Hop til indhold
Tutankhamon

Sidste nat med kliken (eller i dette tilfælde, med Alessia i Aarhus)

Recommended Posts

Hvad gør man, når man igen er blevet brændt af, af en GP og er pænt trængende?

Man checker naturligvis hvem der ellers er, der hvor man befinder sig, og heldet var med mig, for Alessia (https://annoncelight.dk/showad/227406) havde hendes sidste nat i Danmark i denne omgang i går aftes og hun var ikke optaget af andre aftaler.

Jeg har tidligere været interesseret i af møde hende pga. den meget rosende omtale hun har fået her, men indtil i går havde vi ikke kunnet få kalenderne til at passe sammen, så det var jo mit held at det så endeligt kunne lade sig gøre.

Jeg aftalte tid med hende via telefonen (hun kunne være klar lidt over en time efter jeg ringede) og hun sendte en SMS med adressen lige så snart jeg havde lagt på.

Da jeg ankom ringede jeg til hende som aftalt og fik den rigtige adresse som lå på den anden side af vejen - så det sædvanlige trick med ikke at give den korrekte adresse pr. telefon, hvilket er helt OK med mig.

Jeg gik over vejen og blev lukket ind hvorefter jeg fortsatte op til den angivne etage hvor Alessia allerede havde åbnet døren på klem.

Indenfor stod hun uden en trævl på kroppen - ikke den værste måde at tage imod på, hvis I spørger mig :-)

Hun er en køn pige med en god krop. Ikke petite som sådan men på ingen måde kraftig. Så en pige som man ikke skulle være bange for ville knække over i 2 når vi kastede os rundt på sengen :-) 

Vi aftalte nogle ekstra services (super, mega og anal) og jeg betalte og hoppede en tur under bruseren.

Da det var verstået ventede Alessia på værelset - tøjet havde hun jo ikke brug for at smide så vi lagde os på sengen og kyssede lidt til at starte med.

Derefter havde jeg lyst til at smage lidt på hende, hvilket jeg gjorde i nogle minutter inden vi gik over i en 69er et stykke tid.

Derefter var det på med regnfrakken hvorefter vi startede i missionærstilling. Hun har et trick med at folde benene sammen og hvile fødderne på hver sin side af en som bare gør, at hun går fra stram til meget stram, så jeg måtte anstrenge mig meget for ikke at komme næsten med det samme (jeg er en one shot guy med mindre der er meget god tid, så jeg trækker den gerne så længe som muligt).

Derefter blev det tid til en ridetur hvorefter vi tog hul på de anale lege Først hvor hun red mig og dernæst liggende på siden  nærmest i ske.

Så blev det tid til en reverse cowgirl (ikke anal) efterfulgt af en almindelig omgang doggy (igen med indbygget pause for at jeg ikke skulle skyde kanonen af der) hvorefter det sluttede af med et dejligt blowjob der endte i hendes mund.

Alt i alt en meget dejlig oplevelse med en pige på den ene side har et "naboens datters uskyldige ansigtsudtryk" (i hvert fald indtil man ser hendes tatovering - den plejer naboens datter ikke lige at have :-) ) og på den anden side er super fræk når man boltrer sig på sengen.

Hun rejste hjem til Italien her til morgen men skulle komme igen efter nytår ifølge eget udsagn, så mon ikke der skal aftales en ny tid når hun vender tilbage :-)

/Tutankhamon

Redigeret af Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 51 minutter siden:

Så blev det tid til en reverse cowgirl (ikke anal) efterfulgt af en almindelig omgang doggy (igen med indbygget pause for at jeg ikke skulle skyde kanonen af der) hvorefter det sluttede af med et dejligt blowjob der endte i hendes mund.

Alt i alt en meget dejlig oplevelse med en pige på den ene side har et "naboens datters uskyldige ansigtsudtryk og på den anden side er super fræk når man boltrer sig på sengen.

/Tutankhamon

Lækkert besøg mmm.  Men hvad blev der af anal :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tutankhamon skrev, for 5 minutter siden:

Læs linjen lige over det afsnit du citerede :-)

/Tutankhamon

hi hi pludselig en linje mere spændende læsning :D Håber hun dukker op i landet igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...