Hop til indhold
DK fyr 34

Meanwhile i Hadsten

Recommended Posts

Følgende tekst er blevet skrevet på asfalten ud for Motel Hadsten og der står: " Cotten Candy er gammel og på narko" 

Min første tanke var at Cotten Candy nok var en GP ved navn Cotton Candy som havde nogle rivalinder der vil ødelægge hendes forretning (muligvis her på motellet).

En søgning på navnet + diverse søgeord inden for branchen gav intet resultat. En vaks gut fra EG der var på besøg hos mig, kunne da fortælle at der ganske rigtigt er en pige ved det navn.......

Men hold da op hvor usselt og barnligt at skrive smædeord på asfalt og andre steder.......!!!

Bare lige en update fra det jyske :)

God søndag til alle

DK fyr 

Skærmbillede 2017-11-26 kl. 13.19.51.png

Skærmbillede 2017-11-26 kl. 13.20.07.png

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 49 minutter siden:

Er der nogen der kender hende? 

Hendes billeder er fantastiske 

Jeg har ikke kunnet finde noget på hende. Hverken billeder eller annonce mv.....

Måske jeg har afløst hende på motellet.......mener ikke det stod der da jeg ankom torsdag og jeg så det først fredag da det var blevet lyst. Så noget tyder på hun har været her for nylig....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

Det er da forfærdeligt.  Sådan en ting kan jo give motellet et rigtig dårlig ry og så er det måske godnat med at leje sig ind dernede:(

Ja lad os håbe at de ikke tænker så lang/i de baner.......troede først det var skrevet med kridt, men har lige været ude og det står der stadig....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er lidt frisk af hende at være der i dag, når der nu blev malet sidst. 

Kunne være rart at høre fra nogen som har besøgt hende. 

Hendes billeder er jo lækre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...