Onslow

Visdomsord fra Henrik Dahl

7 indlæg i denne tråd

https://www.jv.dk/debat/Hvad-var-det-egentlig-vaelgerne-ville-sige/artikel/2563763

Det eneste, han i mine øjne springer for let henover, er, at man ud fra valgresultaterne egentlig langt hen ad vejen kan se, hvem der lever af andres surt indtjente penge, befinder sig godt ved det og ønsker at forstærke den udvikling.

Redigeret af Onslow
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Onslow skrev, for 29 minutter siden:

https://www.jv.dk/debat/Hvad-var-det-egentlig-vaelgerne-ville-sige/artikel/2563763

Det eneste, han i mine øjne springer for let henover, er, at man ud fra valgresultaterne egentlig langt hen ad vejen kan se, hvem der lever af andres surt indtjente penge, befinder sig godt ved det og ønsker at forstærke den udvikling.

Enig. Især i dine egne betragtninger om indlægget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Henrik Dahl er som altid en stjerne, der rager op fra mængden af mainstream politikere.

Elsker dette:

På Fyn og Sjælland er billedet mere broget. Mange steder ligger magten på midten - forstået på den måde, at hvis man kan konstituere sig bredt, bliver man borgmester. Tilbage står gåden Københavns kommune. Omgivet af skydende bander og ghettoproblemer stemmer næsten halvdelen af borgerne på partier, der ønsker en væsentlig mere lempelig udlændingepolitik.

Hvis ikke København var landfast med resten af Sjælland, vil jeg derfor tro, at byen ville lette fra jorden - båret op af varm luft. Jeg skal dog understrege, at dette er et rent gæt fra min side og ikke noget, jeg kan bevise.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kmd
Lars Boca skrev, for 16 timer siden:

Henrik Dahl er som altid en stjerne, der rager op fra mængden af mainstream politikere.

Elsker dette:

På Fyn og Sjælland er billedet mere broget. Mange steder ligger magten på midten - forstået på den måde, at hvis man kan konstituere sig bredt, bliver man borgmester. Tilbage står gåden Københavns kommune. Omgivet af skydende bander og ghettoproblemer stemmer næsten halvdelen af borgerne på partier, der ønsker en væsentlig mere lempelig udlændingepolitik.

Hvis ikke København var landfast med resten af Sjælland, vil jeg derfor tro, at byen ville lette fra jorden - båret op af varm luft. Jeg skal dog understrege, at dette er et rent gæt fra min side og ikke noget, jeg kan bevise.

ja nogle er klogere end andre, og ved at man ikke løser vold med vold, men med andre midler
så simpelt er det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kmd skrev, for 3 timer siden:

ja nogle er klogere end andre, og ved at man ikke løser vold med vold, men med andre midler
så simpelt er det 

Ja, nogle er klogere end andre, hvem der er hvad, kan vi så hver for sig forholde os til, og jeg tror ikke, du og jeg kommer til samme konklusion. :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej.

Jeg mener det er en for simpel forklaring,  og selvfølgelige et forsøg på at forklarer, at danskerne har stemt for velfærd frem fra skattelettelser, endda skattestigninger...

når LA og andre mener det bedre med laver skat... og alt vil blive bedre for alle, hvilke måske folk kan se tæt på ...

Der er mange som arbejder og betaler meget i skat, som stemte rødt.... også privat ansatte:-)

Jeg tror at folketinget valget bliver anderledes end region+kommunal valget.... mere tæt end her...

prøvemanden

Redigeret af prøvemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Opret en bruger eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at kunne skrive en kommentar

Blev gratis medlem

Opret en bruger på Eroguide.dk. Det er helt gratis!

Opret en ny bruger

Log ind

Har du allerede en bruger? Log ind her.

Log ind nu