Hop til indhold
Decameron14

En på opleveren: as-dolls

Recommended Posts

Mit lidt lange indlæg i en andens tidligere tråd om as-dolls er vist bedre placeret som en selvstændig anmeldelse, så her er den:

Jeg blev sgu også nysgerrig på at se dukkerne ”i levende live”, og bestilte en tid for at komme for at se på og røre et par modeller i deres showroom (http://www.as-dolls.dk/). Der ligger 5-6 modeller klar i forskellige rum. Ret godt set-up faktisk.
Selvfølgelig bliver gpérne nok ikke helt arbejdsløse, men må indrømme, at jeg er imponeret, hvor langt man er nået med dette ultimative sexlegetøj for mænd. Virkeligt lækre at røre ved, og så var sælger så snedig, at give mig lov til at stikke fingrene op i en dukke, der stod lænet forover...  Som han lige havde smørret med glidecreme. Det føltes så møghamrende frækt, at jeg uvilligt fik jern på :D "Hun"/dukken stod altså lige klar til at hoppe på. For satan da :-P Røven og de store babser var også utrolige at se på og røre ved. Og ja, jeg røg sgu på. Måtte simpelthen prøve det fuldt ud, så fik en god halv time, hvor den fik på alle tangenter og i alle huller og mellem de perfekte bryster. Det var overraskende godt. Ikke mindst mellem ”hendes” bryster. Det føles og ser Meget realistisk ud. Hvis hun lige skulle have en ekstra tur i munden kunne jeg jo også bare gøre det, og det gjorde jeg så :D

Er pænt overrasket, og havde betstemt ikke planlagt det på forhånd.
Jeg overvejer sgu seriøst, at købe en. De ville sikkert halvere mit forbrug af gpére og kunne hurtigt tjene sig ind. Det ville også være et kærkomment alternativ til håndspilleri. Med den livagtige dukke bruger du jo hele din krop og får rigtig sexmotion, hvis du har lyst til det. Sikkert godt for min gamle ryg:D

Det er min vurdering, at den her teknologi har nået et punkt, hvor det lige pludselig bliver interessant for rigtig mange. Jeg har selv ikke været fristet af det jeg har set i sexshops før, men de nye modeller har et helt andet niveau af realisme.

Jeg så et par videoer på xhamster.com, og det var nok det der for alvor gjorde mig nysgerrig. Den her fyr knepper den stakkels lovedoll tidlig og silde. Og det ser ikke ud som det er noget han bliver træt af lige med det samme :D

https://xhamster.com/videos/real-doll-9-hardcore-doll-sex-compilation-6801431?from=video_related

https://xhamster.com/videos/real-doll-8-a-very-oral-endeavour-5960947?from=video_related


Bare for at slå det helt fast. Jeg har ikke tænkt mig at opgive den ægte vare og betragter mig selv som helt ”normal” mht. til sexlyster. Men for pokker. De her dukker kunne altså godt bruges, hver anden gang måske. Overvejer seriøst, at give mig dette geniale sexlegetøj i julegave.

 Jeg tror som sagt, at den her teknologi har krydset et punkt, hvor det lige pludselig bliver interessant for rigtig mange singlemænd. Vi vil sgu også have noget ordentligt sexlegetøj :D

Flere billeder her: http://www.as-dolls.dk/

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Jeg har faktisk selv overvejet det som en sjov lille ting at lege med i ny og næ. Ikke at det skal erstatte noget, men det er garanteret sjovere, når der skal laves håndarbejde end at sidde med en Fleshlight og lignende. Plus man kan jo bruge den til at øve lidt på. ;)

 Tak for input i hvert fald. Jeg kunne godt være fristet til at tage turen derover på et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har set annoncerne fra pågældende firma og ja dukkerne ser umiddelbart realistiske og gennemførte ud i forhold til hvad der ellers har været i handlen. 

Det første der slog mig var at de vel kun henvender sig sig singlefyre.....den er jo ikke sådan at skjule for konen :) og for singlefyrenes vedkommende kræver det vel også en del plads, da jeg ikke går ud fra den bare kan pakkes sammen og smides ind bagerst i skabet når familien kommer på besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
DK fyr 34 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har set annoncerne fra pågældende firma og ja dukkerne ser umiddelbart realistiske og gennemførte ud i forhold til hvad der ellers har været i handlen. 

Det første der slog mig var at de vel kun henvender sig sig singlefyre.....den er jo ikke sådan at skjule for konen :) og for singlefyrenes vedkommende kræver det vel også en del plads, da jeg ikke går ud fra den bare kan pakkes sammen og smides ind bagerst i skabet når familien kommer på besøg.

Det er faktisk også mit største forbehold. Jeg udforsker hjertens gerne mine lyster, når de byder sig, men hvor dælen gør man lige af sådan en dukke efter akten? Og der er vel også noget rengøring, som man skal have styr på, og som potentielt kræver lidt plads. Jeg tror i hvert fald, at den er svær at bortforklare, hvis man har en kvinde med hjemme, og der ligger sådan en dukke med kæmpe bryster i sengen og flagrer rundt. :P Og jeg tør sgu slet ikke tænke på, hvordan min kære mors hjerte ville tage det. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velbekommen. 

Jeg har skrevet lidt mere om det i den anden tråd også (der var jo en anden trådstarter, der gav mig ideen til at opsøge stedet og undersøge dukkerne nærmere).

MHT plads og singler har I nok ret DK fyr og ikke så UerfarenM. Og så alligevel. (Det følgende er taget fra den anden tråd) Prøv lige at se fyren i videoen her: Han bruger dukken sammen med den rigtige kæreste. Hvis hun skal have en dildo, så må han vel også more sig. Det kan faktisk være lidt svært, at se det ikke er et rigtigt menneske, hvor han skifter fra at tage konen bagfra, til at tage dukken bagfra:-P

https://xhamster.com/videos/gf-and-real-doll-6600864?from=video_related

Har i givet fald plads under min egen seng, så "hun" ikke lige ligger i den, når der er besøg:D

Tænker egentlig ikke, at det var den værste måde, at falde i søvn på heller. Med et par gode store bryster at holde om og en fast røv presset mod skridtet;)

 

 

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM
Decameron14 skrev, for 29 minutter siden:

Velbekommen. 

Jeg har skrevet lidt mere om det i den anden tråd også (der var jo en anden trådstarter, der gav mig ideen til at opsøge stedet og undersøge dukkerne nærmere).

MHT plads og singler har du nok ret DK fyr. Og så alligevel. (Det følgende er taget fra den anden tråd) Prøv lige at se fyren i videoen her: Han bruger dukken sammen med den rigtige kæreste. Hvis hun skal have en dildo, så må han vel også more sig. Det kan faktisk være lidt svært, at se det ikke er et rigtigt menneske, hvor han skifter fra at tage konen bagfra, til at tage dukken bagfra:-P

https://xhamster.com/videos/gf-and-real-doll-6600864?from=video_related

Har i givet fald plads under min egen seng, når "hun", så ikke lige ligger i den når der er besøg:D

Tænker egentlig ikke, at det var den værste måde, at falde i søvn på heller. Med et par gode store bryster at holde om og en fast røv presset mod skridtet;)

 

 

Plus den hverken snorker, stjæler dynen eller beklager sig over, at din arm falder i søvn! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
UerfarenM skrev, for 1 minut siden:

Plus den hverken snorker, stjæler dynen eller beklager sig over, at din arm falder i søvn! ;)

Hvis den på et tidspunkt kommer i han-udgave og den så også har lært at slå græsset og klippe hækken så vil jeg overveje det :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det ser spændende ud må jeg sige frister lidt som single men hvor jeg lige skulle gør af den når jeg af og til får gæster det jo lige det

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lur mig om der ikke kommer en version med lyde også. Har på nettet set nogle crazy dyre modeller, der både kan tale, stønne og interagere i flere forskellige modes. Det er ren sci-fi (og monster dyrt).

Mht. til hvor man gør af dukken, når der er besøg, kan jeg på øjemål se, at den godt kan gå under min seng (hvis/når jeg får en dukke). Bare i en sort plastpose med dukken og så ellers ind under dobbeltsengen. Med mindre de besøgende har hund med, og den så kommer slæbende med "damen" midt i kaffen. Så må man jo bare tage den i stiv arm og høfligt og panik-muntert udbryde: "Mere kage?:D

Redigeret af Decameron14

Del dette indlæg


Link til indlæg
Decameron14 skrev, for 18 timer siden:

Lur mig om der ikke kommer en version med lyde også. Har på nettet set nogle crazy dyre modeller, der både kan tale, stønne og interagere i flere forskellige modes. Det er ren sci-fi (og monster dyrt).

Kan de så også have hovedpine?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Kan de så også have hovedpine?

Hahaha. 

Det kunne da være fint. Hvis ‘hun’ nu sagde det, kunne man bede hende holde bøtte og give hende en ordentlig omgang i toeren.

Så ka’ hun lære det ka’ hun!

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 3 timer siden:

Hahaha. 

Det kunne da være fint. Hvis ‘hun’ nu sagde det, kunne man bede hende holde bøtte og give hende en ordentlig omgang i toeren.

Så ka’ hun lære det ka’ hun!

Ellers har de vel en on/off knap...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...