Hop til indhold
Guest Maxnord

Udlejning til GP - Råd modtages

Recommended Posts

Guest Maxnord

Er der nogen der har erfaring ift. udlejning af hus til GP ?

Har nok erfaring med “alm.”  Boligudlejning, men er der andre hensyn, faldgruber man bør være obs. på ?

Råd modtages meget gerne :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd

jeg er også udlejer, 

lad vær, der er for mange ud og ind, og naboerne får problemer med det

og så er der jo lige at få pengene til tiden, sådan en forretning kan hurtigt stoppe, eller flytte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Til lige netop dette formål, tror jeg ikke det er pegene værd i forhold til de Evnt problemmer der muligvis kunne følge med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Brøndby skrev, for 13 minutter siden:

Mon ikke man så også kunne risikere at blive straffet efter rufferiparagraffen ? 

https://da.wikipedia.org/wiki/Rufferi

 

Kun ved højere husleje end normalt

Fik iøvrigt en lejlighed en gang da politiet havde rømmet et bordel og en ven havde været med som civilt vidne !

Det var dørklokker overalt ned til en anden lejlighed ! For at kalde på hjælp tænker jeg

Men fin toværelses ) havde den i en del år

Redigeret af kmd

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej

jeg havde en henvendelse fra en der ville leje mit ene hus , hun var ærlig om hvad hun skulle bruge det til, jeg ved jo i forvejen hvad husleje jeg kan tillade mig at tage,

hun ville så lægge 4000 kr. mere under bordet pr måned, men jeg sagde nej og tilbød hende at hun kunne købe det, men det ville hun ikke, da hun kun ville leje.. 

så lejede ud til et ældre par der har boet der i 6 år nu og behandler det som deres eget... jeg vil tro et bordel vil ødelægge det hurtigt..

huset ligger ellers perfekt tæt på motorvej og alligevel langt ude på landet, naboer langt væk, så de ville ikke blive generet.. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke ulovligt at udleje til prostitution. Du driver ikke bordel ved at udleje til en, der vil drive bordel, men hvis du udlejer til bordeldrift, er det særligt vigtigt at lejen ikke ligger væsentligt over markedslejen, da man så vil kunne sige at dette er en maskeret del af indtægten fra den ulovlige bordeldrift – og så er det rufferi.

Bordeldrift er altid ulovligt. Man kan ikke drive et bordel lovligt, medmindre man selv er den udøvende glædespige. To eller tre veninder, der alle sælger sex, må selvfølgelig gerne dele udgifterne lige over. Alt andet er ulovligt.

Når lejen fastsættes, så pas på med at finde inspiration i airbnb-priser.  Hvis du lejer ud på korttidsbasis til nogen, som du ved (eller burde vide), der vil bruge stedet til salg af seksuelle ydelser, så er det bordeldrift.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...