søde mænd.....da hun er vild med at sutte og jeg syntes det var frækt at hun gav blow til fremmede mænd, men allerede efter første besøg valgte vi at stoppe da den her mand gik langt over hendes grænse og stak hånd ned i hendes trusser mens han holdt hende fast og aftalen var kun et alm blow for 600 kr....

Jeg anede ik hva der foregik da jeg var inde i stuen imens og min kæreste var blot amatør og ikke i stand til at sige fra...

Måske denne hændelse stadig sidder i mig når jeg læser mænds kommentar og mine briller er lidt farvede, men behandle nu glædes pigerne med respekt..

 

 

 

 

Velkommen til EG.

Det er næppe nogen trøst, men baseret på pigernes udtalelser, så er langt de fleste mænd søde og hensynsfulde, men det er nok også baseret på, at de med tiden er blevet gode at kunne spotte hvem der er respektfulde og hvem der ligger udenfor deres målgruppe.

Du er ikke den eneste der tager sig til hovedet, når man læser anmeldelser, så enig det er ikke alle der har forstået, at det ikke er et ta selv bord.  Det var sikkert også en klog beslutning at stoppe efter første oplevelse, det er ikke nok at være vild med sex e.lign - De skal have en stærk psyke og de skal også kunne sige fra, sætte sig i respekt m.v.  ellers blive de udnyttet og deres grænser overskredet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Brugte strømper købes skrev, for 7 timer siden:

Hej

Jeg har kun været herinde i ganske kort tid og har allerede læst en del anmeldelser af glædespigerne og må indrømme at jeg blir en smule forarget og indebrændt over nogle af de anmeldelser som nogle mænd kommer med og taler om pigerne...

Det er ligesom at nogen bare tror at når de har betalt for en ydelse så er det bare et ta selv bord og nogle mænd agerer som vilde sex dyr og glemmer helt at pigerne ikke er en robot som bare tar imod men rent faktisk er et menneske af kød og blod og meget handler om kemi også.,,,

Jeg havde selv en kæreste for et stykke tid siden og vi prøvede at annoncere på annoncelight om at hun tilbød blowjob til ordenlige,friske og søde mænd.....da hun er vild med at sutte og jeg syntes det var frækt at hun gav blow til fremmede mænd, men allerede efter første besøg valgte vi at stoppe da den her mand gik langt over hendes grænse og stak hånd ned i hendes trusser mens han holdt hende fast og aftalen var kun et alm blow for 600 kr....

Jeg anede ik hva der foregik da jeg var inde i stuen imens og min kæreste var blot amatør og ikke i stand til at sige fra...

Måske denne hændelse stadig sidder i mig når jeg læser mænds kommentar og mine briller er lidt farvede, men behandle nu glædes pigerne med respekt..

 

 

 

 

Enig

Men bortset fra at det ikke  handler om kemi ! Men penge så forstår jeg hvad du mener

Håbløst naivt det dog kæresten gjorde suuk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
kmd skrev, for 8 minutter siden:

Enig

Men bortset fra at det ikke  handler om kemi ! Men penge så forstår jeg hvad du mener

Håbløst naivt det dog kæresten gjorde suuk

Hvor har du ret i at det var naivt af mig, men som udgangspunkt ser jeg det bedste i alle mennesker og stoler på dem når man har en aftale, men var meget naivt i det tilfælde desværre, jeg skulle bare ha set på så var det aldrig sket, men af skade blir man klog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brugte strømper købes skrev, for 19 minutter siden:

Hvor har du ret i at det var naivt af mig, men som udgangspunkt ser jeg det bedste i alle mennesker og stoler på dem når man har en aftale, men var meget naivt i det tilfælde desværre, jeg skulle bare ha set på så var det aldrig sket, men af skade blir man klog.

Det er nok de færreste der ønsker at du skal være med på en kigger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Brugte strømper købes skrev, 1 time siden:

Hvor har du ret i at det var naivt af mig, men som udgangspunkt ser jeg det bedste i alle mennesker og stoler på dem når man har en aftale, men var meget naivt i det tilfælde desværre, jeg skulle bare ha set på så var det aldrig sket, men af skade blir man klog.

Ja vi må alle få erfaring

Men penge korrumperer næsten alle relationer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er slet ikke i tvivl om, at der er mange hensynsløse derude og at det kræver en vis støbning at være glædespige. Og i praksis er seksualitet noget meget forskelligt.

Derfor har jeg også argumenteret for muligheden for at sige stop. Kunden skal kunne sige stop. Og glædespigen skal kunne sige stop. Hvis en kunde ikke respekterer et stop, så er vi jo ude i et overgreb, og det tror jeg heldigvis er meget sjældent.

Derfor synes jeg selv at det var en god idé at arbejde for en STOP-praksis på de danske bordeller og blandt de danske glædespiger.

Men i dette forum synes glædespigerne, og glædespigernes venner, ikke at dette er en god idé, det var i hvert fald min opfattelse, da jeg for nylig foreslog at man skulle kunne fortryde. Jeg var oprigtigt overrasket over denne reaktion, fordi det i min verden ville give en tryghed for alle parter, altså både glædespigen og kunden, hvis man bare kunne sige stop – jeg tror at kæden fandt af, fordi jeg så mente at man så måtte have pengene tilbage bortset fra et mindre beløb, hvis man afbrød efter 2-3 minutter. 

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brugte strømper købes
kmd skrev, for 10 minutter siden:

Ja vi må alle få erfaring

Men penge korrumperer næsten alle relationer

nej her har du så ik ret, var mere set up at min kæreste skulle sutte en fremmede for penge som tændte, hvis vi ville tjene penge så ku hun lave flere tusind om dagen med alle de henvendelser og tilbud der kom men vi takkede nej tak og holdt os til et uskyldigt blow da netop blow tænder hende, men da grænsen blev overtrådt stoppede legen omgående.... vi er så blevet klogere til næste gang hvis der blir sådan en...det tvivler jeg på,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Finn1101 skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er slet ikke i tvivl om, at der er mange hensynsløse derude og at det kræver en vis støbning at være glædespige. Og i praksis er seksualitet noget meget forskelligt.

Derfor har jeg også argumenteret for muligheden for at sige stop. Kunden skal kunne sige stop. Og glædespigen skal kunne sige stop. Hvis en kunde ikke respekterer et stop, så er vi jo ude i et overgreb, og det tror jeg heldigvis er meget sjældent.

Derfor synes jeg selv at det var en god idé at arbejde for en STOP-praksis på de danske bordeller og blandt de danske glædespiger.

Men i dette forum synes glædespigerne, og glædespigernes venner, ikke at dette er en god idé, det var i hvert fald min opfattelse, da jeg for nylig foreslog at man skulle kunne fortryde. Jeg var oprindeligt overrasket over denne reaktion, fordi det i min verden ville give en tryghed for alle parter, altså både glædespigen og kunden, hvis man bare kunne sige stop – jeg tror at kæder fandt af, fordi jeg så (selvfølgelig) mente at man så måtte have pengene tilbage bortset fra et mindre beløb.

Ja ellers kunne piger jo bare sige stop og beholde pengene

Har da mødt en der sagde stop,. Tog tøj og penge og løb

Da manden begyndte på sex som ikke var aftalt

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Brugte strømper købes skrev, for 3 minutter siden:

nej her har du så ik ret, var mere set up at min kæreste skulle sutte en fremmede for penge som tændte, hvis vi ville tjene penge så ku hun lave flere tusind om dagen med alle de henvendelser og tilbud der kom men vi takkede nej tak og holdt os til et uskyldigt blow da netop blow tænder hende, men da grænsen blev overtrådt stoppede legen omgående.... vi er så blevet klogere til næste gang hvis der blir sådan en...det tvivler jeg på,

OKtror kunden ville have noget for pengene ! Så penge var med i spillet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er slet ikke i tvivl om, at der er mange hensynsløse derude og at det kræver en vis støbning at være glædespige. Og i praksis er seksualitet noget meget forskelligt.

Derfor har jeg også argumenteret for muligheden for at sige stop. Kunden skal kunne sige stop. Og glædespigen skal kunne sige stop. Hvis en kunde ikke respekterer et stop, så er vi jo ude i et overgreb, og det tror jeg heldigvis er meget sjældent.

Derfor synes jeg selv at det var en god idé at arbejde for en STOP-praksis på de danske bordeller og blandt de danske glædespiger.

Men i dette forum synes glædespigerne, og glædespigernes venner, ikke at dette er en god idé, det var i hvert fald min opfattelse, da jeg for nylig foreslog at man skulle kunne fortryde. Jeg var oprindeligt overrasket over denne reaktion, fordi det i min verden ville give en tryghed for alle parter, altså både glædespigen og kunden, hvis man bare kunne sige stop – jeg tror at kæder fandt af, fordi jeg så (selvfølgelig) mente at man så måtte have pengene tilbage bortset fra et mindre beløb.

Der er vist ingen der har været uenig i, at begge parter selvfølgelig skal kunne tak nej når man mødes. Der er vist ej heller nogen der mener at man ikke skal kunne sige stop. Der imod var der ikke særlig stor stemning for.

1)   Bør man kunne fortryde indenfor 2-3 minutter og få sine penge tilbage bortset fra kr. 100?  (sexen er påbegyndt)

2) Bør man kunne fortryde indenfor halv tid og få halvdelen af sine penge tilbage?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice

Måske er det ikke rimeligt at kunne fortryde efter halv tid, det var mest for at imødegå snyd med tid, som desværre stadig er et omfattende problem i branchen, og som jeg ikke synes er rimelig.

Derimod er man nødt til at have startet, før man finder ud af, at det ikke fungerer. Om det så skal koste 100 kr. eller lidt mere, det ved jeg ikke, det er en balancegang, hvor det ikke må kunne misbruges af hverken kunden eller glædespigen, men det er jo umuligt at vide, før man er gået igang - hvis jeg på forhånd havde vidst de gange, hvor jeg indenfor de første 2-3 minutter har følt at det her bliver dårligt, og som regel fået ret, så var jeg jo gået igen med det samme.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå. Men så står jeg nok alene når jeg tænder på tanken om en robot-gp. Har vidst nok set for megen sciencefiction :ph34r:.

Her er 3 hurtige: Bladerunner, Westworld, Cherry2000. (er ikke sikker på at det var en afsporing...men tæt på :))

 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 3 timer siden:

@TheVoice

Måske er det ikke rimeligt at kunne fortryde efter halv tid, det var mest for at imødegå snyd med tid, som desværre stadig er et omfattende problem i branchen, og som jeg ikke synes er rimelig.

Derimod er man nødt til at have startet, før man finder ud af, at det ikke fungerer. Om det så skal koste 100 kr. eller lidt mere, det ved jeg ikke, det er en balancegang, hvor det ikke må kunne misbruges af hverken kunden eller glædespigen, men det er jo umuligt at vide, før man er gået igang - hvis jeg på forhånd havde vidst de gange, hvor jeg indenfor de første 2-3 minutter har følt at det her bliver dårligt, og som regel fået ret, så var jeg jo gået igen med det samme.  

Der er vel ikke så meget andet at sige end: Vi befinder os ikke i en branche hvor der uddeles smagsprøver, og der gives ej heller en oplevelsesgaranti. Ja, der findes brodne kar i branchen, på begge sider, hvorfor man også betaler forud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice

Nu tror jeg ikke selv at jeg er hverken urimelig eller krævende, og det er også min opfattelse at jeg betragtes som en nem kunde, men jeg har nu alligevel - som kunde .- vanskelig ved udelukkende at se tingene fra pigernes side som du og andre på dette forum gør. Det vedbliver jeg at undres over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Finn1101 skrev, for 2 timer siden:

@TheVoice

Nu tror jeg ikke selv at jeg er hverken urimelig eller krævende, og det er også min opfattelse at jeg betragtes som en nem kunde, men jeg har nu alligevel - som kunde .- vanskelig ved udelukkende at se tingene fra pigernes side som du og andre på dette forum gør. Det vedbliver jeg at undres over. 

Jeg værdsætter dine indlæg. Nogen gange er vi enige andre gange ikke. Jeg har lidt på fornemmelsen, at når jeg eller andre er uenige med dig i noget der ligger dig meget på sinde, så søger du en forklaring på hvad det mon kan skyldes.  Det er sådant set helt ok. Der hvor jeg synes du skal passe lidt på, er når du formulere dig på en måde, hvor du indikere "Det mener i jo i virkeligheden ikke. I skriver som i gør, fordi i er pigernes ven"

I en anden tråd læste jeg noget i samme skuffe, da kunne forskellighederne i holdningerne forklares med, at personerne måske ikke længere var aktive. Jeg bemærkede ligeledes samme tilbøjelighed i vores forskellige tilgang til Gina J,  hvor min anderledes opfattelse af Gina nødvendigvis måtte skyldes at jeg ikke benyttede sugardating, underforstået at hvis jeg gjorde, så ville jeg læse hende på samme måde som dig.  Det er muligt at dette ville påvirke min holdning til SD konceptet, men ikke min måde at læse Gina på. Når jeg en sjældent gang udtaler mig om en enkelt person, så gør jeg det på baggrund af de tilrådeværende personlige fakta, uden hensyntagen til hvad jeg ellers måtte mene om  pigens valg af prostitutionskoncept.  

Jeg ved ikke om det tåler sammenligning, men nogle GP skriver indimellem noget der kunne minde om det samme, når der er uenighed. Her tænker jeg på sætningen "i ved jo ikke hvad der foregår, det er os der levere oplevelserne".  Dette er jo korrekt, men yderst malplaceret hvis man taler om koncepter eller alt andet end hvad to mennesker laver i det frække rum. Sagt på en anden måde "Man behøver ikke at være frisør for at kunne forstå hvorledes man driver en frisørsalon"

Nå men tilbage til din konstatering af, at vi åbenbart kun kan se problematikken fra pigernes side.  Jeg kan sagtens både forstå og synes det er i hegnet, når man har betalt for 30 min og man står på gaden efter 15 min.  Jeg kan sagtens forstå skuffelsen, når man har betalt for en oplevelse, og det viser sig, at uagtet hvad man forsøgte, så blev det bare til en skodoplevelse og lignende eksempler.

Hvorfor synes jeg så ikke om de foreslåede regler ?  Fordi det ikke vil løse det reelle problem set fra gæsten synspunkt "jeg vil kun betale for god sex, alt andet vil jeg ikke betale for - Det vil jeg have garanti for".  Den garanti kan man dels ikke give og dels ønskes dette ej heller ud fra et økonomisk perspektiv, sagt med andre ord det vil skabe en skævvridning i "kundeforholdet", således at udbyder bliver den svage part.

Det er jo ikke fordi jeg ikke haft de såkaldte "hovedet ned i rattet- oplevelser".  Jeg har dog altid været bevist omkring

1) Det er noget særligt at blive inviteret ind i en GP intime univers, uagtet om man har betalt for det, så er det ikke en slags køberet jeg har.

2) Jeg skal være risikovillig omkring pengene, hvis jeg vil købe selvforkælelse/følelsesmæssig stimulans.  Det samme gør sig gældende når jeg køber en ret på en restaurant, eller en teaterbillet osv. dette er så bare andre former for stimulans.

Udover at man selvfølgelig gerne vil købe oplevelser i særklasse, så er det næst største problem vel, at det koster en del penge. For nogen betyder pengene mere end for andre, hvilket nok også afspejler sig i graden af skuffethed og følelsen af at blive snydt. Jeg kan sagtens sætte mig ind i, at hvis man fik pengene eller en del tilbage, så ville man jo bare kunne købe en oplevelse hos en anden. Man behøver således ikke gøre sit forarbejde ordentligt, og ansvaret er nu behændigt placeret hos kvinden - Man har derved skabt en ny kultur i branchen "Fuld tilfredshed eller pengene tilbage".  Selvom man er mand burde man vel nok kun se det urimelige i det koncept, det er jo ikke et erhverv, men noget meget intimt imellem to mennesker

Denne branche har nogenlunde samme forretningsetik og moral som man oplever på en markedsplads, og ikke uvæsentligt det gælder faktisk også mange at de potentielle køberne. På trods af det gennemføres der jo rigtig mange "handler" til begges fulde tilfredshed,  men det  fordre bare en særlig indsigt. 

Når alt dette er sagt, så har jeg selv i tråden "hvad skal der til" givet en del bud på, hvad man specielt på de dyre klinikker kunne gøre for at højne tilfredsheden. Jeg er ikke så sikker på, at alt er skrevet ud fra pigernes synsvinkel. 

Afslutningsvis er jeg nødt til at gøre opmærksom på, at er man meget konfliktsky, er dette et skidt udgangspunkt for både Gp´er og gæster. Parterne må således efter bedste evne i fællesskab løse de følelsesmæssige uoverensstemmelser snarere end at dunke hinanden i hovedet med "jamen sådan er reglerne, eller sådan burde reglerne være".  Mange af konflikterne handler om følelser, uafstemte forventninger m.v  det kan ikke løses med regler, da dette er irrationelt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...