Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Slugeren
FlowerPower skrev, den 5/12/2017 at 06:51:

Har tænkt det samme, men for pokker da.......:wub:..... Giga frækt...., tror ikke jeg vil kunne lade være næste gang.

Monster frækt:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
johannes skrev, for 1 minut siden:

Må man komme lidt indenfor søde ??? 

Den er meget præcist beskrevet i annoncen :) spidsen op til hullet og sprøjt ind:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Slugeren skrev, 1 time siden:

Den er meget præcist beskrevet i annoncen :) spidsen op til hullet og sprøjt ind:) 

Det er ellers glimrende glidecreme... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Thai-fan72 skrev, 1 time siden:

Det er ellers glimrende glidecreme... ;)

He he i know:) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Slugeren skrev, for 7 minutter siden:

He he i know:) 

Tvivler ikke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
Bebop skrev, den 28/11/2017 at 22:11:

Prøv dog. Jeg har mødt mange kvinder, der ikke har betænkeligheder ved hverken at smage min sperm eller for den sags skyld tage min pik i munden mens den er godt lakket til af hendes egne safter. Det er pudsigt, at mænd er så sarte. Det er ikke ment som kritik og ikke specielt rettet mod dig, for jeg tror flertallet har det sådan. Jeg skulle selv tage tilløb til det, men ærligt talt - det er ikke noget særligt. 

Enig, jeg sluprer jævnligt min dejlige sæd i mig - nemt, lækkert og bekvemt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, den 27/11/2017 at 21:27:

Besk er en smag:) tag et par ladninger så pludselig ved du det hi hi:) 

Hvordan ved man det smager besk inden han sprøjter, siden du nærmest havde lukket munden inden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
Nis skrev, for 2 timer siden:

Hvordan ved man det smager besk inden han sprøjter, siden du nærmest havde lukket munden inden?

Jeg havde lukket munden om spidsen af pik hovedet som der er skrevet. Kunne smage det på første sprøjt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slugeren skrev, den 27/11/2017 at 21:27:

Besk er en smag:) tag et par ladninger så pludselig ved du det hi hi:) 

Jo - men i følge anmeldelsen her var munden jo knapt åben - så har man jo ikke kunnet smage og derefter opgive, kan jeg regne ud. SÅ den holder ikke vand. Tro nu ikke vi er dumme! Vær bare ærlig...

 

  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slugeren
PeeHairy skrev, for 7 timer siden:

Jo - men i følge anmeldelsen her var munden jo knapt åben - så har man jo ikke kunnet smage og derefter opgive, kan jeg regne ud. SÅ den holder ikke vand. Tro nu ikke vi er dumme! Vær bare ærlig...

 

Som der står var min mund lukket om pihovedet, og nu er nu helt velkommen til at tro hvad du vil:) :)

Jeg har masser anmeldelser der viser jeg Sluger med velbehag og derefter siger tak for sperm. 

Jeg er skam altid ærlig, netop derfor jeg kun tilbyder noget jeg tænder på og ikke tilbyder noget jeg ikke kan se mig selv i og være der 100%

Redigeret af Slugeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...