Hop til indhold
Ton

Dara i Vejle

Recommended Posts

Var igen en tur i Vejle. Denne gang havde jeg lavet en aftale med Dara hos Thong. Stedet ligger dejlig diskret med indgang i porten væk fra vejen. Blev lukket ind af Dara selv, lille mørk skønhed med et dejlige smil.

aftalte en time med fp, blev spurgt om massagen skulle være hår eller blød, valgte det medium. Ikke fordi jeg ikke bryder mig om hård Thai massage med i dag havde jeg mere lyst til den lille skønhed. Massagen var virkelig god og seriøs og med B to B afslutning på ryggen. Herefter afhøring med varme klude og herefter bedt om at vende mig om på ryggen. Igen en dejlig massage, lukke noget med straks lege med lillemand, næ nej hun forstod virkelig at trække tiden så også her var massagen god og afsluttet med hun igen smurte hendes dejlige lille krop ind i olie for at masserer mig med den. Nu kunne hverken mine hænder eller lillemand holde sig i ro. Hvad der her efter fulgte vil jeg lade være op til jeres fantasi. 

En time og ti minutter efter jeg var kommet, stod jeg igen ude på gaden, glad, forkælet og i fantastisk humør

kommer helt sikkert igen

stedt 10

Massagen 9 (nok min egen skyld da jeg bad om blid massage)

Dara 10

https://annoncelight.dk/showad/234608

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ton skrev, for 22 minutter siden:

Var igen en tur i Vejle. Denne gang havde jeg lavet en aftale med Dara hos Thong. Stedet ligger dejlig diskret med indgang i porten væk fra vejen. Blev lukket ind af Dara selv, lille mørk skønhed med et dejlige smil.

aftalte en time med fp, blev spurgt om massagen skulle være hår eller blød, valgte det medium. Ikke fordi jeg ikke bryder mig om hård Thai massage med i dag havde jeg mere lyst til den lille skønhed. Massagen var virkelig god og seriøs og med B to B afslutning på ryggen. Herefter afhøring med varme klude og herefter bedt om at vende mig om på ryggen. Igen en dejlig massage, lukke noget med straks lege med lillemand, næ nej hun forstod virkelig at trække tiden så også her var massagen god og afsluttet med hun igen smurte hendes dejlige lille krop ind i olie for at masserer mig med den. Nu kunne hverken mine hænder eller lillemand holde sig i ro. Hvad der her efter fulgte vil jeg lade være op til jeres fantasi. 

En time og ti minutter efter jeg var kommet, stod jeg igen ude på gaden, glad, forkælet og i fantastisk humør

kommer helt sikkert igen

stedt 10

Massagen 9 (nok min egen skyld da jeg bad om blid massage)

Dara 10

https://annoncelight.dk/showad/234608

 

 

Lyder godt!

 

hvad måtte du betale? Tid?

den B/B , jeg har det sådan at det altså ska være ordentligt

masser af “gnideri” i olie! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Polar
hansisexy skrev, for 3 timer siden:

Hvor i vejle besøgt du hende ?

Skal du ha' lidt hjælp?

Prøv at læs teksten 'en gang til. Alternativt  kan du forsøge dig med linket til annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sørensen65 skrev, for 15 timer siden:

Lyder godt!

 

hvad måtte du betale? Tid?

den B/B , jeg har det sådan at det altså ska være ordentligt

masser af “gnideri” i olie! 

1200

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...