Hop til indhold
Guest Peter26

Snapchat SB

Recommended Posts

Guest kmd
Peter26 skrev, for 41 minutter siden:

Hej, 

Nogle som bruger Snapchat til at skrive med SB? I må gerne skrive PM

nej de fleste der vil det , vil kun sælge fotos for penge så det er nummeret på telefonen, eller lave aftaler på siden

vil helst nummeret, så kan jeg google og se det ikke er en pro i ly )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Peter26 skrev, for 51 minutter siden:

Hej, 

Nogle som bruger Snapchat til at skrive med SB? I må gerne skrive PM

Er det fordi du vil have dem til at udlevere deres SB's Snapchat navn, hvilket selvfølgelig ikke er i  orden! Eller fordi du vil vide noget om processen?

Jeg har haft daddys på min Snapchat, det er rart at kunne sende søde/frække snaps til dem for at forkæle i perioder, man ikke kan ses. Dette er ikke noget, jeg får noget for, det er jo bare en del af den flirt, man har med sin SD :wub:

Redigeret af NewInTheIndustry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
Peter26 skrev, for 1 time siden:

Nogle som bruger Snapchat til at skrive med SB?

Eh, ja det gjorde jeg en hel del da jeg sugardatede. Dem der sender deres snap med det samme, vil formentligt bare sælge billeder - men efter at have skrevet lidt derinde så er det et fint sted at hoppe over :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
NewInTheIndustry skrev, 1 time siden:

Er det fordi du vil have dem til at udlevere deres SB's Snapchat navn, hvilket selvfølgelig ikke er i  orden! Eller fordi du vil vide noget om processen?

Jeg har haft daddys på min Snapchat, det er rart at kunne sende søde/frække snaps til dem for at forkæle i perioder, man ikke kan ses. Dette er ikke noget, jeg får noget for, det er jo bare en del af den flirt, man har med sin SD :wub:

Er du på sugardate.dk ?

eller kalder du dine kunder for daddies ( flertal) ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jisulin fox

Jeg bruger Snap til at flirte med kunder og underholde mig selv mellem kunder. 

Men der bliver også solgt lidt billeder men nogengange hygger jeg også så meget de for dem gratis. Det kommer meget and på flirtende natur. Men har endnu ikke prøvet et datekunde komme fra Snap. Så det er mest tidsfordriv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
NewInTheIndustry skrev, for 11 minutter siden:

Ja, jeg er på sugardaters, men giver ikke mit brugernavn ud herinde 

En skam du ikke giver dit profil navn ud, for support på sd sletter i proff piger så snart de opdager jer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
NewInTheIndustry skrev, for 31 minutter siden:

Ved ikke lige hvorfor du kalder mig proff? 

Du står som glædespige, og der er helt sikkert ikke nogen alm. Sugar piger der læser med her inde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
8270 skrev, for 10 minutter siden:

Du står som glædespige, og der er helt sikkert ikke nogen alm. Sugar piger der læser med her inde :-)

Jeg har ingen annoncer nogen steder, og jeg læser med herinde for at sortere i mændene inde på sugardaters. Herinde vises ofte et meget forskruet syn på, hvad sugardating er, som jeg slet ikke er enig i. Ret smart at vide, hvordan man sorterer dem fra derinde :)

Og ja, jeg overvejer indimellem om jeg skal kaste mig ud som "professionel", men indtil videre er det kun sugardating konceptet der har tiltalt mig. 

Der er intet af det jeg gør, som burde få mig ekskluderet fra Sugardaters, så bare rolig, jeg har mit på det rene :)

Redigeret af NewInTheIndustry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
NewInTheIndustry skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har ingen annoncer nogen steder, og jeg læser med herinde for at sortere i mændene inde på sugardaters. Herinde vises ofte et meget forskruet syn på, hvad sugardating er, som jeg slet ikke er enig i. Ret smart at vide, hvordan man sorterer dem fra derinde :)

Og ja, jeg overvejer indimellem om jeg skal kaste mig ud som "professionel", men indtil videre er det kun sugardating konceptet der har tiltalt mig. 

Der er intet af det jeg gør, som burde få mig ekskluderet fra Sugardaters, så bare rolig, jeg har mit på det rene :)

Bare rolig sd har ikke ekskluderet nogen for noget nogensinde 

Og OK ? Til at du følger med her, men mændene bruger vel ikke deres profil navn her

Del dette indlæg

Link til indlæg
kmd skrev, for 5 minutter siden:

Og OK ? Til at du følger med her, men mændene bruger vel ikke deres profil navn her

Det har du helt ret i, men det giver mig stadig en større forståelse for hvilke advarselssignaler, jeg skal se efter i modtagne beskeder. 

Også har jeg bare en generel interesse for dette univers, og kan ikke se, hvorfor jeg ikke må have en profil herinde (ikke vinklet dig kmd :))

Desuden er det da interessant at være herinde, eftersom der bliver efterlyst og anmeldt sugarbabes fra Sugardaters.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
NewInTheIndustry skrev, for 37 minutter siden:

Det har du helt ret i, men det giver mig stadig en større forståelse for hvilke advarselssignaler, jeg skal se efter i modtagne beskeder. 

Også har jeg bare en generel interesse for dette univers, og kan ikke se, hvorfor jeg ikke må have en profil herinde (ikke vinklet dig kmd :))

Desuden er det da interessant at være herinde, eftersom der bliver efterlyst og anmeldt sugarbabes fra Sugardaters.

Tel forstår !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 8270
kmd skrev, for 2 timer siden:

Hvem taler om at ekskludere ?

alle profiler der sælger billeder osv. Plus proff. Piger med menukort osv. Dem kan man anmelde, og min erfaring er at de bliver slettet af sugar support

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bombrn
NewInTheIndustry skrev, for 2 timer siden:

Jeg har ingen annoncer nogen steder, og jeg læser med herinde for at sortere i mændene inde på sugardaters. Herinde vises ofte et meget forskruet syn på, hvad sugardating er, som jeg slet ikke er enig i. Ret smart at vide, hvordan man sorterer dem fra derinde 

Der er intet af det jeg gør, som burde få mig ekskluderet fra Sugardaters, så bare rolig, jeg har mit på det rene

Annonce på annoncelight eller profil på sugardaters er sku det samme! 

Har mødt mange begge steder fra. Og der ingen forskel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
8270 skrev, for 59 minutter siden:

Hvem taler om at ekskludere ?

alle profiler der sælger billeder osv. Plus proff. Piger med menukort osv. Dem kan man anmelde, og min erfaring er at de bliver slettet af sugar support

Har ikke set en profil jeg har anmeldt blive slettet !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sparkster
bombrn skrev, for 2 timer siden:

Har mødt mange begge steder fra. Og der ingen forskel. 

Kommer godt nok an på hvad man leder efter - men i dit tilfælde, så tror jeg sgu du har helt ret :) 

kmd skrev, for 1 time siden:

Har ikke set en profil jeg har anmeldt blive slettet !!

Det har jeg, og det bliver de.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Sparkster skrev, 1 time siden:

Kommer godt nok an på hvad man leder efter - men i dit tilfælde, så tror jeg sgu du har helt ret :) 

Det har jeg, og det bliver de.

Ok

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...