Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Peter26

Jeg skriver med hende, hun virker seriøs men måske i mine øjne desperat efter penge, det kan være jeg er forkert på den :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Supermayn skrev, den ‎24‎-‎11‎-‎2017 at 20:05:

Undskyld! Den skulle være under "Efterlysninger". Kan en venlig sjæl rykke den?

Du skal ikke skrive sådan i tråden, det udvirker intet.

Øverst til højre i et hvert indlæg kommer der en tekst frem "Rapporter indlæg", når du fører cursoren derop.

Det klikker du på og skriver dit ønske i den popup menu, der åbner sig, og så sender du rapporten.

Den popper så op hos hele teamet, og én af dem vil hurtigt flytte tråden.

Nu har jeg så allerede rapporteret fejlplaceringen, så du behøver det ikke. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 2 timer siden:

Du skal ikke skrive sådan i tråden, det udvirker intet.

Øverst til højre i et hvert indlæg kommer der en tekst frem "Rapporter indlæg", når du fører cursoren derop.

Det klikker du på og skriver dit ønske i den popup menu, der åbner sig, og så sender du rapporten.

Den popper så op hos hele teamet, og én af dem vil hurtigt flytte tråden.

Nu har jeg så allerede rapporteret fejlplaceringen, så du behøver det ikke. :) 

Det er noteret! Jeg takker for rådet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Freedom skrev, for 2 timer siden:

sjovt nok at det er ok at fyre søger sex på Sd. Og at det ik er ok når pigen søger penge. 

ja , men hvad er det sjove i det, det kan da ikke undre man vil have så meget fisse som muligt for sine penge ) hvad mener du siden handler om det modsatte ))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Freedom skrev, for 4 timer siden:

sjovt nok at det er ok at fyre søger sex på Sd. Og at det ik er ok når pigen søger penge. 

Dit indlæg giver ingen mening :-)

gør som de andre proff piger, annoncer på annoncelight.dk der kan du sikkert tjene alle de penge du vil :-)

sugardaters, det er for os mænd der søger smukke unge kvinder :-)

som vi er for gl. Til at score på andre måder :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
8270 skrev, for 11 timer siden:

Dit indlæg giver ingen mening :-)

gør som de andre proff piger, annoncer på annoncelight.dk der kan du sikkert tjene alle de penge du vil :-)

sugardaters, det er for os mænd der søger smukke unge kvinder :-)

som vi er for gl. Til at score på andre måder :-)

Jeg prøver som regel at undgå at hidse mig op over meningsløse posts, men når jeg ser noget så stupidt, så kan jeg ikke lade være med at reagere. 

Indhold og grammatik i din post afslører dig som et menneske langt under middel, og du har åbenbart en eller anden illusion om, at SD.dk kun er for gamle mænd, der vil "score" unge piger. 

Hvis mit vredesudbrud kan opnå, at du anvender færre smilies eller bruger bydeform mindre, så har det ikke været forgæves.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 8270
Sugardad skrev, for 2 timer siden:

Jeg prøver som regel at undgå at hidse mig op over meningsløse posts, men når jeg ser noget så stupidt, så kan jeg ikke lade være med at reagere. 

Indhold og grammatik i din post afslører dig som et menneske langt under middel, og du har åbenbart en eller anden illusion om, at SD.dk kun er for gamle mænd, der vil "score" unge piger. 

Hvis mit vredesudbrud kan opnå, at du anvender færre smilies eller bruger bydeform mindre, så har det ikke været forgæves.  

Du fremturer som en Idiot - men, det er måske sådan du er som person :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Klumb skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har oss haft skrevet med hende, det var i sommers. Havde hoppet på hvis jeg ku ;)

hvorfor skrive med hende når du ikke kan ??? det er sgu da spild af alles tid

Del dette indlæg


Link til indlæg
kmd skrev, for 3 timer siden:

hvorfor skrive med hende når du ikke kan ??? det er sgu da spild af alles tid

Oh my lord, hvis nu hun ik havde så travlt med forretningen så havde jeg hoppet på. Er det nok skåret ud i pap? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
Klumb skrev, for 2 timer siden:

Oh my lord, hvis nu hun ik havde så travlt med forretningen så havde jeg hoppet på. Er det nok skåret ud i pap? 

yep det du skrev var som om du ikke kunne ?? ok

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er luder har mødt hende for et års tiden siden alt for meget fokus på penge ikke meget sugarbabe i hende. Desværre er der alt for mange piger der ikke kender konceptet eller bare har en opfattelse af det. De skulle annoncere andet sted i stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...