Hop til indhold

Recommended Posts

Mange af de indlæg, jeg ser i dette forum, omtaler middelmådig massage og lidt påholdende massøser med hensyn til pirring af de ædlere dele.

Mit eget indtryk er også blandet. Nogle af pigerne er ikke særligt imødekommende, men med årene har man fundet sine sikre steder at aflægge et besøg.

Sidst jeg var på klinik for en halv snes dage siden, besøgte jeg Bibi hos Apex Siam på Mariendalsvej på Frederiksberg. Stedet er stabilt, priserne er meget rimelige, og pigerne er meget servicemindede -- dem af dem, jeg har besøgt. For Bibis vedkommende, er hun meget imødekommende. Jeg kender ikke til nogen begrænsninger. Hendes oliemassage er nærmest 'strygninger', men jeg ved, at hun har kræfterne til en ordentlig omgang, hvis man skulle være til det. Hun er meget tilfreds med at man fortæller, hvad man gerne vil have.

Hun er lidt mere buttet end mange andre thai'er, men hendes kilo sidder godt, og hun har store bryster -- og hun er meget berøringsvenlig. Hun er omtalt positivt her på Eroguide flere gange, men jeg synes hun fortjener lidt mere positiv opmærksomhed. Det er grunden til, at jeg skriver denne omtale.

Apex-Siam

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået tilbudt FP på Apex flere gange. 

Alt er med gummi!

Jørgensen skrev, den 27/11/2017 at 01:01:

Tak for anmeldelsen.

Kan man få fuld pakke på stedet? Hvis ja; er fransk med eller uden gummi?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Senor for din beskrivelse.

Jeg har selv været der et par gange og hende du beskriver, hun var satme god til at forkæle en og hun nyder det selv ..... behagelig kemi til resten af stuen hvor piger sidder, vær sød mod pigerne her og vi har et sikkert sted .... hvor priserne stadig er fornuftige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...