Hop til indhold
hannic 41

sabina 1 hedensted

Recommended Posts

hvad lave en aftale med Sabina med lang tids bondage og hvilke oplevelse det bliv til .. som de mange gange før bliv hun ved med at finde på nye ting det skulle af prøves

starte med at lidt nusse lidt fik lov til at ligge lidt og tænke lidt og så fik den ellers fuld gas med at klemmet nosser og pik små spark stramt opbinding af nosser ,lille pause , så på den igen med de nye legetøj der også lige skulle af prøves ,, nota til mig selv lad være med at komme med nye idéer hun bruger dem bland andet binde en snor om pik hoved og op i krog i loftet,, igen en lille pause , hun er mester i at læse mine tanker en tur i stolen og så fik pik og nosser ellers den store tur ,, for hulan det er svært at gå mange skridt med en nosserklemmer og fem nåle i nosserne så skulle det så prøves hvor meget de kunne være nede i min urinrør næsten en lille finger , så kom turen til tinge der kunne klemme eller trædes på sko nye muse fælder bare fødder utrolig at så smukke fødder også kan gøre så onde ,finalen bliv i mellem mig og Sabina 1  

billeder kan ses på  www sabina1 .dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde fået lavet en aftale med domina Ilsa og Freja ,, og hvilke fed oplevelse ,, der var mange nye ting jeg i nu ikke havde prøvet og de fleste fik jeg også bekrafte i dag ,, ild to domina på en gang strøm i sunde nåle i pik hoved og malke maskine ,, vacum pose .. nå efter en lille snak hvem jeg var og kom fra og hvad jeg havde i mine tanker ,, blive jeg lage på gulvet og fik lille pip i stræk hold da op den kunne blive lang kunne jeg mærke og se, så var det tid til strøm først med ilse finger og så med pisk med strøm i , så nåde vi til nåle først i siden af pik , og så er det farlig at sige ja til om de må prøve i pikhoved , så var det der tid til ild i piken meget speciale fornemmelse ,, så kom ture til vacum posen og hold da op en fed oplevelse sig endlig ja hvis i får chancen ,, inu beder er det at ligge i posen og mækre malke maskine på samme tid ,, alt i alt en kanon oplevelse

stedet 9/af 10 mulig

ilsa 10/10 mulig

Freja 10/10 mulig

og jeg komme der igen selvfølgelig    

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...