Hop til indhold
TheDude TheDude

Pinky på Amita - Silkeborgvej Aarhus

Recommended Posts

Ikke for at skrive kontra på sidste anmeldelse af stedet, men jeg havde bare lige en god oplevelse på Amita i sidste uge. Navnet er åbenbart ret vigtigt på stedet, da servicen lader til at svinge lidt :)
Jeg blev "Behandlet" af Pinky. Dejlig krop ! Slank, store bryster og god røv. Vil skyde hende til midt eller sidst i tyverne (da Taier jo tit ser yngre ud). Massagen var klart over "rødt steds" massage. God hård. En smule pirring undervejs. OK BJ med regnfrakke på, Dejlig indlevede knald til slut. Dog ikke noget kysseri.  

Jeg har læst meget godt om Appel her i forumet. Hvis nogen har oplevet dem begge vil jeg vildt gerne høre en sammenligning. 

http://www.amita.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde læst en del om Apple samme sted, og også mødt op forgæves en dag hvor hun skulle gå netop som jeg trådte ind af døren. Tog chancen igen, men fikat vide at Apple heller ikke var der i dag, men at jeg kunne møde Pinky. Det kom jeg ikke til at fortryde! Skøn pige med lækker krop (brysterne hjulpet, men pænt lavet og dejlig bløde), og fantastisk sex! Dog er lokalerne forfærdelige. Vi hyggede os bag et gardin i gangen.... Ikke optimalt. Men Pinky, hun er dejlig! 800 kr. for fp i ½ time. Havde desværre ikke tid til at tage 1 time til 1000! Mærkeligt prissystem....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 5 timer siden:

Havde læst en del om Apple samme sted, og også mødt op forgæves en dag hvor hun skulle gå netop som jeg trådte ind af døren. Tog chancen igen, men fikat vide at Apple heller ikke var der i dag, men at jeg kunne møde Pinky. Det kom jeg ikke til at fortryde! Skøn pige med lækker krop (brysterne hjulpet, men pænt lavet og dejlig bløde), og fantastisk sex! Dog er lokalerne forfærdelige. Vi hyggede os bag et gardin i gangen.... Ikke optimalt. Men Pinky, hun er dejlig! 800 kr. for fp i ½ time. Havde desværre ikke tid til at tage 1 time til 1000! Mærkeligt prissystem....

Hvorfor er det mærkeligt??:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 1 time siden:

Fordi der er så lille forskel mellem ½ time og 1 time. 

Ja 200 er trukket fra..det er hvad en halv times massage normalt koster..

Du har jo fået den fulde pakke som du kom efter:) hvis det skulle være halv pris så skulle du jo også stoppe når du var halvt færdig:)

Det extra tilvalg koster jo hvad det koster..uandset om du kan holde i 1 min eller 20 min.så den lyder nu fair nok:)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas2209 skrev, for 16 timer siden:

Ja 200 er trukket fra..det er hvad en halv times massage normalt koster..

Du har jo fået den fulde pakke som du kom efter:) hvis det skulle være halv pris så skulle du jo også stoppe når du var halvt færdig:)

Det extra tilvalg koster jo hvad det koster..uandset om du kan holde i 1 min eller 20 min.så den lyder nu fair nok:)

 

Tja, sat op på den måde giver det måske meget god mening. Men jeg tænker bare på, at for 200 ekstra får man lov til at nyde en ung spændstig krop i 30 min. mere, både visuelt og fysisk. Det er da value for money. Desværre havde jeg dog ikke tiden. I kbh. koster den sidste ½ time jo mellem 500 og 700 (1500 for fuld pakke, og enten 800 eller 1000 for 1 time med fp). Under alle omstændigheder er det billigere at tage 1 time fp i Århus, det må være konklusionen. :-) Og med Pinky er det et dejlig konklusion. Glæder mig dog til at prøve Apple også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...