Hop til indhold
Aathai

Grønlandske kvinder

Recommended Posts

Nogen der har erfaringer med at samle grønlandske kvinder op?

Tænker primært i Aalborg, men vil da gerne høre om der er nogle generelt der har erfaringer med de grønlandske damer her i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 12 minutter siden:

Aner det ikke, er ikke min boldgade, men prøv med en Carlsberg og en snaps :D

LOL Kongekommentar. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var barn, husker jeg at jeg kom forbi kanal cafeen på Østerbro i Aalborg, der stod en grønlandsk kvinde op af en bil og bag ved stod en fyr og den fik ikke for lidt, på taget af bil stod en Carlsberg og en kylling (snaps) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg omkring 80 tog en faglig uddannelse i Aalborg boede vi på Hotel tralala (husker ikke navnet på det fordums noble hotel) på J. F. Kennedys Plads, så vi ungersvende søgte naturligvis lidt adspredelse om aftenen, og Boulewardcaféen var jo lige i nærheden.

Et skurrilt værtshus, hvor Lange Svend hver aften forklarede Yatzy automaten livets genvordigheder, men hold op, hvor havde vi nogle sjove aftener der. En af gutterne scorede squ den nykårede miss Aalborg, og en anden fik fingre i en grønlandsk, ung pige. Den med øl og snaps passer helt ind i situationen dengang, ak ja, det var tider.

Lidt á lá den hedengangne og legendariske Lones Kro på Vesterbro i Kjøffenhawn, hvor en Tuborg kunne betale et rap fisse, hvis man altså havde lyst til at gå i krig med de der huserende gespenster.

Jeg takkede pænt nej, men for hulen sikke en stemning. :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 9 timer siden:

Jo park hotel, det er flygtninge center nu. 

Der var :)  det er nedlagt nu, men de nåede da lige at få splittet lortet af og desuden få brugt en masse af kommunens penge,, 

Mht de grønlandske kvinder, så er boulevard cafén ( i daglig tale kaldet den grønlandske ambassade) stadig stedet hvor man kan støve disse op,, jeg har ikke selv forsøgt mig, dels så synes jeg ikke der nogen af dem der er hverken pæne eller soigneret og dels så er de alle sammen på min mors alder :D

Men de gange jeg har været der for at slukke tørste, så har man da kunnet se, at der er flere primært ældre herre, der er ret så gavmilde overfor de grønlandske damer... 

Mallorcabar, er der hvor de sorte piger holder til, dem har jeg heller ikke haft interesse i at afprøve 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De grønlandske piger kommer også af og til på mallorcabar, der er en bestemt man skal holde sig fra, det er en langhåret grønlænder, :D han udgiver sig for at være dame, men er i virkeligheden en mand. Er ikke selv blevet fuppet af ham, men kender en der er. Navnet på damen/manden er Thomas, han er meget feminin og ligner sgu en dame 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 2 timer siden:

De grønlandske piger kommer også af og til på mallorcabar, der er en bestemt man skal holde sig fra, det er en langhåret grønlænder, :D han udgiver sig for at være dame, men er i virkeligheden en mand. Er ikke selv blevet fuppet af ham, men kender en der er. Navnet på damen/manden er Thomas, han er meget feminin og ligner sgu en dame 

"Crying Game" :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...