Hop til indhold
Thomasscor

Advarsel Tina Odense - fed, foto ikke hende

Recommended Posts

Thomasscor skrev, Lige nu:

Ja det vil jeg medgive dig. Jeg er aldeles uerfaren i glædespiger, og jeg er desværre kun blevet skuffet de 3 gange jeg har prøvet indtil videre. Som en anden skriver så kunne jeg jo bare ha søgt her inden, og det ærger mig jeg ikke gjorde det. Og ja du har også ret i at jeg skulle ha vendt om - det har jeg faktisk haft lyst til alle 3 gange, men har bare ikke gjort det. Dumt!

Det er jo nemt at sige i bagklogskabens lys. Jeg er sikker på mange har prøvet det samme - i hvertfald jeg. Jeg var måske også lidt forvirret over hvad jeg gik efter i starten, så har også måtte betale nogle dumme "lærepenge". Men selv nu løber jeg ind i en "nitte" af og til hvis jeg prøver en ny glædespige. Jeg vælger så bare at glemme det og komme videre.

Men ingen tvivl om at man kan undgå mange ærgelser ved at studerer lidt herinde først, eller forhører sig, hvis man har fundet et godt "emne" :). Nogle gange får man ikke noget ud af det, og så er det at ens intuition kommer i spil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamledreng
Thomasscor skrev, den 11/29/2017 at 00:35:

Jo det kan jeg da :), der skal klikkes på billeder for at se alle beskeder.

 

sms1.png

sms2.png

for mig at se er den her korrespondance til pigens fordel og dermed bliver din anmeldelse mere end utroværdig, hvis jeg må være så fri. 

Min tolkning af sms'erne er at du ikke kunne komme, og det bebrejder du så pigen, hvilket du skriver til hende og bruger eroguide som trussel, hun svarer dig pænt tilbage, opdager hvad du har skrevet og bliver selvsagt påvirket af dette. Så den store store "trussel" med at lægge dit nummer ud er nok mere en finke fra panden

Der er dog også altid den hage ved billeder af sms'er, at man ikke kan se meddelser der er blevet slettet på den telefon, hvor billedet er taget, og det får jeg i hvert fald en mistanke om at der er sket her fra anmelders side.

Når man så holder det op med din barnlige kommentar om lugten i andet indlæg, så er din anmeldelse ikke værd at bruge tid på....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamledreng skrev, den 10/12/2017 at 11:52:

for mig at se er den her korrespondance til pigens fordel og dermed bliver din anmeldelse mere end utroværdig, hvis jeg må være så fri. 

Min tolkning af sms'erne er at du ikke kunne komme, og det bebrejder du så pigen, hvilket du skriver til hende og bruger eroguide som trussel, hun svarer dig pænt tilbage, opdager hvad du har skrevet og bliver selvsagt påvirket af dette. Så den store store "trussel" med at lægge dit nummer ud er nok mere en finke fra panden

Der er dog også altid den hage ved billeder af sms'er, at man ikke kan se meddelser der er blevet slettet på den telefon, hvor billedet er taget, og det får jeg i hvert fald en mistanke om at der er sket her fra anmelders side.

Når man så holder det op med din barnlige kommentar om lugten i andet indlæg, så er din anmeldelse ikke værd at bruge tid på....

Ja jeg kan ikke lade være med at sidde og smile - mon ikke du er alfonsen ? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamledreng
Thomasscor skrev, for 51 minutter siden:

Ja jeg kan ikke lade være med at sidde og smile - mon ikke du er alfonsen ? :D

undskyld mig tumpe, Nu kan jeg heller ikke lade være med at smile, du er jo ikke særligt klog:D

Jeg kender slet ikke pigen og har aldrig været hos hende. mine indlæg går drfor ikke på kendskab til hende,  men på dine indlæg og min tolkning heraf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamledreng
Thomasscor skrev, den 11/29/2017 at 01:04:

Jeg er aldeles uerfaren i glædespiger,

Thomasscor skrev, den 5/23/2017 at 03:35:

eg havde fornøjelsen af en Roselil fra Odense, som jeg så 4-5 gange . En køn og fræk Studerende pige på vistnok 26 år. Hun var bestemt ikke overvægtig, men heller ikke åleslank. Jeg husker hende som både sød og fræk, og hun elskede i den grad at blive slikket. Ja hun ringede faktisk nogle gange, blot fordi hun var liderlig. Første gang fik hun vist 1000,- og de efterfølgende gange, var der ikke kontanter indblandet, men gaver, som en parfume.

Men det lyder ikke som den samme pige, for hende her, var der bestemt meget lyd på, og hendes ansigtsudtryk var alt andet end tomt . Jeg savner ofte hendes liderlige væsen, men jeg tror ikke hun har været aktiv i nogle år. P hvis du læser med, er du velkommen til at kontakte mig, hvis et passer i dine planer.

Thomasscor skrev, den 6/13/2015 at 10:52:

Jeg besøgte igår https://annoncelight.dk/showad/147167 efter at bagmanden på telefon havde forsikret mig om at billeder var ægte.

Det var de bestemt ikke! Jeg blev mødt af en halvgrim polsk ligbleg tøs, med små saggy bryster. Hun lignede OVERHOVEDET ikke de foto på annoncen.

Det er iøvrigt samme sted som naboens arabiske datter.

Blot til info.

Thomasscor skrev, den 6/6/2015 at 08:14:

Besøgte hende igår.

Hvis man er til meget små petite kvinder, vil man synes hun har en fantastisk krop. Det er ikke hende på foto - IMO er hende på foto langt flottere end hende man møder.

Hun er på ingen måde engageret - ingen øjenkontakt, og det virker overhovedet ikke som om hun er komfortabel i det hun gør.

Jeg kommer ikke igen :/

 

Hvornår er man erfaren?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft den tvivlsomme fornøjelse.  Og her er tale om mindst 20 Kg og helt klart fake fotos

Hun virkede meget sød og venlig, men totalt asexuel og følte klart det var penge ud af vinduet

Hun burde sætte billeder på af hende selv, for så slem er hun ikke. Der er masser der er til enorme (og pæne) bryster. Jeg er bare mere til små bagdele som vist på hendes billeder..og det har hun bestemt ikke. Så de dårlige anmeldeser kunne hun nemt undgå ved at henvende sig mod den rette målgruppe

 

 

 

Redigeret af AlBondy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...