Hop til indhold

Recommended Posts

Guest QWERTY27

Ja hun r meget sød og ser godt ud. Massagen var lidt olie over hele kroppen. Hvis man skal ha massage ville jeg gå til en dansk uddannet massør. Men det r jo ikke derfor jeg går til Thia-massage. 

Der har tidl været nævnt her, at der kunne være problemer m at badekabinen var uden udluftning. Til de vvs-interesserede kan jeg jeg melde at der r etableret udluftning.

Så i bad og afsted og gi en melding.

go weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg
QWERTY27 skrev, for 10 timer siden:

Ja hun r meget sød og ser godt ud. Massagen var lidt olie over hele kroppen. Hvis man skal ha massage ville jeg gå til en dansk uddannet massør. Men det r jo ikke derfor jeg går til Thia-massage. 

Der har tidl været nævnt her, at der kunne være problemer m at badekabinen var uden udluftning. Til de vvs-interesserede kan jeg jeg melde at der r etableret udluftning.

Så i bad og afsted og gi en melding.

go weekend

Du har da vist et problem med dit tastatur. Ønsk et nyt i julegave.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keep it simpel

Enig...hvis han virker troværdig vil jeg nødigt møde en utroværdig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der 3 gange nu. 

Hun er en ung pige på 24 (som hun har oplyst mig) taler kun engelsk.  

Massage er ok, og hvad angår sex synes jeg det går lidt for hurtigt før hun er ned og rykke i lille mand 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
grum skrev, 1 time siden:

Fortæl fortæl når du har været forbi . 

Hej Grum.

Det ville da være ulig mere interessant at vide, når Fatman har aflagt et besøg på stedet.

Der er formentlig hundreder, der kommer forbi hver dag!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fatman

Har været på besøg. Da jeg kom spurgte de om jeg skulle have 1 time massage.  Det svarede jeg ja til. Fik en dejlig massage af hendes hjælper, som var meget sød. Der var ingen strejf eller tilbud om mere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet sidste år hos "mutter" som er i annoncen. Dælme en flot krop. Jeg ville ikke ha massage men kun sex. Langtfra gfe. Ingen kys, ingen bj. Fik lov til at slikke hende, men hun prøvede dog at vride sig, så man ikke kun komme ordentligt til. Det var som om hun gjorde noget som hun faktisk ikke ville, men lød alligevel ophidset, og blev våd.. Meget stram og glatbarberet, smagte lækkert. Dog, 1000 kr for 30 min. Lidt dyrt sammenlignet med serviceniveauet. 

Sex: 7

Sted: 9

/Vuuuf

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi i aftes til en god omgang massage

 

Jeg blev spurgt om jeg havde ringet (ja jeg ringede efter 19 google skrev lukket, men de har åbent til 21 nu)

 

Jeg blev vist hen til et rum (med før omtalte brusekabine med udluftning) og i døren spurgt mutter om jeg ville have ung pige

 

Jeg blev pressenteret for en yngre model med små bryster og jeg fik tilbudt hende for 1000kr for sex og 1300 for sex og blow(med kondom))

Jeg valgte dog mutter da hende den yngre ikke er så god til massage åbenbart

 

der gik jo ikke mange sekunder før massagen var startet på benene (masser af olie som hun mente ikke var olie) (der var så meget olie at jeg ikke kunne vaske det af efterfølgende), og hver gang hun kom til enden fik mellemkødet et strejf og det gør jo underværker på stive lemmer, og vupti så skulle man vende sig om (jeg kiggede på uret og sagde jeg skulle være en times massage) 

 

Nå men lillemand fik en omgang og hun tørrede efter og fortsatte massagen.

 

Da der var gået 30-35 min så var hun færdig - værsgo at tage et bad og et håndklæde blev tryllet frem (føltes ikke helt tørt)

Jeg havde besvær med temperaturen til vandet så måtte slukke inden jeg fik forbrænding på det nederste og få styr på termostaten.

 

som mutter sagde efter massagen på engelsk (omformuleret) kom ikke til thai massage og forvent mere end det når du vil have sjovt også.

 

nå men hun forklarede så lidt om strukturen

massage er 45 min incl bad 

300kr

600kr for hj + massage

1000kr for massage og bum bum - "she like you" (ved ikke om det er samme tid)

 

hvis du skal have "god" massage så er det 400kr for 45min (ingen hanky panky muligt)

 

Det thai ur er næsten værre end det filipinske som svarer til senere "later" eller "wait lang"  

 

MB

Redigeret af Morgenbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...