Hop til indhold
Pikken

Amita, Aarhus, aldrig igen !

Recommended Posts

Blev mødt af en lille kvinde, ved ikke hvad hun hed. Hun spurgte med det samme og jeg KUN ville have massage eller noget mere. Jeg ville lige afvente. Liggenden på maven en gang sjask-massage , som jeg kunne have udført bedre selv ved at gnubbe mig op af den nærmeste dørkarm. Efter ca. 25 min er det slut med massage af ryggen og ben, og hun begynder at pirre mine kugler og pik. Det giver nødvendigvis det forventede resultat af en rejsning og hun spørger til massage DER ! Ok en aftale, jeg vender rundt og hun starter med det samme med at rive i pikken. Jeg beder om mere "ro på" , lidt mere kælen. Det slutter med sprøjt og aftørring. Da der kun er gået ca. 30 min. forventer jeg, at hun forsætter massagen men nej. Slut, tak for iiidddaaa ! 

Om jeg kommer igen ? NEVER ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Pikken skrev, 1 time siden:

Blev mødt af en lille kvinde, ved ikke hvad hun hed. Hun spurgte med det samme og jeg KUN ville have massage eller noget mere. Jeg ville lige afvente. Liggenden på maven en gang sjask-massage , som jeg kunne have udført bedre selv ved at gnubbe mig op af den nærmeste dørkarm. Efter ca. 25 min er det slut med massage af ryggen og ben, og hun begynder at pirre mine kugler og pik. Det giver nødvendigvis det forventede resultat af en rejsning og hun spørger til massage DER ! Ok en aftale, jeg vender rundt og hun starter med det samme med at rive i pikken. Jeg beder om mere "ro på" , lidt mere kælen. Det slutter med sprøjt og aftørring. Da der kun er gået ca. 30 min. forventer jeg, at hun forsætter massagen men nej. Slut, tak for iiidddaaa ! 

Om jeg kommer igen ? NEVER ! 

Hej.

Vil bare gerne vide, om det er klinikken Amita på Silkeborgvej, du henviser til, eller er det en pige et andet sted i byen.

Hvis det er klinikken, er jeg forundret, da jeg aldrig selv ar fået en dårlig behandling.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborg skrev, for 30 minutter siden:

Hej.

Vil bare gerne vide, om det er klinikken Amita på Silkeborgvej, du henviser til, eller er det en pige et andet sted i byen.

Hvis det er klinikken, er jeg forundret, da jeg aldrig selv ar fået en dårlig behandling.....

Det er det. Jeg skriver jo ikke noget der ikke passer. Min oplevelse ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spurgte ikke efter navnet, da det var en så dårlig oplevelse, at jeg vidste jeg ikke ville komme igen. Glemte at skrive, at jeg fik en kold cola ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...