Hop til indhold
just4lovr

Jolien Forvandlede Blavk Freday to Hot Freday

Recommended Posts

Hej herinde

jeg bliver simpelthen nød til at fortælle om den fantastiske oplevelse jeg havde i går. Jeg bladrede lidt rundt i tilbud avisen da jeg kunde mærke at jeg var mere tændt for noget andet. Ind på annoncelight for at se hvad der var denne dag og faldt over Jolien.

https://annoncelight.dk/showad/228706

Så efter at have ringet et par gange fik jeg fat i hende. Efter lidt snak frem og tilbage blev vi enig om en lækker seance og jeg tog afsted for at møde hende. Da hun åbnede mødte der mig et dejlig smil og jeg blev budt inden for. hun havde blondt hår og nogle store bryster og en god røv som var pakket ind i en lækker neon rød bh og trusse. Og jeg kunne mærke det havde sin påvirkning.

Jolien var tændt allerede fra starten og efter lidt kyssen hun kysser dejligt og indlevende kunde jeg ikke holde mig fra de fantastiske brystet.

så de kom under kærlig behandling og efter lidt tid måtte jeg se om det der gemte sig bag de røde trusser var lige så lovende som det første og jeg blev ikke skuffet. Med lidt fransk var hun meget tændt og kondomet kom på.

uha hun var både våd og varm og det gjorde den bare endnu hårder og jeg holdte ikke længe før at jeg måtte give efter for denne sugende dampende sag . Så da jeg havde leveret klatten synes jeg at jeg ville give hende det jeg ikke nåede i det græske og det endte med at hun kom i en dejlig orgasma og var helt afslappet så da hun lå der med spredte ben og bare nød eftervirkningerne kunne jeg ikke stå

så på med et kodom og så mellem hendes ben for at tage rundte 2 var spændt på hvordan hun ville tage dette men hun var stadig følsom og nød behanlingen men alting har en ende så tiden udløb

så mens jeg tog tøj på snakkede hun og var stadig indlevende og tilsidst var det tid til at tage afsked med denne glædes pige .

det er sjældent jeg møder glædes piger der ikke er så høje og ikke har begrænsninger men for mig var hun med mig hele vejen og er ikke i tvivl om at hun nød det lige så meget som mig

så er det indlevelse og hed sex er det Jolien du skal vælge min Black Freday blev helt sikkert noget jeg sent vil glemme

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil sige at billederne er ægte men måske af ældre dato. Lidt mere på kroppen men det sidder godt og gør ikke udseende dårlig efter min smag og hun er ikke fed men heller ikke super slank men somsagt tag billederne so vejledende og du vil kunne se at det er hende

god tur og vær klar til en oplevelse af de gode slaks

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...